Inderdaad. Ik wilde ook al zoiets zeggen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef JJ.Johnson het volgende:
Overigens vind ik fake-hyvesprofielen net zo triest als fake Fok! profielen waarmee mensen zich dan pseudo-grappig gaan gedragen, uiteraard met bijpassende hilarische username, omdat ze het niet durven met een foto van zichzelf in hun fotoboek.
Ja zo kun je alles wel verantwoorden en wegredeneren ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:07 schreef zovty het volgende:
Sow joh! Iemand doet een beetje mal op de interwebz! Echt erg hoor!! Open er maar snel een topic over!
Ow wacht.....
Topic is er nog hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:06 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
Zijn altijd wel bepaalde type mensen die dat zeggen, geen fobo, geen hyves, internetheld uithangen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Topic is er nog hoor.![]()
Heel dat hyves is kansloos.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef JJ.Johnson het volgende:
Overigens vind ik fake-hyvesprofielen net zo triest als fake Fok! profielen waarmee mensen zich dan pseudo-grappig gaan gedragen, uiteraard met bijpassende hilarische username, omdat ze het niet durven met een foto van zichzelf in hun fotoboek.
Ik kan en mag het zeggen aangezien ik geen fobo + hyvesss heb.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zijn altijd wel bepaalde type mensen die dat zeggen, geen fobo, geen hyves, internetheld uithangen..
Bedankt, ik ben inmiddels lid geworden!quote:
Wilde dat al reageren, toen zag ik jouw postquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |