quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
En weer eens (onbetrouwbare, aangezien Death Cab for Cutie ook niet echt was) nieuwe namen op LastFM.
Editors (), Tricky ( dat zou echt
zijn), The Crystal Method (
), Oi Va Voi (
), Paul Oakenfold (Trance
![]()
), Travis (Mmkay) en The Subways (
).
Ik ga ook dus naar Lowlands, ik land dus op 20 augustus vanuit Budapest, moet ik dus dezelfde dag nog doorrijdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:38 schreef SlaggY het volgende:
Niet echt enthousiast van de nieuwe namen.
Wel zin er in! Wordt een mooie vakantie : Sziget, terug reizen, dagje rust en dan op naar Lowlands.
haha, dat gaat lekker brak worden zijn danquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga ook dus naar Lowlands, ik land dus op 20 augustus vanuit Budapest, moet ik dus dezelfde dag nog doorrijden
Ach, ben het wel gewend, vorig jaar was ik naar Balaton Sound geweest. Was ik om half 12 op zondagavond in Duitsland geland, was ik om 2 uur `snachts en moest ik om 7 uur weer opstaan voor te werkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:50 schreef TomR het volgende:
[..]
haha, dat gaat lekker brak worden zijn dan
idd, heb het idee dat dat bij sziget nooit werkt. Gewoon daar ter plekke bedenken wat je gaat zien werkte bij ons velen malen beterquote:Op zondag 26 april 2009 00:36 schreef El.Wulfo het volgende:
the subways zijn wel stoer om langs te gaan.
Al denk ik dat ik vrij weinig acts ga zien wat ik vantevoren bedenk, vorig jaar ook maar vrij weinig van terecht gekomen.
Dat denk ik wel, aangezien het echt een groot festival is en dit nog maar het begin is. Veel bands moeten nog geboekt worden denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:19 schreef bassieVL het volgende:
Ben benieuwd of er nog grote namen komen.
Site ziet er wel officieel uit maar even voor de zekerheid, dat Magyaran is ok?quote:De bestelling is verwerkt, de zending wordt na betaling verstuurd.
Het hieronder vermelde bedrag dient met vermelding van je ordernummer te worden gestort op:
ING Banknummer: 4373943 t.n.v. Magyaren te Amsterdam.
Voor betalingen van buiten Nederland dienen de volgende bankgegevens vermeld te worden:
IBAN: NL27INGB0004373943
BIC: INGBNL2A
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef 988012 het volgende:
Ik heb m'n kaarten bestelt via http://szigetfestival.nl/.
[..]
Site ziet er wel officieel uit maar even voor de zekerheid, dat Magyaran is ok?
Moet je gewoon bij opmerking het order nummer invullen ofzo, ik vind het ook allemaal beetje vreemd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo gedaan, later gewoon mailtje gekregen met een link naar een site om namen enzo in te vullen.
Leek mij allemaal echt hoor
edit: was bij mij dus voor de szigettrein
Wij zijn gewoon gewend aan de wondere wereld van iDealquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:12 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Moet je gewoon bij opmerking het order nummer invullen ofzo, ik vind het ook allemaal beetje vreemd.
Thanks, weet ik dat in iedergeval. Camping kaarten hadden we in iedergeval al, maar die had een vriendin besteld en ik zou de trein kaartjes bestellen, dus vandaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon gewend aan de wondere wereld van iDealVolgens de site kon je vanaf halverwege april ook met iDeal betalen, helaas is dit nog niet ingevoerd. Tot die tijd idd gewoon zelf geld overmaken en bij opmerkingen je ordernummer invullen. Gaat vrij snel allemaal, verwacht mijn kaarten een dezer dagen.
Magyar is het Hongaarse woord voor Hongaar. Magyarán betekent "in goed Hongaars". Dus daar zal de naam wel vandaan komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef 988012 het volgende:
Ik heb m'n kaarten bestelt via http://szigetfestival.nl/.
[..]
Site ziet er wel officieel uit maar even voor de zekerheid, dat Magyaran is ok?
Magyaren betekend gewoon Hongaar volgens mij.....? http://nl.wikipedia.org/wiki/Magyaren of http://nl.wikipedia.org/wiki/Magische_Magyarenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Mokus het volgende:
[..]
Magyar is het Hongaarse woord voor Hongaar. Magyarán betekent "in goed Hongaars". Dus daar zal de naam wel vandaan komen.
Ja, maar er staat Magyaran, en geen Magyaren.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:37 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Magyaren betekend gewoon Hongaar volgens mij.....? http://nl.wikipedia.org/wiki/Magyaren of http://nl.wikipedia.org/wiki/Magische_Magyaren
3 dagen terug is de prijs 30 euro omhoog gegaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Verveel het volgende:
Heb ook mijn kaartje besteld! Was helaas 30 euro duurder omdat ik niet goed heb opgelet
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
3 dagen terug is de prijs 30 euro omhoog gegaan.
Vorig jaar was het geloof ik een week van tevoren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:26 schreef lienelien het volgende:
iemand eigenlijk enig idee wanneer de weektickets uitverkopen?
6 dagenquote:
5 dagen dus eigenlijk.quote:8 Augustus: Opening camping. Wie alvast de tent op wil zetten kan op 8 en 9 augustus alvast voor 10 euro per dag op de camping van het Szigetterrein staan. Er zijn nog geen festivalactiviteiten.
10 Augustus (Hungarian Day): Festivalterrein opent om 10.00 uur, ’s avonds zijn er feesten en optredens.
11 Augustus (Day Zero): Grote internationale act(s) op Mainstage en feesten her en der op het terrein.
12 Augustus: Festivaldag 1 (Programmering volgt in de komende 6 maanden)
13 Augustus: Festivaldag 2 (Programmering volgt in de komende 6 maanden)
14 Augustus: Festivaldag 3 (Programmering volgt in de komende 6 maanden)
15 Augustus: Festivaldag 4 (Programmering volgt in de komende 6 maanden)
16 Augustus: Festivaldag 5 (Programmering volgt in de komende 6 maanden)
17 Augustus: Einde festival, om 08:00 uur dient iedereen het terrein te verlaten.
ja daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:44 schreef maok het volgende:
Maar ik ga dit jaar weer niet. Ik ben van 2005-2007 geweest en ik heb het idee dat het nu toch steeds georganiseerder en westerser wordt en dat doet toch wat af van de charme. Misschien dat als ik volgend jaar nog een paar dagen ga als onderdeel van een roadtrip ofzo.
Dat + ik ben dan ook op vakantie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:44 schreef maok het volgende:
Ow ik zie het al.
[..]
5 dagen dus eigenlijk.
Maar ik ga dit jaar weer niet. Ik ben van 2005-2007 geweest en ik heb het idee dat het nu toch steeds georganiseerder en westerser wordt en dat doet toch wat af van de charme. Misschien dat als ik volgend jaar nog een paar dagen ga als onderdeel van een roadtrip ofzo.
quote:Snow Patrol, Placebo, Bloc Party, The Offspring, The Prodigy, Travis, Fatboy Slim, Lily Allen, Editors, The Ting Tings, Manic Street Preachers, Klaxons, Tricky, Faith No More, Maxďmo Park, Nouvelle Vague, Paul Oakenfold, Primal Scream, The Subways, The Crystal Method, Digitalism, Pendulum, Squarepusher, The Kills, Calexico, Eric Prydz, Buena Vista Social Club, Armin van Buuren, Coldcut, Die Toten Hosen, Ska-P, Turbonegro, White Lies, This Will Destroy You, Danko Jones, IAMX, Donots, Amadou & Mariam, Backyard Babies, Dillinja, Oi Va Voi, Disco Ensemble, Life of Agony, GWAR, Birdy Nam Nam, Tiken Jah Fakoly, Khaled, Woven Hand, Muchachito Bombo Infierno, Brujeria, Boban Markovic Orkestar, Emily Loizeau, Besh o droM, Dagoba, Turbo, Mala, Grooverider, 08001, Miloopa, Blasted Mechanism, Pete Tong, Expatriate, Miss Platnum, Interlope, Tankcsapda, Quimby, Vieux Farka Touré, Haydamaky, Naive New Beaters, Pannonia Allstars Ska Orchestra, 30Y, De Staat, Kaukázus, Péterfy Bori & Love Band, Heaven Street Seven, Kispál és a Borz, Superbutt, Figli di Madre Ignota, N&SK, The Moog, Frank London, Roy Paci, Kiscsillag, Muzsikás, Jazz Pistols, L'Oeuf Raide, Gonzo, Replika, Csík zenekar, DJ ClicK, Palya Bea, La Caravane Passe, Lord Sassafrass, Speed Caravan, Óriás, Napra, So Kalmery, La Fura Dels Baus, oy division, Les Touffes Krétiennes, DASH!, Brotherhood of brass, Lianne Carroll, matatu, Yom, Zamballarana, ZOL, Addictive TV, HotX, Barabás Lőrinc Eklektrik, 19 Dirty Queens, MC AD, Sgt Pokes, Ras Jumbo, Swing Manouche Project, Dj Andrewboy and Suites Africaines
Green Dayquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hoop dat er nog wat leuke punk bandjes komen.. Like Anti-Flag e.d. Zou helemaal mooi zijn als Porcupine Tree komt, maar dat zal helaas niet.
Als ik het me goed herinner waren ze er vorig jaar ook.quote:
Ja maar goed, met de tracks kom je ook al een eind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Mehh, ze speelden wel goed maar ze hebben totaal geen podiumuitstraling.
08-01 Atlanta, GA Gwinnetquote:
Was niet zo moeilijk te vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Public Enemy het volgende:
Nu geven de campingtickets toegang tot het terrein vanaf de 10e, maar nu vroeg me af of je ook nog steeds eerder het terrein op kan met je tent tegen betaling en zo ja of iemand weet vanaf welke dag dat kan en op welke tijdstippen(stel dat we om 12u 's nachts aankomen). Iemand die dit weet??
We hebben het over Punk, niet over gaybar-rockquote:
He pss, ga je mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
We hebben het over Punk, niet over gaybar-rock
De vorige was een sort of gefaaldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb er ook zin in!
Gaan we daar nog iets van een Fok! meeting houden? Jawel toch?
Valt eigenlijk wel mee, ik heb eigenlijk elke nacht een t shirt aangehoud en had het echt niet koud.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Leffe het volgende:
Hoe koud wordt het 's nachts in Boedapest? Moet nog even een lichtgewicht slaapzak kopen, bij voorkeur een dunne. Maar als de nachten even koud zijn als in Zwitserland/Oostenrijk dan kan dat vies tegenvallen:P
Ik heb vorig jaar geen slaapzak meegenomen, maar er één (zo'n goedkoop kutding) gekocht bij de supermarkt voor ongeveer 6 euro.. Scheelt je weer een pakketje tillenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Leffe het volgende:
Hoe koud wordt het 's nachts in Boedapest? Moet nog even een lichtgewicht slaapzak kopen, bij voorkeur een dunne. Maar als de nachten even koud zijn als in Zwitserland/Oostenrijk dan kan dat vies tegenvallen:P
Het is vrij warm 's nachts, je zit niet in de bergen en midden in een stad. Ik heb zelfs gewoon in mijn lakenzak geslapen omdat het anders veel te warm was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Leffe het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Markeerstift het volgende:
onee waarom gecancelled? Is dat bandlid nog steeds verdwenen>?
Van Sziget2009quote:Unfortunately the Kills have been cancelled. They were scheduled for the main stage this year but it looks like they’ re not comming. The Official Dutch Sziget website confirmes it (>>click here<<). For anyone who’s been looking forward to this, though luck..
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
En de Nederlandse band Mala Vita is erbij gekomen.
Defones?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
Vet Deftones![]()
Line up begint aardig vorm te krijgen nu!
Precies, doe je een keer moeite, krijg je iets terug waar een brugklasser nog strafwerk voor zou krijgen als hij het bij Nederlands in zou leveren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb die gast ook al eens gemaild, ik had een heel officieel mailtje opgesteld en dan kreeg ik zo'n slordig antwoord terug
Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken. Zelf had ik netjes binnen een week de kaarten binnen. Lijkt me niet dat ie willekeurig sommige mensen gaat oplichten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef rutger.P het volgende:
Maar is die elroy wel zuivere koffie dan.
Want zou beetje jammer zijn als ik opgelicht wordt.
Hij doet dit al jaren. Hij is de officieële contact persoon in Nederland. Het is niet een of andere louche tussenpersoon ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef rutger.P het volgende:
Maar is die elroy wel zuivere koffie dan.
Want zou beetje jammer zijn als ik opgelicht wordt.
Vliegtuig kost rond de 120 euro voor een retourtje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef rutger.P het volgende:
Oki das mooi om te horen.
Dan wacht ik geduldig af vraagje hoe gaan jullie naar sziget.
Ik zat zelf te denken aan de bus maar das wel 24 uur ofzo afzien.
Maarja mischien ga ik ook wel met het vliegtuig.
Oh, dat was dat jullie trein terug moest rijden om hem op te halen, en dat de politie ook was ingeschakeld om hem te zoeken? Bij die kneus zat ik op de terugweg. Lompe boer uit Brabant met een IQ van 90.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vliegtuig kost rond de 120 euro voor een retourtje.
Trein 150 euro, ben je 20 uur onderweg als je geen bommelding heb of iemand uit de trein is gevallen zoals ik vorig jaar had, jongen bij me in de coupe die was met z`n dronken kop uit de trein in het donker gesprongen
Ja die dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef CasB het volgende:
[..]
Oh, dat was dat jullie trein terug moest rijden om hem op te halen, en dat de politie ook was ingeschakeld om hem te zoeken? Bij die kneus zat ik op de terugweg. Lompe boer uit Brabant met een IQ van 90.
Ik ga met de auto, eerst een week vakantie in de buurt van Hongarije, en dan afsluitend Sziget. En daarna op het gemak weer naar Nederland. Ik vertrek 1 augustus hier en wil uiterlijk de 20e weer terug zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef rutger.P het volgende:
Oki das mooi om te horen.
Dan wacht ik geduldig af vraagje hoe gaan jullie naar sziget.
Ik zat zelf te denken aan de bus maar das wel 24 uur ofzo afzien.
Maarja mischien ga ik ook wel met het vliegtuig.
Waar heb jij geboekt dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vliegtuig kost rond de 120 euro voor een retourtje.
Trein 150 euro, ben je 20 uur onderweg als je geen bommelding heb of iemand uit de trein is gevallen zoals ik vorig jaar had, jongen bij me in de coupe die was met z`n dronken kop uit de trein in het donker gesprongen
Er was een vroege vogelkorting, nu is die actie afgelopen en kosten ze zoveel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik lees dat mensen goedkoop kaartjes scoren voor rond de 130 euro, waar halen jullie die?
Overal waar ik kijk kost het 180.
Me too, kom voor het festival, de sfeer en het feest en uiteraard het weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef Eirick het volgende:
Nog 62 dagen![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat er allemaal aan bands komt dit jaar.
Maar de forint ook weer gezaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel gaat ook
met de auto, met de Lada
Weet eigenlijk iemand wat de drankprijzen dit jaar doen? Want de BTW is gestegen van 20% naar 25%...
Helemaal niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Leinonlein het volgende:
is er trouwens nog iets bekend over Rise Against of komen die gewoon helemaal niet meer?
Fuck ik kan niet wachten voor Prodigy
Ja inderdaad, waarom hebben ze dan afgezegd? Want is het wel officieel bevestigd geweest toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nee, Rise Against heeft afgezegt. Tijdens de show in Amsterdam in februari zeiden ze wel te komen. Helaas hebben ze ongeveer 2 maanden terug afgezegt
Life of Agony staat gewoon bij de Rockstage vermeldquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik zie op die site van Szigetfestival.nl ook bij geen een stage de namen Life of Agony en Deftones..
Hopelijk is dat niet ook een stom grapje
die was er twee jaar geleden ook al..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoor Manu Chao ook nog steeds overal, maar was dat neit ook al afgeketst?
Ik had het managment gemailt van Rise Against, die zeiden het volgende:quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waarom hebben ze dan afgezegd? Want is het wel officieel bevestigd geweest toch?
Ben ook benieuwd naar nieuwe namen!
Beetje jammer dit antwoord...quote:They are not coming- it ended up not working out! Sorry, we will be coming there on this album though.
Oh dat lijkt me echt leukquote:Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoor Manu Chao ook nog steeds overal, maar was dat neit ook al afgeketst?
waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:55 schreef zwartedoos het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik mn kaart en vliegticket moet verkopeniemand interesse?
vliegticket misschien wel ja.. Wat hoe en hoe laat enzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:55 schreef zwartedoos het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik mn kaart en vliegticket moet verkopeniemand interesse?
Zo`n DB trein, die rijden normaal ook. Geen speciale trein.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik vraag me eigenlijk nog 2 dingen af he..
Wat voor trein is het die naar Sziget rijd?
En mag je je eigen fust mee nemen die trein in? Want dan neem ik misschien wel zo een van 6 liter mee met zo een soort kraantje
Alleen drugs zou ik mee oppassen.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo`n DB trein, die rijden normaal ook. Geen speciale trein.
Je mag zo ik weet alles meenemen in de trein hoor.
hoeveel betaal je daar dan voor?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef Zotheid het volgende:
Zotheid is ook van de partij.
Met vliegtuig, is nog goedkoper ook.![]()
Tja, zag je maar met Pendulum vorig jaarquote:
¤ 160,96 Prijs alle passagiers: ¤ 321,92quote:
hm dus dan doe je bijna 10 uur over alleen de heenreis? Dat is wel best lang aangezien rechtstreeks maar 1u50 is..quote:Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
¤ 160,96 Prijs alle passagiers: ¤ 321,92
10:00 Amsterdam (AMS)
13:40 Boekarest,Otopeni (OTP)
0 (2h40)
17:40 Boekarest,Otopeni (OTP)
19:35 Amsterdam (AMS)
0 (2h55)
Wow gek, in Eindhoven kun je voor 120.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
¤ 160,96 Prijs alle passagiers: ¤ 321,92
0 (2h40)
17:40 Boekarest,Otopeni (OTP)
19:35 Amsterdam (AMS)
0 (2h55)
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm dus dan doe je bijna 10 uur over alleen de heenreis? Dat is wel best lang aangezien rechtstreeks maar 1u50 is..
Linkje plz!!1quote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wow gek, in Eindhoven kun je voor 120.
220 bedoel jequote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wow gek, in Eindhoven kun je voor 120.
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
220 bedoel jeof doe mij eens een link?
@ wizz air, maar prijzen waren goedkoperquote:total price 184.98 EUR
ojaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kijk eens goed, heenreis 2h40 en terug 2h55.
[..]
Linkje plz!!1
Bus en metro kaartje is 12 euro, kun je door heel Budapest reizenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
ojamaarre, hoe kom je in Budapest dan vanaf daar? Voor 160e ben je dus nog niet klaar..
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
ojamaarre, hoe kom je in Budapest dan vanaf daar? Voor 160e ben je dus nog niet klaar..
1 euro.quote:By public transport: take the bus nr. 200E that will take you to Kőbánya-Kispest metro stop, which is the terminal of the blue metro line (M3). From there you need to travel e.g. to Deak ter which is the 10th stop. 2 tickets each (one for the bus and one for the metro), that costs 290 HUF/ticket (~1 EUR). The travelling time to the city centre is 50-60 minutes from Terminal 2 and around 35-45 minutes from Terminal 1.
nee, dat bedoel ik niet, hij vliegt vanaf boekarest, dus vanaf daar naar Budapest is ook nog weer een stukjequote:Op maandag 29 juni 2009 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bus en metro kaartje is 12 euro, kun je door heel Budapest reizen
Per dag, of voor de gehele week?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bus en metro kaartje is 12 euro, kun je door heel Budapest reizen
7 dagenquote:
Oh sorry, niet op gelet.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, dat bedoel ik niet, hij vliegt vanaf boekarest, dus vanaf daar naar Budapest is ook nog weer een stukje
eh, ben ik nou gek aan het worden of zijn Budapest en boekarest heel andere steden?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
1 euro.
Taxi kost zo'n 15 a 20 euro.
O kut, ik zit helemaal naar het verkeerde vliegveld te kijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
eh, ben ik nou gek aan het worden of zijn Budapest en boekarest heel andere steden?
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O kut, ik zit helemaal naar het verkeerde vliegveld te kijken.
Gelukkig nog niet geboekt!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O kut, ik zit helemaal naar het verkeerde vliegveld te kijken.
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
! Je hebt nog niet geboekt hoop ik?
Dit is trouwens 10-15 aug, misschien moet dat omdat een vriend misschien geen vrij kan krijgen van zijn werk voor de 16e en 17e, vandaar ook dat we nog geen vliegtickets geboekt hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
¤ 228,36 Prijs alle passagiers: ¤ 456,72
0 (2h40)
11:50 Boedapest (BUD)
14:00 Amsterdam (AMS)
0 (2h10)
Wel iets duurder...
Als je het goedkoper wilt ben je 16 uur onderweg.
Kijk dan op www.wizzair.com vanaf Eindhovenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
0 (2h40)
0 (2h10)
Wel iets duurder...
Met die maatschappij ging m'n ex met dr school naar Polen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijk dan op www.wizzair.com vanaf Eindhoven
je hebt je heenreis nog steeds op boekarest staanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
0 (2h40)
0 (2h10)
Wel iets duurder...
Ik vlieg gewoon rechtstreeks, op de 11de en de 20ste terugquote:Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
10-17 is wel wat lastiger, daar zijn de vluchten niet rechtstreeks en vaak lange overstappen.
Dit is het qua tijd nog wel het meest ideaal:
¤ 261,03 Prijs alle passagiers: ¤ 522,06
07:10 Amsterdam (AMS)
09:25 Munchen (MUC)
08:35 Munchen (MUC)
12:20 Boekarest,Otopeni (OTP)
1 (4h10)
15:00 Boedapest (BUD)
18:05 Frankfurt (FRA)
16:40 Frankfurt (FRA)
19:10 Amsterdam (AMS)
1 (4h10)
Tis maar voor 2 uurtjesquote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met die maatschappij ging m'n ex met dr school naar Polen.
Even kijken..
200 euro.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijk dan op www.wizzair.com vanaf Eindhoven
WTF, dat doet dat ding dan echt zelf.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
je hebt je heenreis nog steeds op boekarest staan
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
200 euro.
Maar goed, dan moeten we nog in Eindhoven komen, dan is Amsterdam dichterbij. Of kan in Eindhoven gratis parkeren?
50 euro, valt mee.quote:parkeerduur P1 P3 P4 P5
kort parkeren lang parkeren lang parkeren voordeel tarief lang parkeren voordeel tarief
15 minuten ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
1 uur ¤ 3,50 ¤ 3,00 ¤ 3,00 ¤ 3,00
1 dag ¤ 25,00 ¤ 20,00 ¤ 15,00 ¤ 15,00
2 dagen ¤ 50,00 ¤ 35,00 ¤ 25,00 ¤ 25,00
3 dagen ¤ 75,00 ¤ 50,00 ¤ 35,00 ¤ 35,00
iedere extra dag ¤ 10,00 ¤ 5,00 ¤ 2,50 ¤ 2,50
10 dagen ¤ 145.00 ¤ 85.00 ¤ 52.50 ¤ 52.50
Ik denk dat dat ook het beste gaat worden als ik die tijden zo allemaal zie.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vlieg gewoon rechtstreeks, op de 11de en de 20ste terugmet wizz air
Ik vlieg de 11de om 12 uur geloof ik en terug de 20ste om 2 uur ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook het beste gaat worden als ik die tijden zo allemaal zie.
Ja precies, anders 1 van onze ouders even lief aankijken.quote:
Ik ga ook met de auto, met de trein naar Eindhoven is kutquote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies, anders 1 van onze ouders even lief aankijken.
Toch maar goed dat ik niet zomaar heb geboekt...
Ja, de tijden zijn erg netjes. Maar wtf:quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vlieg de 11de om 12 uur geloof ik en terug de 20ste om 2 uur ofzo.
`s middags.
Ja, die prijzen verschillen met de dag.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, de tijden zijn erg netjes. Maar wtf:
terugreis:
15e 79 euro
17e 179 euro
Voor de 17e is het dan niet verstandig om daar dan mee te gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, die prijzen verschillen met de dag.
Wou ik daar eerst een vlucht boeken naar Balaton, eerst 115 euro toen volgende dag 210 euro
Kun je het beste inderdaad eerst even afwachtenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor de 17e is het dan niet verstandig om daar dan mee te gaan.
Maar even afwachten hoe het met het werk van die vriend gaat...
Hij ging het er vandaag over hebben dus dat zal wel vanavond of morgen boeken worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je het beste inderdaad eerst even afwachten
Maar niet te lang wachten, die prijzen die zullen nog wel omhoog gaan in de komende weken
Dit is zo ongeveer wel het programmaquote:Op maandag 29 juni 2009 15:17 schreef Duizendpootje het volgende:
hee mensen, komen er nog meer grote namen de komende weken? of is dit het zo wel?
Om nou voor die 40 euro te gaan sjauwen met je spullen...quote:Op maandag 29 juni 2009 19:38 schreef Mokus het volgende:
Je kunt ook vliegen met Ryanair vanuit Weeze (Dusseldorf) naar Bratislava. Vanaf daar kun je met de trein voor 16 euro retour naar Budapest. Ryanair is nog goedkoper dan Wizzair. Rond de 100 euro retour.
Om van het vliegveld naar het festival te komen:
Van het vliegveld bus200 tot het eindstation. Vanaf daar met de M3 metro naar Deak ferenc ter. Hier overstappen op de M2 metro en deze nemen tot aan batthyany ter. Vanaf hier met de HEV (langzame trein in de stad) naar het eiland gegaan. Een tip als je met de HEV gaat is niet uit te stappen waar iedereen uitstapt, maar 1 halte/station later. Hierdoor moet je wel gevaarlijk een weg oversteken en 10 minuten lopen, maar het scheelt een uur in de rij staan (of meer).
Kaarjte metro plattegrond
http://www.hotelonlinehun(...)dapest-metro-map.gif
Precies.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om nou voor die 40 euro te gaan sjauwen met je spullen...
Maar heel Day Zero moet nog bekend worden gemaakt toch? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer wel het programma
Ik bedoelde meer in de zin van line upquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Maar heel Day Zero moet nog bekend worden gemaakt toch? Of heb ik wat gemist?
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van line up
http://szigetfestival.nl/programma/zerodaymainstagequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Maar heel Day Zero moet nog bekend worden gemaakt toch? Of heb ik wat gemist?
quote:12 Augustus. Woensdag
IAMX
Nouvelle Vague
Ska-P
Snow Patrol
Lily Allen
13 Augustus. Donderdag
Miss Platnum
The Ting Tings
Die Toten Hosen
Bloc Party
Fatboy Slim
14 Augustus. Vrijdag
Haydamaky
JET
Primal Scream
Pendulum
The Prodigy
15 Augustus. Zaterdag
The Subways
Editors
Klaxons
Manic Street Preachers
Placebo
16 Augustus. Zondag
Disco Ensemble
Danko Jones
Maxďmo Park
The Offspring
Faith No More
MTV Headbangersquote:MTV Headbangers Ball Rock Stage
August 12.
Wednesday August 13.
Thursday August 14.
Friday August 15.
Saturday August 16.
Sunday
16:00
The Hated Tomorrow
Derfine - Emergenza győztes
Revelstone - PEN győztes
Kinopuskin
Az olasz Sziget Sound Fest győztese
17:00
Auslander - Italia Wave győztes
HétköznaPI CSAlódások
ManGod.Inc
Vida Rock Band
Az olasz Sziget Sound Fest győztese
18:00
Prosectura
Road
Bridge to Solace
Sex Action
Belmondo
19:00
Pál Utcai Fiúk
Subscribe
Blind Myself
Cadaveres
Supernem
20:00
Alvin és a Mókusok
Lord
Superbutt
Dalriada
Deák Bill Gyula
21:30
Donots
Depresszió
Brujeria
Turisas
Mystery Gang
23:00
Backyard Babies
Satyricon
Deathstars
Expatriate
Turbonegro
01:00
Junkies
Kalapács
Zanzibar
Jamie Winchester
Life of Agony
02:30
Jacked
Nevergreen
Honeybeast
The Kolin
Isten Háta Mögött
Hoe vlieg je nou dan?quote:
Tja, trein doet er 20 uur over, vliegen 3 á 4quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe vlieg je nou dan?
Toch maar voor de nachttrein gegaan, wel zo relaxt.
Hoe lang moet je wachten dan op Munchen? Wat ik zag duurde allemaal ontzettend lang, vandaar dat we voor de trein hebben gekozen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tja, trein doet er 20 uur over, vliegen 3 á 4
Vanaf Amsterdam (anders moet ik vanaf hier ook weer in eindhoven/dusseldorf zien te komen..) op de 6e heen, 17e terug, voor ¤240 met Lufthansa (tussenstop in Munchen).
Trein kwam neer op ¤205 pp, die ¤35 heb ik wel over voor een veel snellere reis..
heb 2 jaar geleden de terugreis vanaf Sziget met de nachttrein gedaan, lekker boemeltreintje met een bed van 50cm breed waar je de helft van de nacht vanaf valt
1 uurtje op de heenweg, en 1u20 op de terugweg. Prima dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten dan op Munchen? Wat ik zag duurde allemaal ontzettend lang, vandaar dat we voor de trein hebben gekozen.
Hoe gaat het vanaf de trein naar het festivalterrein trouwens?
We lopen wel gewoon de meute achterna.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
1 uurtje op de heenweg, en 1u20 op de terugweg. Prima dus!
Vanaf de trein staat er volgens mij op de Szigetsite een routebeschrijving.
Wat ik me van 2 jaar geleden nog kan herinneren moesten we een keer of twee overstappen en was het verder allemaal niet zo lastig
staat zowel op cheaptickets als op ebookers..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We lopen wel gewoon de meute achterna.
Kreeg net een mailtje dat mijn ticket verzonden is.
En die tijd wachten is inderdaad niet lang. Jammer genoeg heb ik die vlucht niet gevonden...
Nouja, jammer. Misschien iets voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
staat zowel op cheaptickets als op ebookers..
Hoeveel betaal jij nu voor de trein? Bij de treinreiswinkel (in A'dam) hadden ze voor me gekeken en dat was dus ¤205. Vond ik nog best duur, want drie weken interrail kost iets van ¤300 oid.
Precies! Vliegen is idd de verstandige keuzequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tja, trein doet er 20 uur over, vliegen 3 á 4
De Szigetexpress ja, die gaat rechtstreeks.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef Brammie1 het volgende:
trein doet er volgens mij maar 16 uur over
MAAR 16 uurquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef Brammie1 het volgende:
18 uur, althans zo was het vorig jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef Brammie1 het volgende:
Dat was pas kut. Weet ik hoe lang helemaal gaar buiten zitten met al je bepakking met een paar duizend man in de veertig graden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En op de terugweg was er een bommelding op station Keleti
Dat had ik dus toen ik naar Balaton Sound ging. Kwam ik vanaf Keszthely met de trein naar Zamardi (waar Balaton Sound was). Dus ik telkens vragen of die trien naar Zamardi gaat, yes yes yes, op een gegeven na 3 keer vragen iemand no no no. Dus ik uitstappen, en die vent op dat stationnetje zei dat de volgende trein pas om 6 uur smorgens weer gaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was pas kut. Weet ik hoe lang helemaal gaar buiten zitten met al je bepakking met een paar duizend man in de veertig graden.
En dan vervolgens de veerkeerde trein pakken omdat geen enkele Hongaar je fatsoenlijk kan duidelijk maken waar je nou in moet en alleen maar 'yes, yes' zegt.
Zit je daar opeens in een trein richting het Balaton
10e is hongaarse dag, 11e day zeroquote:Op zondag 5 juli 2009 18:44 schreef lienelien het volgende:
Waarom beginnen alle programma's (per podium) trouwens pas op de 12e? En de 10e en 11e dan?
Ah, ik was dus serieus volledig in de veronderstelling dat day zero op de 9e wasquote:
Nee, ik wou precies hetzelfde vragen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:50 schreef Brammie1 het volgende:
iemand al de e-tickets voor de trein ontvangen?
theeeoooooooooooooooooooooooquote:
Geweldig, ik zocht het origineel al.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
Deze blijft mooi:
Die 24-uurs tent bij de World Music Stage is sowieso geniaal. Hele nacht door, met z'n allen spingen op de banken
Klopt, die is best uitgebreid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
Als je via de engelse/hongaarse festivalsite het programma bekijkt heb je een veel relaxter tijdschema!
Hij zit nu in Hongarije, kan hoogstwaarschijnlijk eventjes duren eer je antwoord krijgtquote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Brammie1 het volgende:
Ik heb die Elroy eens gemaild hoe het zit met de e-tickets. Daarnaast zag ik op de site dat de trein niet via Arnhem gaat, maar via Den Bosch! Scheelt voor mij niet zoveel (woon in Nijmegen), maar voor anderen misschien wel
quote:Omleiding van de Sziget Express en de Sziget Slaaptrein
De e-tickets zijn in principe klaar voor verzending maar als gevolg van
een omleiding wachten we op nieuwe vertrektijden, pas als deze
vertrektijden bekend zijn kunnen we de e-tickets aanpassen en verzenden.
Het volgende is namelijk het geval:
Door werkzaamheden op het traject Arnhem-Duisburg zullen de
Szigettreinen niet rijden via Arnhem maar via Den Bosch. De treinen
vertrekken dus gewoon uit Amsterdam en stoppen in Utrecht en Den Bosch.
Door de omleiding moet al het treinverkeer worden aangepast en zal het
nog even duren voordat we de exacte vertrektijden bekend kunnen maken.
Daarom zullen de e-tickets ook pas in de laatste week van juli worden
verzonden.
De vertrektijden vanuit Amsterdam blijven ergens tussen 16.00 en 18.00
uur. Als de exacte tijden bekend zijn kan je dit lezen op de website en
via een nieuwe mailing. Als er nieuwe ontwikelingen zijn houden we
jullie natuurlijk op de hoogte!
Vriendelijke groet,
Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
quote:Beste Chaos-Zero,
Door werkzaamheden op het traject Arnhem-Duisburg zullen de Szigettreinen niet rijden via Arnhem maar via Den Bosch. De treinen vertrekken dus gewoon uit Amsterdam en stoppen in Utrecht en Den Bosch.
Vanwege de omleiding moest al het treinverkeer worden aangepast en konden we dus nog geen e-tickets maken. Vandaag hebben we de informatie over de vertrektijden binnen gekregen. De e-tickets zullen uiterlijk voor maandag 20 juli worden verzonden. Vanaf heden zal het niet meer mogelijk zijn om je plaats te wijzigen in het online systeem aangezien de indeling vandaag wordt vastgesteld.
De vertrektijden vanuit Amsterdam is voor de Sziget Express 17:37 en voor de Sziget Slaaptrein 16:01. Het volledige routeschema staat op de e-ticket.
Vriendelijke groet,
Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
correctquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:07 schreef Brammie1 het volgende:
ik denk: iedereen heeft een vaste plek, die op je e-ticket staat.
Hihi, ik zou wel heel graag willen. Heb wel al een kaartje, maar ik vraag dan gewoon weer iemand anders mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:03 schreef fraubitch het volgende:
OKe.. Ik heb accreditatietoegang gekregen voor Sziget. Maar kan nu zelf niet gaan. Zijn er mensen met reviewtalenten of fotografietalenten die toch willen gaan maar nu dus geen kaartje hoeven te kopen?
Tof! Dan heb ik nog 1 persoon nodig en gaan jij en ik even verder via meel/peebeequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ik zou wel heel graag willen. Heb wel al een kaartje, maar ik vraag dan gewoon weer iemand anders mee.
Ik fotografreer zelf ook bij concerten (check daarvoor maar m`n flickr page) en had vorig jaar ook een review gedaan hier
Neeeee, de tijden staan boven elke stagequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef maniack28 het volgende:
Ska P tegelijk met Mala Vita.. Faal
Maar ja, dat hou je altijd hihi
zoek je dus nog iemand? Juicy voor de foto's, ik voor de reviews?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Tof! Dan heb ik nog 1 persoon nodig en gaan jij en ik even verder via meel/peebee
Samen staan we sterkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoek je dus nog iemand? Juicy voor de foto's, ik voor de reviews?laat maar weten, doe het graag! Ben bijna afgestudeerd, doe redactie- en mediaproductie en wil een portfolio opbouwen
Heb trouwens ook zelf al wel een kaartje maar daar kan ik dan wel iemand blij mee maken.
ja toch?quote:
Ooohh ik sta elke dag vooraan bij de Main Stage, om 23 uur ga ik pas relaxenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Op Sziget ben je toch veul te wasted om dat soort dingen te doen?
Maar dan begint het pas.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooohh ik sta elke dag vooraan bij de Main Stage, om 23 uur ga ik pas relaxen
Yessssquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan begint het pas.
Foto's maken op het podium van de Mocca Cucca... Succes!!
Hoezo ga je niet man?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst een tripje langs het Afrikaans dorpje maken en dan gewoon toffe dingen opzoeken en met alles en iederen praten
Oh wacht, ik ga niet
Volgens mij niet. Ze willen iedereen weg hebben om de puinhoop op te ruimen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh trouwens...
Weet iemand tot hoelang na Sziget ik kan blijven staan op de camping (uiteraard met extra poen)
Mja, beetje overdreven om drie keer achter elkaar te gaan. Wel weer leuk om iets anders te gaan doenquote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mja, beetje overdreven om drie keer achter elkaar te gaan. Wel weer leuk om iets anders te gaan doen
Je kunt inderdaad niet met je tent blijven staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze willen iedereen weg hebben om de puinhoop op te ruimen.
.
[..]
Mja, beetje overdreven om drie keer achter elkaar te gaan. Wel weer leuk om iets anders te gaan doen
t kan aan mij liggen maar ik zie t nietquote:
De op staat in de wiki dus je ha het ook zelf kunnen veranderen..quote:Op maandag 20 juli 2009 03:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t kan aan mij liggen maar ik zie t niet
Zouden ze iedereen die 'Arnhem' had ingevoerd automatisch naar Den Bosch hebben gezet? Anders heb ik een probleemquote:Op maandag 20 juli 2009 07:45 schreef El.Wulfo het volgende:
tot 12u nog mogelijk om e-tickets te wijzigen!
Nu ook mogelijk om opstapplaats Den Bosch in te voeren
Precies, hij staat er bij de volgende OP bij, over een paar post dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
De op staat in de wiki dus je ha het ook zelf kunnen veranderen..
nog tweequote:Op maandag 20 juli 2009 13:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, hij staat er bij de volgende OP bij, over een paar post dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |