quote:
Ik zal mijn lijstje wel posten, maar echt ratings toekennen vind ik nog lastig. Nog geen 5-sterren ontdekt in ieder geval...Mijn lijstje goede albums:
Roosbeef - Ze willen je hond aaien maar niet met je praten
Zeer leuke, originele en coole plaat. En heb haar live gezien en dat was nog cooler dus zo is de waarde nog meer gestegen

Kyteman - The Hermit Sessions
Niet helemaal mijn absolute muzieksmaak, maar ga hem nog wel live zien en dat moet en zal waarschijnlijk supercool vinden. Verder zeer indrukwekkend wel wat ik al gezien heb, vooral zijn optreden op Noorderslag.
Camera Obscura - My Maudlin Career
Heb er nog niet heel veel naar geluisterd maar wat ik heb gehoord is zeer aangenaam. Lekker ontspannen muziek.
M. Ward - Hold Time
Een iets vrolijker album dan zijn eerdere werk, en daarom kan ik het heel erg goed waarderen. Kwalitatief misschien ietsje minder. Maar dankzij dit album ben ik hem wel, ook met zijn andere albums, veel meer gaan waarderen

Phosphorescent - To Willie
Lekkere muziek. Slechts 1 keer geluisterd pas, kan er nog niet veel van zeggen behalve dat ik het vast zal blijven luistern

Bruce Springsteen - Working On A Dream
Ik vind Bruce een ongelooflijke held (mijn absolute favoriete artiest), maar ik vind dit echt een slecht album. Live rockt het allemaal vast geweldig, en the Wrestler, Outlaw Pete en Lucky Day zijn heel goed...maar het is maar een beetje middelmatig verder.
Verder heb ik nog niet heel veel 2009 (merk dat er in mijn recent ontdekte muziek veel 2008 zit) spul. Alleen wat spul wat me echt niet kan bekoren zoals Animal Collective, St. Vincent, Bat For Lashes. Ben net bezig aan het nieuwe album van Conor Oberst, dat klinkt op het eerste gezicht heel goed.