Michelle heeft nog steeds maat 24, al vanaf een jaar of 3.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Sugar, die palladiums zijnalleen nog een beetje groot van Lennon... vanaf welke leeftijd is maat 24 ongeveer?
nee, dan kan ik niet. maar de 23e ga ik op privé-herhaling.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:52 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik wil die Bix!
Ga jij nou naar Sugar op 09 mei? Zo ja, dan kunnen we uitwisselen daar...![]()
hmmm en gewoon voor de sier aan die voetjes is zeker not donequote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef bixister het volgende:
dat hangt sterk van je kind af. hier hadden ze ongeveer maat 20 toen ze begonnen met lopen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Sugar het volgende:
Huuphuup, voor 1,50 mag je ze hebben, hoor!
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, dan kan ik niet. maar de 23e ga ik op privé-herhaling.dan neem ik 't wel mee, ok?
wat is de vraagprijs voor het ongedrage egeltjesromper?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Jore het volgende:
Pakje
[ afbeelding ]
Is terug in de verkoop!
En deegeltjesromper
is ook nog niet weg, misschien moet mijn model 'm even showen? (Ik heb er dus twee, één is ongedragen)
[ afbeelding ]
Het groene broekje en de rompers zijn er ook nog!
foto's!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Dakota het volgende:
oh kaarrrr ! je moeder heeft de sloffies net gebracht, mooooooi!!!!!
gewoon er lekker van genietenquote:
is het niet raar dan om foto's van je moeder te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef Kaarr het volgende:
[..]
foto's!![]()
[..]
gewoon er lekker van genieten
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
is het niet raar dan om foto's van je moeder te maken
Zou je dan het spijkerjasje ook mee willen nemen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, dan kan ik niet. maar de 23e ga ik op privé-herhaling.dan neem ik 't wel mee, ok?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Komt ie dan he! Poging nr. 4
Beetje crosspostmaar ik dacht misschien is hier interesse voor:
In de aanbieding een splinternieuw spijkerrokje van vrij dunne stof van de Prenatal (maat XL)
De rok zit me iets te strak en ben vergeten te ruilen binnen de termijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb je andere posts gezien, het is best komisch
quote:
Wat is een minimonkey?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:52 schreef Nijna het volgende:
En ook nog steeds een oranje minimonkey...
He, wacht nou even met al die leuke kleertjes tot ik weet of ik blauw of roze moet (mag) gaan kopen....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
Koekiemonster romper maat 62:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Pyjama
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef Chan het volgende:
Gaan alle koekiemonster kledingstukken naar Ingrid?
¤ 10, exclusief verzenden, maar je mag hem ook op komen halen (regio Haarlem)!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:01 schreef het-is-mij het volgende:
@ Cattie, wat wil je voor die mini monkey hebben?
Ik heb nog zwangerschapskleding voor je.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:12 schreef innepin het volgende:
Nijna, heb je je oranje minimonkey nog? Heb 'm gemist geloof ikfotootje? Ik wil 'm wel graag hebben denk ik.
liever een turquoise, maar het-is-mij neemt die van Cattie al zie ik![]()
Wow, mijn eerste zelfgekochte dingetje voor de kleine frummel, leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef cattie het volgende:
Minimonkey is verkocht!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik heb nog zwangerschapskleding voor je.
Ah ik had er in al mijn enthousiasme overheen gescrold. Maarrrr ik heb én gigantische heupen, én veel te grote borsten, én vetjes... dus ik pas niet in M-etjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:13 schreef cattie het volgende:
Een stukje hierboven, post 262!
Als je betere foto's wilt, moet je het zeggen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah ik had er in al mijn enthousiasme overheen gescrold. Maarrrr ik heb én gigantische heupen, én veel te grote borsten, én vetjes... dus ik pas niet in M-etjes
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zeg hey, nu doe je net alsof je een of andere dikke trol bent ofzo![]()
Gigantisch dan denk ik aan olifantenformaat!
Ik hoop dat je draagtijd minder is...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
[..]Ik heb dan ook niet voor niets deze foto in m'n fotoboek staan, da's de enige van die foto's die nog enigszins lijkt op de realiteit
Gelukkig wel. Mijn naamgenootje de olifant is trouwens wel zwanger nu, da's ook wel weer leuk. Langer dan ik, en ze moet tot novemberquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:44 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je draagtijd minder is...![]()
De joggingbroek maat L is dan waarschijnlijk het enige dat past, jammer.
Leuke zomerdingen in maat 74??? Graag!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef hestria het volgende:
ik heb ook nog een heleboel jongenskleding (maat 52 tot 74/80) in de aanbieding.
als er intresse in is roep maar.
Of ik ronder!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Mijn naamgenootje de olifant is trouwens wel zwanger nu, da's ook wel weer leuk. Langer dan ik, en ze moet tot november![]()
Maar ik heb vaak al een XL van broeken, vanwege de megaheupenJammer! Had ik maar slanker moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |