quote:Op maandag 4 mei 2009 13:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
incl NEC - NAC en Vitesse - Utrecht
Maar zoals Mark zegt heb ik eigenlijk al gewonnen
Dat hangt er van af wie je het vraagtquote:Op maandag 4 mei 2009 17:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk officeel de nummer 1 van Gelderland dan? Na 34 wedstrijden boven elkaar eindigen of onderling meeste punten sprokkelen?
Precies en het is variabel per seizoenquote:
Nee nee, iedereen weet dat het dit jaar om onderling resultaat gaat!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef Elvislives het volgende:
Dit jaar zeg ik: de gene die het hoogst eindigt in de competitie
haha ik had m ook al gezien. was ongeveer het eerste wat ik dacht... verrek NEC staat op het veldquote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef Mark het volgende:
Overigens: we zijn niet de enigen in rood-zwart-groen: Goal na blessure: 'Spits solliciteert naar einde carriere'
Idd, ben ook niet zo'n fan van Tim.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
Zeer waardevol![]()
Speelt net 2 wedstrijden op niveau. Als we er een mooi bedrag voor kunnen krijgen, en een vervanger is haalbaar, is alles bespreekbaar.
Ondergewaardeerd vind ik iets anders dan waardevol.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef BasNijmegen het volgende:
In mijn ogen zijn Tim J, Rutger W en Dominique K. ondergewaardeerd. Tim heeft de meeste kans gehad om te bewijzen. Maar ik hoop dat Dwight wel wat in ze ziet. Worm kan als wissel voor veel snelheid zorgen in het spel. En kivuvu wil ik graag eens wat meer in de spits zien. Die jongen heeft zich goed ontwikkeld.
Kom op zeg... Kivuvu is een stofzuiger. Doet ie dit seizoen ook goed als hij speelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:37 schreef BasNijmegen het volgende:
Kivuvu is snel, breed en heeft lengte. Ik wil 'm wel eens op die positie zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |