quote:Snow Patrol, Placebo, Bloc Party, The Offspring, The Prodigy, Travis, Fatboy Slim, Lily Allen, Editors, The Ting Tings, Manic Street Preachers, Klaxons, Tricky, Faith No More, Maxïmo Park, Nouvelle Vague, Paul Oakenfold, Primal Scream, The Subways, The Crystal Method, Digitalism, Pendulum, Squarepusher, The Kills, Calexico, Eric Prydz, Buena Vista Social Club, Armin van Buuren, Coldcut, Die Toten Hosen, Ska-P, Turbonegro, White Lies, This Will Destroy You, Danko Jones, IAMX, Donots, Amadou & Mariam, Backyard Babies, Dillinja, Oi Va Voi, Disco Ensemble, Life of Agony, GWAR, Birdy Nam Nam, Tiken Jah Fakoly, Khaled, Woven Hand, Muchachito Bombo Infierno, Brujeria, Boban Markovic Orkestar, Emily Loizeau, Besh o droM, Dagoba, Turbo, Mala, Grooverider, 08001, Miloopa, Blasted Mechanism, Pete Tong, Expatriate, Miss Platnum, Interlope, Tankcsapda, Quimby, Vieux Farka Touré, Haydamaky, Naive New Beaters, Pannonia Allstars Ska Orchestra, 30Y, De Staat, Kaukázus, Péterfy Bori & Love Band, Heaven Street Seven, Kispál és a Borz, Superbutt, Figli di Madre Ignota, N&SK, The Moog, Frank London, Roy Paci, Kiscsillag, Muzsikás, Jazz Pistols, L'Oeuf Raide, Gonzo, Replika, Csík zenekar, DJ ClicK, Palya Bea, La Caravane Passe, Lord Sassafrass, Speed Caravan, Óriás, Napra, So Kalmery, La Fura Dels Baus, oy division, Les Touffes Krétiennes, DASH!, Brotherhood of brass, Lianne Carroll, matatu, Yom, Zamballarana, ZOL, Addictive TV, HotX, Barabás Lőrinc Eklektrik, 19 Dirty Queens, MC AD, Sgt Pokes, Ras Jumbo, Swing Manouche Project, Dj Andrewboy and Suites Africaines
Green Dayquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hoop dat er nog wat leuke punk bandjes komen.. Like Anti-Flag e.d. Zou helemaal mooi zijn als Porcupine Tree komt, maar dat zal helaas niet.
Als ik het me goed herinner waren ze er vorig jaar ook.quote:
Ja maar goed, met de tracks kom je ook al een eind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Mehh, ze speelden wel goed maar ze hebben totaal geen podiumuitstraling.
08-01 Atlanta, GA Gwinnetquote:
Was niet zo moeilijk te vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Public Enemy het volgende:
Nu geven de campingtickets toegang tot het terrein vanaf de 10e, maar nu vroeg me af of je ook nog steeds eerder het terrein op kan met je tent tegen betaling en zo ja of iemand weet vanaf welke dag dat kan en op welke tijdstippen(stel dat we om 12u 's nachts aankomen). Iemand die dit weet??
We hebben het over Punk, niet over gaybar-rockquote:
He pss, ga je mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
We hebben het over Punk, niet over gaybar-rock
De vorige was een sort of gefaaldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb er ook zin in!
Gaan we daar nog iets van een Fok! meeting houden? Jawel toch?
Valt eigenlijk wel mee, ik heb eigenlijk elke nacht een t shirt aangehoud en had het echt niet koud.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Leffe het volgende:
Hoe koud wordt het 's nachts in Boedapest? Moet nog even een lichtgewicht slaapzak kopen, bij voorkeur een dunne. Maar als de nachten even koud zijn als in Zwitserland/Oostenrijk dan kan dat vies tegenvallen:P
Ik heb vorig jaar geen slaapzak meegenomen, maar er één (zo'n goedkoop kutding) gekocht bij de supermarkt voor ongeveer 6 euro.. Scheelt je weer een pakketje tillenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Leffe het volgende:
Hoe koud wordt het 's nachts in Boedapest? Moet nog even een lichtgewicht slaapzak kopen, bij voorkeur een dunne. Maar als de nachten even koud zijn als in Zwitserland/Oostenrijk dan kan dat vies tegenvallen:P
Het is vrij warm 's nachts, je zit niet in de bergen en midden in een stad. Ik heb zelfs gewoon in mijn lakenzak geslapen omdat het anders veel te warm was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Leffe het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Markeerstift het volgende:
onee waarom gecancelled? Is dat bandlid nog steeds verdwenen>?
Van Sziget2009quote:Unfortunately the Kills have been cancelled. They were scheduled for the main stage this year but it looks like they’ re not comming. The Official Dutch Sziget website confirmes it (>>click here<<). For anyone who’s been looking forward to this, though luck..
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
En de Nederlandse band Mala Vita is erbij gekomen.
Defones?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
Vet Deftones![]()
Line up begint aardig vorm te krijgen nu!
Precies, doe je een keer moeite, krijg je iets terug waar een brugklasser nog strafwerk voor zou krijgen als hij het bij Nederlands in zou leveren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb die gast ook al eens gemaild, ik had een heel officieel mailtje opgesteld en dan kreeg ik zo'n slordig antwoord terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |