abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68402387
Control .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 26 april 2009 @ 20:42:49 #27
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68403583
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef ChickenMan het volgende:
Vicky Cristina Barcelona niet eens uitkijken is ook niet zo best.
Vage film over hoe twee vrouwen een spaanse playa willen neuken maar er niet mee om kunnen gaan.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68403711
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Men men kijk je een keer een redelijk goede comedy , vind je er niks aan
Jij bent hopeloos
Smaken verschillen. Zo vond ik Superbad géén drol aan, terwijL Sex Drive redelijk was.

Besides, als er kinderen in een film spelen krijg ik al snel last van jeuk vooral als het ér zo dik boven op ligt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68403845
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Zo vond ik Superbad géén drol aan, terwijL Sex Drive redelijk was.

Besides, als er kinderen in een film spelen krijg ik al snel last van jeuk vooral als het ér zo dik boven op ligt.
Moet je eens Léon gaan kijken. Daar is het kind echt goed.
pi_68404497
quote:

[..]

kijk dan voor de gein eens Ricky

pi_68404626
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:49 schreef Siniti het volgende:

[..]

Moet je eens Léon gaan kijken. Daar is het kind echt goed.
Die film heb ik al gezien, en dat meisje speelt inderdaad érg goed. Maarja ik zei ook dat ik snel jeuk krijg van kinder sterren. Dat is dus niet altijd het geval. Zo vond ik dat meisje bij Man On Fire ook vrij aardig.

En dan houdt het ook al wel snel op
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_68404662
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die film heb ik al gezien, en dat meisje speelt inderdaad érg goed. Maarja ik zei ook dat ik snel jeuk krijg van kinder sterren. Dat is dus niet altijd het geval. Zo vond ik dat meisje bij Man On Fire ook vrij aardig.

En dan houdt het ook al wel snel op
Dat meisje was trouwens Natalie Portman hé Maar ik heb ook vaak bij films dat ik die kutkinderen fucking irritant vind, recentlijk voorbeeld is dan Knowing
pi_68404742
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef Siniti het volgende:

[..]

Dat meisje was trouwens Natalie Portman hé Maar ik heb ook vaak bij films dat ik die kutkinderen fucking irritant vind, recentlijk voorbeeld is dan Knowing
het moet niet al te veel slow chat hier worden maar ik ben het volledig met je eens. Knowing heb ik vandaag gekeken en vond dat niet eens een recensie waard. Ze hadden alle opties om daar een relatief goede film van te maken lopen ze het zo te verpesten. ( het meisje in het begin was wel vrij aardig overigens ). Dat jochie (caleb) en dat andere meisje waren echt .. schrikbarend!
pi_68405279
Net Mall Cop gezien.

Wat een kutfilm.
  zondag 26 april 2009 @ 22:55:54 #35
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68408247
Last of the Wild Horses
Weer eens een film uit de MST3K-doos gepakt. De serie vind ik in seizoen 6 (jaja zover ben ik gekomen ) wat minder sterk dan in eerdere seizoenen, maar goed de film zelf dan. Het is een onbeduidende western, die hatseflats snel in elkaar gezet is. Een echte westernsfeer ontbreekt, laat staan dat het overtuigt als een western. Het verhaal vond ik ook maar lastig om te volgen, mede door een heel raar onlogisch begin. De titel verklapt iig wel waar het over gaat: paarden! En die komen veelvuldig in beeld. Er zijn nog een paar wilde paarden over en de vraag is of deze nu wel of niet in het wild over gaan blijven. Vette vetes worden daarover uitgevochten in zo'n stoffig stadje. Naja, erg slaapverwekkend dus allemaal en zelfs voor een film uit 1948 niet tof. Cijfer: 3

Iets anders dan. Een tijdje geleden kwam ik in 'bezit' van een animated shorts-pack, genaamd 'A Century of Animated Shorts'. Aan het eind van de vorige eeuw bepaalden belangwekkende lieden uit de animatie-industrie welke animated shorts het mooist of best zijn. Het resultaat mag er wezen, want het bevalt me wel. Af en toe kijk ik wat van die filmpjes en ik ben nu over de helft. Tuurlijk zit er wat experimente rommel tussen zoals ene Len Lye, die rete-irritante flitsachtige prut het scherm opkwakt. Maar... het bevat voornamelijk veel mooi en leuk spul.

Zo ben ik erg te spreken over de Russische producties, zoals en , twee prachtige animaties van Yuri Norshtein. Een heel ontroerende oprechte sfeer hebben ze, waar ik iig wel door werd gegrepen . Een andere topper vond ik Grey Wolf & Little Red Riding Hood (helaas niet op Youtube), een soort Roodkapje-achtig verhaal met wat referenties naar het wegkwijnende USSR.

Een andere topper vond ik het lollige en Tim Burtons kan ook niks verkeerds doen. Ook bevat het pack enkele Disneytoppers zoals , en natuurlijk . Vroeger vond ik als kleine Falco al die oude Disneyfilmpjes en Ducktales helemaal de bom! Kortom best veel variatie en de moeite waard om zelf in huis te halen .

[ Bericht 0% gewijzigd door Falco op 27-04-2009 12:59:32 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_68413897
quote:

[..]

Vond het zelf ook zeker geen hele beste film, maar dat kleine negertje was het leukst van de hele film.
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 09:25:52 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_68414338
Donkey Punch
Drie meisjes op vakantie in Spanje, gaan gezellig een boottochtje maken met vier jongens. Een van de meisjes wordt tijdens de seks per ongeluk vermoord.

Zelden zo'n voorspelbare film gezien, op het moment dat de meisjes met de boot meegingen wist ik al dat er eentje dood zou gaan. Stomme film.

The Spirit
Rare film over een onkwetsbare superheld (The Spirit) en een boef (Octopus). De film is half getekend, zoiets als in Sin City. Gebaseerd op een stripverhaal (waar ik nog nooit van heb gehoord).

Ik snapte geen bal van het verhaal en ik vond er echt geen zak aan. Ik denk ook dat Samuel L. Jackson (die Octpous speelt) geld nodig had. Enige plus: sommige scenes zagen er wel erg mooi uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 27 april 2009 @ 10:43:51 #38
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_68416145
Days of Heaven voor de 100e keer. De mooiste film ooit gemaakt.
Broadyway Danny Rose hehe, weer lekker lachen met Woody.
  maandag 27 april 2009 @ 10:44:19 #39
219200 xyz147
I got shot
pi_68416166

A Clockwork Orange (1971)

Echt een meesterwerkje, meer kan kan ik er niet van maken, heerlijk geweldadig

8,5/10
pi_68420214

Analyze this

Komedie. Kon beter, wel vermakelijk.
7.5
  maandag 27 april 2009 @ 14:25:15 #41
242776 komopzeg
Agatochwegjoh
pi_68422733
Wat een fijne reeks is dit topic toch. Doe er veel goede ideeen op van films die ik nog wil zien. Nou ja, vooral de vorige 13 pagina's dan tot nu toe.. Good Dick, Die Welle, Stranger than fiction, Il Divo : bedankt voor de tips!

The Apartment (1960)

Schitterende komedie die net geen klucht wordt. Loonslaaf op kantoor probeert hogerop te komen door regelmatig zijn appartement uit te lenen aan collega's die er hun maîtresses mee naar toe nemen. Goede film van Wilder met een leuke Jack Lemmon. Eerste film waar ik Lemmon kon waarderen. Helaas duurt de film nét iets te lang.

Fran Kubelik: What's a tennis racket doing in the kitchen?
C.C. Baxter: Tennis racket? Oh, I remember, I was cooking myself an Italian dinner.
[Fran looks confused]
C.C. Baxter: I use it to strain the spaghetti.

IMDB 8.4
Ik 7.5
  maandag 27 april 2009 @ 18:52:33 #42
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_68431716
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef ChickenMan het volgende:
Vicky Cristina Barcelona niet eens uitkijken is ook niet zo best.
TOuche
pi_68434248

http://www.imdb.com/title/tt0418586/

Beetje aparte film, wel een mooi verhaal. Einde kwam onverwachts en ik bleef met vragen.
  maandag 27 april 2009 @ 22:31:48 #44
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68441008
Letter from an Unknown Woman (1948, VS, Max Ophüls)
slaapverwekkend.
cijfer: 5

The Spirit (2008, VS, Frank Miller)
Het is toch wel een teleurstelling dat een comic grootheid als Frank Miller de overstap naar film niet kan maken. Maar als ik The Spirit zie snap ik meteen waarom. Met het visuele aspect, wat natuurlijk Millers sterkste kant is, zit het wel snor. De film ziet er gaaf uit. Het plot en karakters zijn flinterdun, maar zijn ook niet bedoeld om al te serieus te nemen. Nee het zwakste punt van de film is wat Miller niet gewend is, namelijk het werken met acteurs. Een goed regisseur haalt het beste naar boven bij zijn acteurs/trices. Maar Miller haalt al zijn acteurs/trices naar beneden. Het acteerwerk is zo slecht dat het gewoon gaat irriteren. Dat de dialogen dan ook nog eens ongelofelijk slecht geschreven zijn, helpt niet mee. Het hele hoge babe gehalte is wel een pluspuntje weer.
cijfer: 5.5

Offside (2006, Iran, Jafar Panahi)
In Iran mogen vrouwen niet naar voetbalwedstrijden. Toch zijn er vrouwen, die wel naar een wedstrijd van het Iraanse team willen gaan. Tijdens de film volgen we een paar vrouwen, die zijn opgepakt tijdens hun poging om binnen te komen en buiten in bewaakte ruimte moeten wachten tot ze afgevoerd worden door de zedenpolitie.
De film slaagt erin om op een leuke, lichte manier een serieus onderwerp, de positie van vrouwen in Iran, te behandelen. Tegelijkertijd heeft Panahi ook oog voor de dienstplichtige soldaten, die ook maar gewoon hun taken moeten uitvoeren.
cijfer: 8
pi_68441492
Resevoir Dogs(1948, VS, Max Ophüls)

Wat een saaie film zeg. Verwacht je een dikke maffia film krijg je een langzame saaie film.

ImdB 7.3/10
Mijn cifer 4.5/10
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  maandag 27 april 2009 @ 22:53:56 #46
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68442133
Nah wat is het! Reservoir Dogs van Tarantino of de videogame? Of een of ander obscuur werk van ene Ophüls uit 1948
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 27 april 2009 @ 22:54:11 #47
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68442141
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef BartK. het volgende:
Resevoir Dogs(1948, VS, Max Ophüls)

Wat een saaie film zeg. Verwacht je een dikke maffia film krijg je een langzame saaie film.

ImdB 7.3/10
Mijn cifer 4.5/10
Sinds wanneer is Resevoir Dogs uit 1948 en van Max Ophüls?
Die link is naar de videogame. hier de goede link
  maandag 27 april 2009 @ 23:10:31 #48
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68442852
Gisteren in de bus gezien:

Mamma Mia!
Ook tijdens de tweede kijkbeurt blijft ie overeind. Ontzettend fout en over the top uiteraard maar hij doet wel precies dat wat je er van kunt verwachten.
Erg vermakelijk en de teksten van de liedjes zijn erg goed toegepast. Knap gedaan!

IMDB Cijfer: 7/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
  maandag 27 april 2009 @ 23:18:59 #49
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68443135
Op youtube gezien

Saving Private Ryan
Fantastische film, heel erg realistisch, maar geen afgezaagde storyline.

IMDB Cijfer: 8,5
Mijn Cijfer: 9
  maandag 27 april 2009 @ 23:30:33 #50
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68443561
je kijkt een film als SPR op youtube??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')