Inderdaad. Ik wilde ook al zoiets zeggen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef JJ.Johnson het volgende:
Overigens vind ik fake-hyvesprofielen net zo triest als fake Fok! profielen waarmee mensen zich dan pseudo-grappig gaan gedragen, uiteraard met bijpassende hilarische username, omdat ze het niet durven met een foto van zichzelf in hun fotoboek.
Ja zo kun je alles wel verantwoorden en wegredeneren ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:07 schreef zovty het volgende:
Sow joh! Iemand doet een beetje mal op de interwebz! Echt erg hoor!! Open er maar snel een topic over!
Ow wacht.....
Topic is er nog hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:06 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
Zijn altijd wel bepaalde type mensen die dat zeggen, geen fobo, geen hyves, internetheld uithangen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Topic is er nog hoor.![]()
Heel dat hyves is kansloos.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef JJ.Johnson het volgende:
Overigens vind ik fake-hyvesprofielen net zo triest als fake Fok! profielen waarmee mensen zich dan pseudo-grappig gaan gedragen, uiteraard met bijpassende hilarische username, omdat ze het niet durven met een foto van zichzelf in hun fotoboek.
Ik kan en mag het zeggen aangezien ik geen fobo + hyvesss heb.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zijn altijd wel bepaalde type mensen die dat zeggen, geen fobo, geen hyves, internetheld uithangen..
Bedankt, ik ben inmiddels lid geworden!quote:
Wilde dat al reageren, toen zag ik jouw postquote:
Zouden die mensen denken dat Yogi bear nog leeft?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:37 schreef S.Seagal het volgende:
zouden die mensen dan ook echt denken dat Ghandi nog leeft bijvoorbeeld?
Wat dacht je van nooit een profiel aanmaken op Hyves?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef servus_universitas het volgende:
Het is eigenlijk heel eenvoudig. Je hoeft geen aandacht te besteden aan deze Hyvesprofielen. Je hoeft ze niet te bekijken en je hoeft er geen vriendjes mee te worden. Ze zijn er voor degenen die het wèl kunnen waarderen en die zijn er kennelijk. Om een lang verhaal kort te maken: waarom maakt de TS zich hier zo druk over?
(En natuurlijk niet te vergeten: Hyves)
Jij bent een wijs man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van nooit een profiel aanmaken op Hyves?
Of als je eentje hebt, deze zo gauw mogelijk te wissen?
Ik doe m'n best...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:09 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel verantwoorden en wegredeneren ja.
kun je tegenwoordig op al praten op hyves? WOW - i honeslly did not know that!quote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef ImMaxa het volgende:
Is inderdaad erg triest... Ook van veel populaire filmreeksen (Potter anyone?) zijn er tal van personages te vinden op Hyves. Erg triest ook dat de makers proberen Engels te praten, maar het er echt extreem kansloos uitkomt.
quote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef ImMaxa het volgende:
Is inderdaad erg triest... Ook van veel populaire filmreeksen (Potter anyone?) zijn er tal van personages te vinden op Hyves. Erg triest ook dat de makers proberen Engels te praten, maar het er echt extreem kansloos uitkomt.
Ik ben er juist over aan het denken om de mijne te verwijderen. Ik heb alleen geen zin in het gezeur van mijn sociale omgeving, dus ik gebruik het gewoon zo min mogelijk en reageer pas op krabbels na een week oidquote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben een van de weinigen die geen Hyvesprofiel heeft. Toch maar eens eentje aanmaken.
Die Adolf Hitler was ik.quote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef TimKuik het volgende:
Ik was vroeger vrienden met Adolf Hitler en Osama Bin Laden, toen werden plots hun profielen verwijderd.
Aangenaam, ik ben David D. Davidson.quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die Adolf Hitler was ik.Tenminste, één van de Hitlers
quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die Adolf Hitler was ik.Tenminste, één van de Hitlers
Ze is anders wel fappablequote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die mariah carey een echte chick noemen![]()
_!
"Hallo ik ben Jeffred/Shaniqua/Destiny ik ben heel lief en mijn mama heeft deze hyves voor mij gemaakt"quote:Op zondag 26 april 2009 13:01 schreef Nizno het volgende:
Eens met klacht.
Ook dat mensen een profiel aan gaat maken voor hun kat hond en huisspin.
Zelfs kinderen die nog geen dag oud zijn hebben volgens hun ouders al de typvaardigheden om hele gesprekken te voeren met opa en oma via hyves.
Ja, ik voel mij beter door mij op het wereldwijde web voor te doen als een fascistische dictator omdat ik in het echte leven faal als een negertepelquote:
Dacht ik ook meteen aanquote:
oooh en nu heb je ook op Hyves, net als in het echte leven, helemaal geen vrienden meer?quote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef TimKuik het volgende:
Ik was vroeger vrienden met Adolf Hitler en Osama Bin Laden, toen werden plots hun profielen verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |