Michelle heeft nog steeds maat 24, al vanaf een jaar of 3.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Sugar, die palladiums zijnalleen nog een beetje groot van Lennon... vanaf welke leeftijd is maat 24 ongeveer?
nee, dan kan ik niet. maar de 23e ga ik op privé-herhaling.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:52 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik wil die Bix!
Ga jij nou naar Sugar op 09 mei? Zo ja, dan kunnen we uitwisselen daar...![]()
hmmm en gewoon voor de sier aan die voetjes is zeker not donequote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef bixister het volgende:
dat hangt sterk van je kind af. hier hadden ze ongeveer maat 20 toen ze begonnen met lopen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Sugar het volgende:
Huuphuup, voor 1,50 mag je ze hebben, hoor!
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, dan kan ik niet. maar de 23e ga ik op privé-herhaling.dan neem ik 't wel mee, ok?
wat is de vraagprijs voor het ongedrage egeltjesromper?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Jore het volgende:
Pakje
[ afbeelding ]
Is terug in de verkoop!
En deegeltjesromper
is ook nog niet weg, misschien moet mijn model 'm even showen? (Ik heb er dus twee, één is ongedragen)
[ afbeelding ]
Het groene broekje en de rompers zijn er ook nog!
foto's!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Dakota het volgende:
oh kaarrrr ! je moeder heeft de sloffies net gebracht, mooooooi!!!!!
gewoon er lekker van genietenquote:
is het niet raar dan om foto's van je moeder te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef Kaarr het volgende:
[..]
foto's!![]()
[..]
gewoon er lekker van genieten
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
is het niet raar dan om foto's van je moeder te maken
Zou je dan het spijkerjasje ook mee willen nemen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, dan kan ik niet. maar de 23e ga ik op privé-herhaling.dan neem ik 't wel mee, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |