Hij staat op usenetquote:Op zondag 10 mei 2009 04:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kon hem downloaden met 950-1000 kb/s vannachtHeeft 38 minuten geduurd
Deel 3 is vermakelijk, niet meer niet minder imoquote:Op zondag 10 mei 2009 04:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij staat op usenet
Maar er zijn nog andere films die ik eerst aan het downloaden ben. Ben nu bezig Spiderman 3 aan het kijken. Wist niet eens dat er een 3e deel was. Heb deeltje 2 heel vaak gezien vanwege het spektakel, tot nu toe is spiderman3 tof!
Een 7?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:27 schreef Falco het volgende:
Dead Poets Society
Coming-of-age-film vol met geeks en nerds. Een flink deel van de film gaat over poëzie, da's eigenlijk ontzettend suf. Robin Williams was wel oke als rebellerende docent, het einde was ook oke. Cijfer: 7
Pff...kreeg een 9 van mij. Ik vind het een schitterende film. De laatste 10 minuten zijn erg aangrijpend.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een 7?Dit is echt een van de weinige films die ik niet heb afgekeken. Vond het echt een verschrikking
Die heb ik dus niet gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Pff...kreeg een 9 van mij. Ik vind het een schitterende film. De laatste 10 minuten zijn erg aangrijpend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoewel de film doet denken aan Kevin Smith films als Clerks en Mallrats (geeks die veel praten over Star Wars en dergelijken) haalt Fanboys het niet bij die films. Daarvoor zijn er iets te weinig echte ROFL momenten.
Seth Rogen valt in deze film erg tegen. Hij kan heel goed het karakter spelen wat hij in al zijn films speelt, de goedaardige slacker. Maar de foute typetjes in deze film, een nerderige Trekkie en een pooier met Star Wars tattoos, zijn totaal niet geslaagd.
Verder met Kristen Bell als elke geek's natte droomvriendin.
cijfer: 6.5
S. Darko (2009, VS, Chris Fisher)
Credits where credits are due, zoals de Amerikanen zeggen, de film slaagt erin om perfect de stijl van Donnie Darko te imiteren. Het camera-werk en de muziek zijn in precies dezelfde trant. Sommige scene's lijken wel één op één kopieën. Ook andere elementen uit Donnie Darko komen weer terug, het aftellen naar het einde van de wereld, die doorzichtige wormdingen uit iemands lichaam, er zit zelfs weer iemand met een konijnenpak in.
Jammer genoeg zijn de makers niet in staat om wat Donnie Dark geweldig maakte te kopieëren (of erger nog besefte ze niet wat dat was). Namelijk het emotionele pad dat Donnie doormaakt door de film heen. Waar ik bij Donnie Darko op het einde elke keer weer zit te janken, laat dit vervolg me volledig koud.
Wat Donnie Darko ook was naast een scifi was een goede coming-of-age film. DD zat vol met leuke scene's in de high school zelf, zoals zijn tirade tegen Swayze, de life line oefening enz. In S. Darko ontbreekt dit volledig en is het allemaal express mysterieus doen wat de boventoon voert.
Dit vervolg lijkt dan ook volledig gemaakt zonder ook maar één seconde stil te staan bij wat een vervolg zou kunnen toevoegen.
Het is één van de slechtste en meest overbodigste vervolgen dat ooit is gemaakt.
cijfer: 3
Sciuscià (1946, It, Vittorio De Sica)
Deze film wordt gezien als één van de eerste neorealistische films en is daarom alleen al een must-see voor elke filmliefhebber.
Een nog betere reden om hem te kijken is omdat het nog steeds een goede film over tijdloze thema's als armoede, criminaliteit, loyaliteit en vriendschap is.
cijfer: 7.5
The Princess Bride (1987, VS, Rob Reiner)
Leuke ouderwets sprookjes-avonturen film, die tegelijkertijd ook een dikke knipoog naar het genre is.
cijfer: 7.5
The Grapes of Wrath (1940, VS, John Ford)
Zoveel ellende als in deze film gaat echt door merg en been bij mij. Heb de helft van de tijd met een traantje in mijn oog gezeten.
Een vergelijking met de economische crisis van nu is natuurlijk zo gemaakt. Maar dat is te makkelijk. Dit soort ellende doet eerder denken aan het soort ellende dat je ziet in ontwikkelingslanden.
cijfer: 8.5
You Only Live Twice (1967, VK, Lewis Gilbert)
Nadat een shuttle is gestolen door een raket in de ruimte, moet Bond naar Japan om uit te zoeken waar die raket vandaan kwam. In deze film worden we o.a. getrakteerd op Bond, die zijn eigen dood in scene zet (vandaar de titel), Bond in een mini-helikopter, piranha's en natuurlijk ninja's.
De film weet goed steeds op het juiste moment over te gaan op wat actie, zodat die nooit inzakt.
Jammer is wel dat hoewel dit de eerste keer dat we #1 zien we op het einde in de rest van de film een grote schurk ontbreekt.
cijfer: 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb status in production.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
Julia's Hart (2009) TV
Een gozer raakt bevriend met het overbuurmeisje alsze beide jaar of 14 zijn. Fastforward, 15 jaar later zijn ze nog steeds bijelkaar en staan op het punt een wereldreis te maken. Maar dan slaat het noodlot toe en zij raakt betrokken bij een verkeersongeluk en raakt in coma. Tot ieders verbazing bleek zij een donorcodicil te hebben en tegen ieders wil wordt haar hart verwijderd en gebruikt voor een transplantatie. De gozer start op eigen houtje een onderzoek wie het hart heeft gekregen. Hij is ervan overtuigd dat de ziel leeft in het hart.wat voor een (gare) workprint heb jij zitten kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb status in production.(gezien hij dus nog in productie is..)
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fanboys (2008, VS, Kyle Newman)
Deze komedie moet het vooral hebben van de verwijzingen naar andere films, vooral Star Wars natuurlijk, en geek-cultuur. Waarvan de cameo van Jay en Silent BobDie gaan we zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoewel de film doet denken aan Kevin Smith films als Clerks en Mallrats (geeks die veel praten over Star Wars en dergelijken) haalt Fanboys het niet bij die films. Daarvoor zijn er iets te weinig echte ROFL momenten.
Seth Rogen valt in deze film erg tegen. Hij kan heel goed het karakter spelen wat hij in al zijn films speelt, de goedaardige slacker. Maar de foute typetjes in deze film, een nerderige Trekkie en een pooier met Star Wars tattoos, zijn totaal niet geslaagd.
Verder met Kristen Bell als elke geek's natte droomvriendin.
cijfer: 6.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Dat is een fout van IMDB.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor een (gare) workprint heb jij zitten kijken...(gezien hij dus nog in productie is..)
Op usenet onder de Engelse titel inderdaad. Weet niet of je als Spiderman fan ook deze film kan waarderen...quote:Op zondag 10 mei 2009 04:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij staat op usenet
Maar er zijn nog andere films die ik eerst aan het downloaden ben. Ben nu bezig Spiderman 3 aan het kijken. Wist niet eens dat er een 3e deel was. Heb deeltje 2 heel vaak gezien vanwege het spektakel, tot nu toe is spiderman3 tof!
welke spielberg onzin? En in welke zin had het donkerder gemogen? Een rauwer verhaal? Wat realistischer?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:52 schreef superworm het volgende:
Back to the Future.
Behalve de Spielberg-onzin leuk verhaal. Het had van mij veel donkerder gemogen allemaal. Dat liefdesverhaal deed flink af aan de film.
Spielberg-onzin van een lollige, gekke professor, een moeder die verliefd wordt op dr zoon, al die sentimentalistische meuk die Spielberg in het verhaal stopt om het maar zo toegankelijk mogelijk te maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
welke spielberg onzin? En in welke zin had het donkerder gemogen? Een rauwer verhaal? Wat realistischer?
ik gok dat wanneer je dat doet met BttF dat het nooit zo'n hit was geweest...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Spielberg-onzin van een lollige, gekke professor, een moeder die verliefd wordt op dr zoon, al die sentimentalistische meuk die Spielberg in het verhaal stopt om het maar zo toegankelijk mogelijk te maken.
Voor mijn idee had het véél donkerder gekund, daarmee bedoel ik idd rauwer, ongepolijster, realistischer. Beetje hetzelfde als hoe Spielberg AI heeft verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |