quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
Jouw vader heeft niet veel zelfbeheersing, PF... Wat had hem zo boos gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die speelt doof stommetje en ging door met de afwas (om 1:30??)quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar die schoenen moeten dus nog gewoon in huis zijn dus PF?
Ligt die andere niet onder de bank o.i.d.? Of heeft je moeder de andere schoen niet ergens gezien?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
*lang kutverhaal alert*Jezus PF, ik zou ff uit de buurt blijven, laat het even rusten dan kan je pa ook even afkoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh PieF wat een naar verhaal! Ik zit echt met verbazing te lezen, praat je vader echt zo tegen je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
*lang verhaal*
Ik vind het maar naar en ik zou liever hebben dat we er gewoon over konden praten of zo.
He, wat naar allemaal. Sterkte ermee !quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
M'n moeder: ja je moet ook niet zo vloeken he. En je kon nu toch lekker rustig aandoen
GODVERDOMME. Ik ben weer zo kwaad. ZOO kwaad. Ik hoop ze echt maanden niet te zien.
Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Hmz. Op zich heeft je vader gebeld dat het niet hoefde, dat jij niet op nam kon hij weinig aan doen natuurlijk.
Dus daar snap ik eerlijk gezegd niet dat jij 'zó boos' en witheet werd enzo toen hij later belde.
Hoe hij vervolgens dan weer boos op jou wordt gaat natuurlijk helemaal nergens over. Als mijn vader mij 'kankerhoer' zou noemen zou ik hem nooit meer hoeven zien.
Nou als je godverdomme vergelijkt met kankerhoer, dan wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Had jij ook op je vader lopen vloeken dan?
Ik snap ook niet zo goed dat je zo boos op hem werd in eerste instantie? Plannen kunnen toch wijzigen en hij belde toch netjes?
Nogmaals: dat praat natuurlijk NIET (nooit!) goed dat hij jou kankerhoer noemt. Never.
Maar ik probeer uit te vissen waarom jij in eerste instantie zo enorm boos werd toen hij belde?
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.
Ipv van 15:00 tot 16:00.
Ik pas mijn hele dag op hem aan en dan zegt hij: O nee laat maar. We gaan wel met de motor. Bedenk dat dan eerder, niet als ik al onderweg ben.
yep, daar zit wat inquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijkDus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
Vrijdag middag, spits, file? Hij rijd er iedere dag in, dan weet je toch dat ik daar rekening mee hou.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijkDus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
Nee snap ik en ik probeer ook niet boos te doen maar ik ben gewoon heel boos.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
PF, ik val je niet aan he. Ik probeer het te begrijpen
Echt. Ik zou het nooit pikken dat mijn vader me zo zou noemen. Snap dat je je nu echt klote voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |