quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:58 schreef N.i.c.k het volgende:
(Off topic; waar is het indie topic gebleven?).
The Pains of Being Indie at the Heart (Indie Central XXXIX)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:58 schreef N.i.c.k het volgende:
(Off topic; waar is het indie topic gebleven?).
Verkeerde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:08 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
![]()
zoekfunctie
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #46
Ik heb hem, ik heb hem! En hij is zeker weer zeer de moeite waard, mooi duet met een dame ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef cafca het volgende:
Ik denk dat deze ook wel in mijn jaarlijstje terecht gaat komen:
Het laatste nummer op dat album is echt briljant!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef emokid het volgende:
De nieuwe A Place to Bury Strangers is inderdaad ontzettend hard, ik geniet volop, meer dan ik had verwacht. De eerste plaat vond ik wel meevallen, maar hier gaan ze nog meer over the top, briljant!
nee, ik ben niet zo van de indie-folkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:54 schreef methodmich het volgende:
In welke hoek moet ik denken? Indie-folk?
Volgens mij was dat een grapje van methodmich.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:24 schreef cafca het volgende:
[..]
nee, ik ben niet zo van de indie-folk
serieus: wat begrijp je niet aan "heel anders" ?
Goh, echt?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een grapje van methodmich.
Ik wist niet dat ze een nieuw album hadden.quote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Three Days Grace - Life Starts Now
Goed album.quote:Op maandag 28 september 2009 13:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Three Days Grace - Life Starts Now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |