Klopt, die is best uitgebreid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
Als je via de engelse/hongaarse festivalsite het programma bekijkt heb je een veel relaxter tijdschema!
Hij zit nu in Hongarije, kan hoogstwaarschijnlijk eventjes duren eer je antwoord krijgtquote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef Brammie1 het volgende:
Ik heb die Elroy eens gemaild hoe het zit met de e-tickets. Daarnaast zag ik op de site dat de trein niet via Arnhem gaat, maar via Den Bosch! Scheelt voor mij niet zoveel (woon in Nijmegen), maar voor anderen misschien wel
quote:Omleiding van de Sziget Express en de Sziget Slaaptrein
De e-tickets zijn in principe klaar voor verzending maar als gevolg van
een omleiding wachten we op nieuwe vertrektijden, pas als deze
vertrektijden bekend zijn kunnen we de e-tickets aanpassen en verzenden.
Het volgende is namelijk het geval:
Door werkzaamheden op het traject Arnhem-Duisburg zullen de
Szigettreinen niet rijden via Arnhem maar via Den Bosch. De treinen
vertrekken dus gewoon uit Amsterdam en stoppen in Utrecht en Den Bosch.
Door de omleiding moet al het treinverkeer worden aangepast en zal het
nog even duren voordat we de exacte vertrektijden bekend kunnen maken.
Daarom zullen de e-tickets ook pas in de laatste week van juli worden
verzonden.
De vertrektijden vanuit Amsterdam blijven ergens tussen 16.00 en 18.00
uur. Als de exacte tijden bekend zijn kan je dit lezen op de website en
via een nieuwe mailing. Als er nieuwe ontwikelingen zijn houden we
jullie natuurlijk op de hoogte!
Vriendelijke groet,
Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
quote:Beste Chaos-Zero,
Door werkzaamheden op het traject Arnhem-Duisburg zullen de Szigettreinen niet rijden via Arnhem maar via Den Bosch. De treinen vertrekken dus gewoon uit Amsterdam en stoppen in Utrecht en Den Bosch.
Vanwege de omleiding moest al het treinverkeer worden aangepast en konden we dus nog geen e-tickets maken. Vandaag hebben we de informatie over de vertrektijden binnen gekregen. De e-tickets zullen uiterlijk voor maandag 20 juli worden verzonden. Vanaf heden zal het niet meer mogelijk zijn om je plaats te wijzigen in het online systeem aangezien de indeling vandaag wordt vastgesteld.
De vertrektijden vanuit Amsterdam is voor de Sziget Express 17:37 en voor de Sziget Slaaptrein 16:01. Het volledige routeschema staat op de e-ticket.
Vriendelijke groet,
Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
correctquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:07 schreef Brammie1 het volgende:
ik denk: iedereen heeft een vaste plek, die op je e-ticket staat.
Hihi, ik zou wel heel graag willen. Heb wel al een kaartje, maar ik vraag dan gewoon weer iemand anders mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:03 schreef fraubitch het volgende:
OKe.. Ik heb accreditatietoegang gekregen voor Sziget. Maar kan nu zelf niet gaan. Zijn er mensen met reviewtalenten of fotografietalenten die toch willen gaan maar nu dus geen kaartje hoeven te kopen?
Tof! Dan heb ik nog 1 persoon nodig en gaan jij en ik even verder via meel/peebeequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ik zou wel heel graag willen. Heb wel al een kaartje, maar ik vraag dan gewoon weer iemand anders mee.
Ik fotografreer zelf ook bij concerten (check daarvoor maar m`n flickr page) en had vorig jaar ook een review gedaan hier
Neeeee, de tijden staan boven elke stagequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef maniack28 het volgende:
Ska P tegelijk met Mala Vita.. Faal
Maar ja, dat hou je altijd hihi
zoek je dus nog iemand? Juicy voor de foto's, ik voor de reviews?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Tof! Dan heb ik nog 1 persoon nodig en gaan jij en ik even verder via meel/peebee
Samen staan we sterkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoek je dus nog iemand? Juicy voor de foto's, ik voor de reviews?laat maar weten, doe het graag! Ben bijna afgestudeerd, doe redactie- en mediaproductie en wil een portfolio opbouwen
Heb trouwens ook zelf al wel een kaartje maar daar kan ik dan wel iemand blij mee maken.
ja toch?quote:
Ooohh ik sta elke dag vooraan bij de Main Stage, om 23 uur ga ik pas relaxenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Op Sziget ben je toch veul te wasted om dat soort dingen te doen?
Maar dan begint het pas.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooohh ik sta elke dag vooraan bij de Main Stage, om 23 uur ga ik pas relaxen
Yessssquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan begint het pas.
Foto's maken op het podium van de Mocca Cucca... Succes!!
Hoezo ga je niet man?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst een tripje langs het Afrikaans dorpje maken en dan gewoon toffe dingen opzoeken en met alles en iederen praten
Oh wacht, ik ga niet
Volgens mij niet. Ze willen iedereen weg hebben om de puinhoop op te ruimen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh trouwens...
Weet iemand tot hoelang na Sziget ik kan blijven staan op de camping (uiteraard met extra poen)
Mja, beetje overdreven om drie keer achter elkaar te gaan. Wel weer leuk om iets anders te gaan doenquote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mja, beetje overdreven om drie keer achter elkaar te gaan. Wel weer leuk om iets anders te gaan doen
Je kunt inderdaad niet met je tent blijven staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze willen iedereen weg hebben om de puinhoop op te ruimen.
.
[..]
Mja, beetje overdreven om drie keer achter elkaar te gaan. Wel weer leuk om iets anders te gaan doen
t kan aan mij liggen maar ik zie t nietquote:
De op staat in de wiki dus je ha het ook zelf kunnen veranderen..quote:Op maandag 20 juli 2009 03:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t kan aan mij liggen maar ik zie t niet
Zouden ze iedereen die 'Arnhem' had ingevoerd automatisch naar Den Bosch hebben gezet? Anders heb ik een probleemquote:Op maandag 20 juli 2009 07:45 schreef El.Wulfo het volgende:
tot 12u nog mogelijk om e-tickets te wijzigen!
Nu ook mogelijk om opstapplaats Den Bosch in te voeren
Precies, hij staat er bij de volgende OP bij, over een paar post dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
De op staat in de wiki dus je ha het ook zelf kunnen veranderen..
nog tweequote:Op maandag 20 juli 2009 13:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, hij staat er bij de volgende OP bij, over een paar post dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |