quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:47 schreef Badabingea het volgende:
Wilders, kom er maar in!
Gaat waarschijnlijk niet zo simpel he, anders kun je je buurman als je daar even ruzie mee hebt lekker pesten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:49 schreef eNaSnI het volgende:
Als je het kenteken doorgeeft aan de milieupolitie, dan kan die daar vast nog wel iets nuttigs mee doen!
uh nee, als ze daar even staan heb ik daar geen moeite mee?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:51 schreef Bolter het volgende:
Onder het mom van "sociaal en tolerant" zijn er onderuit proberen te komen dat je gewoon bang was ze weg te sturen van je oprit_!.
Ik niet. Moet je je eigen auto daar maar parkeren. En anders moet je ze maar wegsturen.quote:
mja kan nu moeilijk in de auto springen en nijmegen gaan doerzoeken naar een groep marokkanen in een veels te klein autootje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Je eigen oprit en dat dan pikken? Of is het geen eigen grond?
Nee, maar als iemand buiten mijn familie/kennissen kring z'n auto op mijn oprit zet ga ik toch echt verhaal halen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef MrDrako het volgende:
[..]
uh nee, als ze daar even staan heb ik daar geen moeite mee?
Of sta jij met een knuppel mensen te verjagen zodra ze voet op jouw grond zetten?
Ja lekker logisch, doe ik een keer aardig en vriendelijk en maak ik er geen probleem van, hebben zij het recht om hun zooi te dumpen? vast. Ze kunnen ook naar huis rijden en daar hun eigen rommel weggooien, zoals een fatsoenlijk mens dat doet. En als ze dan bijna een minuut hier op de oprit staan omdat ze iemand oppikken, heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:54 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik niet. Moet je je eigen auto daar maar parkeren. En anders moet je ze maar wegsturen.
Ik vind 't nogal raar als mensen parkeren op je oprit ja? Ook weleens gezien dat mensen onze oprit gebruikten om te keren, vind ik ook vreemd. Deden onze buren nog weleens, totdat een keer m'n pa op dat moment juist wilde vertrekken.. Blijkbaar is een trekhaak dwars door je bumper heen wel een wijze les waard.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Of sta jij met een knuppel mensen te verjagen zodra ze voet op jouw grond zetten?
Ze hebben er hooguit 5 minuten gestaan, m'n ouders zijn weg, dus had er op dat moment geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand buiten mijn familie/kennissen kring z'n auto op mijn oprit zet ga ik toch echt verhaal halen.
Blokkeert mooi wel mijn garage dan namelijk.
Ik hoef niet te weten wat 5 man in een te kleine auto doen met doekjes en chocolademelkquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Vanwaar die doekjes? Hadden ze een fapmarathon in een Twingo, onder het genot van een pakje chocolademelk?
Vreemd verhaal.
Beetje wel ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Vanwaar die doekjes? Hadden ze een fapmarathon in een Twingo, onder het genot van een pakje chocolademelk?
Vreemd verhaal.
Als ze fatsoenlijk waren geweest hadden ze ook geweten dat ze niet zomaar op iemands erf mogen gaan staan met hun auto.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Ja lekker logisch, doe ik een keer aardig en vriendelijk en maak ik er geen probleem van, hebben zij het recht om hun zooi te dumpen? vast. Ze kunnen ook naar huis rijden en daar hun eigen rommel weggooien, zoals een fatsoenlijk mens dat doet. En als ze dan bijna een minuut hier op de oprit staan omdat ze iemand oppikken, heb ik daar geen problemen mee.
Wat ben je dan een trieste aap zeg. Boeie dat iemand even je oprit gebruikt. Erop parkeren is natuurijk wat anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal raar als mensen parkeren op je oprit ja? Ook weleens gezien dat mensen onze oprit gebruikten om te keren, vind ik ook vreemd. Deden onze buren nog weleens, totdat een keer m'n pa op dat moment juist wilde vertrekken.. Blijkbaar is een trekhaak dwars door je bumper heen wel een wijze les waard.
nee goed, misschien heb je wel gelijk, maar ik maakte er nu geen probleem van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Als ze fatsoenlijk waren geweest hadden ze ook geweten dat ze niet zomaar op iemands erf mogen gaan staan met hun auto.
Ze kunnen ook 5 meter verder gaan staan langs de stoep. Of ze spreken ergens anders af. Ik zou het in ieder geval niet pikken, al is het maar voor een minuutje.
Keren vind ik nog wel kunnen ja. Of je moet zo'n mongool zijn die bij een 4 baans weg nog niet eens fatsoenlijk kan keren. Dan mag je ook oprotten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Wat ben je dan een trieste aap zeg. Boeie dat iemand even je oprit gebruikt. Erop parkeren is natuurijk wat anders.
En dat mogen hun dan gewoon betalen.. Al betwijfel ik of ze wel verzekerd waren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:01 schreef MrDrako het volgende:
[..]
nee goed, misschien heb je wel gelijk, maar ik maakte er nu geen probleem van.
Voor mij was het makkelijker even een rondje met de hond te gaan lopen, en dan zijn ze weg.
Als je tegen 5 van die debielen gaat zeuren dat je ze niet op je oprit wil, kan ik straks mn verzekering gaan bellen dat er een deuk in de deur van mijn auto zit..
Dat dus. En ze weten waar je huis woont. Wel terechte klacht trouwens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:01 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Voor mij was het makkelijker even een rondje met de hond te gaan lopen, en dan zijn ze weg.
Als je tegen 5 van die debielen gaat zeuren dat je ze niet op je oprit wil, kan ik straks mn verzekering gaan bellen dat er een deuk in de deur van mijn auto zit..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemd verhaal.
Greenpeace FTWquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:16 schreef SiemPie666 het volgende:
Sowieso mensen die zooi op straat gooien
Ik ben absoluut niet voor greenpeace, en vindt het (vuil op straat gooien dus) gewoonquote:
HALLO! HET IS JOUW OPRIT!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:01 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Aldus, een Marokkaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef Bowlingbal het volgende:
TS, je gebrek aan intelligentie is een belediging voor het gehele menselijke ras, en derhalve beledigend naar mijn kant. Ik wens in het vervolg dat je spreekt over individuen in plaats van groepen. Ook al ben ik er niet van overtuigd dat je die capaciteit bezit.
Mensen duwen in groepen van landen van herkomst is eveneens een belediging voor de intelligentie van de ontwikkelde mens.quote:
aldus een marokaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Mensen duwen in groepen van landen van herkomst is eveneens een belediging voor de intelligentie van de ontwikkelde mens.
Heb jij soms het idee dat je aan de hand van woorden kunt bepalen wat de land van herkomst van een bepaalde user is? Straal jij ook je eigen drinkwater in? Kijk jij altijd naar Uri Geller? Geloof je in spoken onder je bed? Ga jij altijd naar de shows van Jomanda?quote:
linkse rakker die zich voordoet als een gecultiveerde Marokkaanquote:
Het is inderdaad erg links als je zegt dat ieder individu verantwoordelijk is voor zichzelf.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
linkse rakker die zich voordoet als een gecultiveerde Marokkaan
Je bedoelt dat je het ene individu scheef aankijkt omdat een ander individu met hetzelfde land van herkomst iets fout deed?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Die 98% verpest het gewoon voor alle goede anderen!
Het is maar een mening... En waarschijnlijk nog als grapje bedoeld ook. Vrijheid van meningsuiting, jeweets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Poeh hee is niet hetgeen bij mij opkomt als iemand zegt dat goede Marokkanen enkel op het kerkhof te vinden zijn (dood dus).
Er zijn mensen voor minder van hun bed gelicht.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het is maar een mening... En waarschijnlijk nog als grapje bedoeld ook. Vrijheid van meningsuiting, jeweets.
Hij heeft wel gelijk. Elke Marokkaan/crimineel die neergeschoten wordt is 'zo'n lieverdje en deed nooit was mis'! Nee die verkrachtingen enzo zijn verzonnen!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver, goed dat er een modje aan het meelezen is. Zou eigenlijk bij een FA gemeld moeten worden.
Ik kan me er niet veel bij voorstellen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder van hun bed gelicht.
Webmaster aangehouden na satire over Wilders Bijvoorbeeld. Topic liep niet zo goed omdat het geen aanleiding bood om Marokkanen te bashen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik kan me er niet veel bij voorstellen.
idemquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ken ook geen goede of aardige mocro's.
Ik ken ook geen goede Eskimo's, en nu?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie zegt dat jij mij niet zint? Linkse rakkers die voor Marokkanen opkomen vind ik best wel schattigquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Alles wat je niet zint links noemen, fail..
[..]
Ik kom helemaal niet op voor andere mensen. Ik vind het slechts storend dat er debiele mensen als TS rondlopen, die hun haat naar 1 of slechts enkele personen projecteren op een veel grotere groep.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mij niet zint? Linkse rakkers die voor Marokkanen opkomen vind ik best wel schattig![]()
Rechtse wijven
Ik zie überhaupt nooit Eskimo's. Mocro's daarentegen wel helaas.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik ken ook geen goede Eskimo's, en nu?
Op mijn faculteit zitten niet zoveel Marokkanen, bijna geen eigenlijk, en dan zijn het vooral vrouwen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:43 schreef Meh7 het volgende:
In wat voor boerengat wonen jullie dat jullie nooit kennis hebben gemaakt met Marokkanen? Nee, dan heb ik het niet over hangjongeren die je ziet op straat, maar op school, studie of op werk.
Mocro's uit Mocrotanië?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:48 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ik zie überhaupt nooit Eskimo's. Mocro's daarentegen wel helaas.
Dat is inderdaad wel een voorwaarde op fok voor een succesvol topic, gelukkig worden we regelmatig van materiaal voorzien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Webmaster aangehouden na satire over Wilders Bijvoorbeeld. Topic liep niet zo goed omdat het geen aanleiding bood om Marokkanen te bashen.
Slecht gejat ook nog. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik ken ook geen goede Eskimo's, en nu?
Gejat? Van waar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slecht gejat ook nog. Beetje jammer.
Wie begon er grappig te doen door Marokkanen 'Mocro's' te noemen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:54 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders grappig doen.
Ik in elk geval niet, en ik denk dat degene die ermee begon het niet als grap bedoelde.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wie begon er grappig te doen door Marokkanen 'Mocro's' te noemen?
Was dat niet Ali B?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wie begon er grappig te doen door Marokkanen 'Mocro's' te noemen?
quote:
Wat is daar nu weer vreemd aan, ze maken hooguit 10 sec gebruik van je opritquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ook weleens gezien dat mensen onze oprit gebruikten om te keren, vind ik ook vreemd.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Mijn beste vriend was trouwens tot een paar jaar geleden een mocro, maar die verhuisde naar Belgie zonder iets te laten weten. Lekker volk, die Marokkanen.
Daar begint het mee ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:05 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer vreemd aan, ze maken hooguit 10 sec gebruik van je oprit
Nee die weten dat ze elk moment geslagen kunnen worden!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Slappy het volgende:
Marokkaanse hang jongeren zijn ook vreselijk irritante rel nichten.Marokkaanse vrouwen daar in tegen heb ik nooit last van
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:05 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer vreemd aan, ze maken hooguit 10 sec gebruik van je oprit
Zolang jouw oprit niet fysiek gescheiden is van openbaar toegankellijk terrein, kan en mag (strafrechterlijk gezien) iedere klapjosti zijn voertuig op jouw grond zettenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef vosss het volgende:
[..]
HALLO! HET IS JOUW OPRIT!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
ik wel. En hij heeft als goeie moeten boeten voor wat zijn slechte landgenoten doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij belgen noemen het niet voor niets makakken...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef MrDrako het volgende:
Ik ging net de hond uitlaten, staat er ineens een renault twingo met 5 marokkanen erin op mijn oprit..
Ik dacht toen al, wtf, maarja ik moet die kansenjongeren niet generaliseren dus, ze mogen daar wel even parkeren, heb geen last van ze. Goed van mij he? zo tolerant en sociaal.
Kom ik terug van het rondje wandelen, liggen er lege chocomel pakjes, doekjes en weet ik wat voor een zooi op de oprit, die daarvoor 100% zeker schoon was.
Die flikkers hebben daar gewoon even hun vuil gedumpt toen ze op een apenvriendje van verderop stonden te wachten. Ik ben het zat, heb nog 0 goede Marokkanen meegemaakt, niks generaliseren, het is allemaal KUTVOLK!
(tevens gebaseerd op eerdere ontmoetingen die niet bepaald succesvol verliepen, dus het is niet zo dat dit het enige incident is waar ik mijn duidelijke conclusie uit trek.)
2004 belde...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:33 schreef quirina het volgende:
Marokkanen zijn zeer vriendelijk en beleefd![]()
Ze komen altijd met zijn allen aan je vragen of je een probleem hebt
Of ze vragen het, of ze bevestigen het.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:33 schreef quirina het volgende:
En ook al zijn het er dertig, vaak hoef je maar een naam of vijf te kennen en je kent ze allemaal! 50% Mohammed, een husje Abduls, nog wat Mehmets erbij, Moustafaatje, Youssouf en Rachid en het feest kan beginnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:33 schreef quirina het volgende:
Dude, je bent een kankerfaler. Als je je nou gewoon wat netter had gekleed hadden ze niet gedacht dat jij de wijk-afvalman was. Kijk je moet het zo zien, als je gewoon netjes naar buiten had gelopen en die knapen had begroet had je geen problemen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef MrDrako het volgende:
Ik ging net de hond uitlaten, staat er ineens een renault twingo met 5 marokkanen erin op mijn oprit..
Ik dacht toen al, wtf, maarja ik moet die kansenjongeren niet generaliseren dus, ze mogen daar wel even parkeren, heb geen last van ze. Goed van mij he? zo tolerant en sociaal.
Kom ik terug van het rondje wandelen, liggen er lege chocomel pakjes, doekjes en weet ik wat voor een zooi op de oprit, die daarvoor 100% zeker schoon was.
Die flikkers hebben daar gewoon even hun vuil gedumpt toen ze op een apenvriendje van verderop stonden te wachten. Ik ben het zat, heb nog 0 goede Marokkanen meegemaakt, niks generaliseren, het is allemaal KUTVOLK!
(tevens gebaseerd op eerdere ontmoetingen die niet bepaald succesvol verliepen, dus het is niet zo dat dit het enige incident is waar ik mijn duidelijke conclusie uit trek.)
quote:
Je hebt gelijk. Het is het behulpzaamste vok van de wereld.quote:Op zondag 26 april 2009 00:22 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dude, je bent een kankerfaler. Als je je nou gewoon wat netter had gekleed hadden ze niet gedacht dat jij de wijk-afvalman was. Kijk je moet het zo zien, als je gewoon netjes naar buiten had gelopen en die knapen had begroet had je geen problemen.
TEVENS HOAX, Marokkanen drinken geen chocomel.
En ook nog zoiets.. Marokkanen kunnen ook naar de universteit.
DUS DAT.
PS. Marokkanen met hoofdletter M getypt omdat het bazen zijn.
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2009 00:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is het behulpzaamste vok van de wereld.
Ze komen altijd met 20 tegelijk vragen of je een probleem hebt.
marokkanen ook naar de universiteit? als ze er inbreken zeker..quote:Op zondag 26 april 2009 00:22 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dude, je bent een kankerfaler. Als je je nou gewoon wat netter had gekleed hadden ze niet gedacht dat jij de wijk-afvalman was. Kijk je moet het zo zien, als je gewoon netjes naar buiten had gelopen en die knapen had begroet had je geen problemen.
TEVENS HOAX, Marokkanen drinken geen chocomel.
En ook nog zoiets.. Marokkanen kunnen ook naar de universteit.
DUS DAT.
PS. Marokkanen met hoofdletter M getypt omdat het bazen zijn.
Hij was de 2% waarvan je dacht dat ze goed zijn, maar zelfs die blijken toch niet zo goed te zijnquote:
HAHA je hebt geen vrienden om je te helpen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:57 schreef onderscheid het volgende:
[..]
marokkanen ook naar de universiteit? als ze er inbreken zeker..
ps. marokkanen zonder hoofdletter m omdat het mietjes zijn. nog nooit problemen gehad met 1 marokkaan, nee altijd met minimaal 10...
gastquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef MrDrako het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 00:57 schreef onderscheid het volgende:
[..]
marokkanen ook naar de universiteit? als ze er inbreken zeker..
ps. marokkanen zonder hoofdletter m omdat het mietjes zijn. nog nooit problemen gehad met 1 marokkaan, nee altijd met minimaal 10...
straatsoldaatquote:Op zondag 26 april 2009 03:04 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
HAHA je hebt geen vrienden om je te helpen.
Wat is dat nou weer, iedere echte straatsoldaat heeft vrienden om te bellen voor een gevecht op straat.
Confrontatie helpt in zulk soort gevallen het best.
Die heeft een opvolger gekregenquote:
Dan zal er ook wel iets aan de hand zijn, denk je niet?quote:
Ja ze deugen niet.quote:Op maandag 27 april 2009 00:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel iets aan de hand zijn, denk je niet?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef MrDrako het volgende:
Is gewoon afhankelijk van de situatie, stel dat ze voor de buren komen en ze melden het even. Totaal geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:32 schreef Provinciaal het volgende:
Jij vindt het ok dat wildvreemden op jouw oprit parkeren?
Denk je dat die Marokkanen het vroegen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Is gewoon afhankelijk van de situatie, stel dat ze voor de buren komen en ze melden het even. Totaal geen problemen mee.
Ervaringen, ervaringen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef MrDrako het volgende:
Je moet gewoon je eigen troep opruimen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
...als er wat rotzooi voor mijn deur ligt, ga ik niet meteen freaken...dat scheelt aanzienlijk.
..staat al in mijn posthistorie, als je de behoefte hebt.quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je moet gewoon je eigen troep opruimen.
Maar ik wil mijn afval wel bij jou dumpen hoorpaas me je adres maar
Moet je eerst weten waar ik woon.quote:Op maandag 27 april 2009 12:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
..staat al in mijn posthistorie, als je de behoefte hebt.
Maar sta dan niet gek te kijken als ik het de volgende dag weer voor je deur terugdump.
Alleen doet het me dan weinig, meer actie dan irritatie zeg maar.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je vooral doen. Voor je het weet word je neergestoken op je eigen oprit.
[..]
Laat het even weten als je ze tegen komt. Dan hangen we die apart op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |