abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68530990
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:18 schreef johan555 het volgende:
Mag Buster hier zomaar Prive foto's plaatsen ?
Ik zal je effe een link naar die "prive" foto's geven jochie

http://scaredmonkeys.com/(...)chard-we-the-people/

AYO!
I stand with the happy Island.
pi_68533181
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef johan555 het volgende:
De den dolder foto's moesten eraf
Dus waarom deze mogen blijven staan is me een raadsel
Maar hara zal we de feest dag vieren dat doen ze >daar zeker niet
huh ?? Er wordt hier inderdaad niet meer gefeest, bij jou in in Belgie wel? Daar weten ze zeker niet wat er gebeurd is
pi_68534539
In Belgie ? jij bent echt een mafketel ! Daar verkopen ze de "Party" ook zeker
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68535779
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef johan555 het volgende:
In Belgie ? jij bent echt een mafketel ! Daar verkopen ze de "Party" ook zeker
België!
  donderdag 30 april 2009 @ 19:18:32 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68536374
Iedereen ophouden met de persoonlijke aanvallen. Ik ga straks dit deel helemaal teruglezen maar for now, houd eens op man.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:00:48 #231
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68537757
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

België!
Hee oud barrel, ga ns ff iemand anders stalken wil je!? Gielen ofzoo . .

Je begint echt vervelend te worden, MOD !!!
pi_68539802
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen ophouden met de persoonlijke aanvallen. Ik ga straks dit deel helemaal teruglezen maar for now, houd eens op man.
op passen de juf is weer terug
( als de kat van huis is dansen de muizen)
pi_68542622
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef bastibro het volgende:

[..]

Hee oud barrel, ga ns ff iemand anders stalken wil je!? Gielen ofzoo . .

Je begint echt vervelend te worden, MOD !!!
Wat heb ik verkeerd gezegd dan eigenlijk
pi_68547953
Niet vergeten www.revu.nl te lezen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:38:44 #235
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68548757
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 01:26 schreef CCtje het volgende:
Niet vergeten www.revu.nl te lezen.
Bedankt CCtje
  vrijdag 1 mei 2009 @ 03:26:09 #236
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68548985
De "Party" lag nog volop in de winkel overigens dus het is ook weer niet zo dat het verhaal "Joran" nu metteen voor extra inkomsten heeft gezorgd ofzoo . .

Volgende week maar ns zien dan

http://www.weekbladparty.nl/content/43Showbizz.asp

Trusten
pi_68558499
de pulpbladen hebben het er maar druk mee.. wanneer komt PRdV weer met een nieuwe ontdekking?
O nee, chips, hij had de zaak al opgelost
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:00:45 #238
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68564561
Als ik zo de party lees dan heeft Joran weer niet bepaald gezwogen

[ Bericht 47% gewijzigd door bastibro op 01-05-2009 18:14:16 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:35:35 #239
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68565475
Uit de party van vorige week. Op de parkeerplaats bij van der Valk in Breda

Uit de party van deze week. Op het vliegveld van Dusseldorf.

[ Bericht 17% gewijzigd door bastibro op 02-05-2009 17:28:14 ]
pi_68569457
Hoi Bassie, mag ik deze foto niet van je stelen?
pi_68581369
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef bastibro het volgende:
Als ik zo de party lees dan heeft Joran weer niet bepaald gezwogen
En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?
De overboord waarheid?, de Thaise vrouwenhandel waarheid?
Waarom zou Joran eigenlijk al die makkelijk te achterhalen onzin vertellen?
Heb jij enig idee?
pi_68583715
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 02:11 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?
De overboord waarheid?, de Thaise vrouwenhandel waarheid?
Waarom zou Joran eigenlijk al die makkelijk te achterhalen onzin vertellen?
Heb jij enig idee?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68601774
quote:
DEEPAK KALPOE VS PHILLIP C MCGRAW
Filing Date: 12/13/2006
Case Type: Defamation (Slander/Libel) (General Jurisdiction)
Status: Pending

"Future Hearings
05/06/2010 at 08:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Final Status Conference

05/17/2010 at 09:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Jury Trial"
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.html
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:01:20 #244
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68604278
quote:
Tsja dat duurt nog ff he.
De Kaploe`s mogen dus naar de States komen voor een jury trial op 17 mei 2010.
pi_68609753
quote:
Dank je wel yyentle.
Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit.
Ik ga er van uit dat die jury gerechtigheid nastreeft en niet gemanipuleerd wordt!! Je kan alles verwachten in deze zaak

He Bassie, ik wacht nog op een antwoord, weet je nog, op die vragen wat Joran nou gedaan heeft volgens jou. Ik ben benieuwd.
Johan was net wakker, te zien aan zijn gaap, dus daar was niet veel van te verwachten.
Maar ja, de vraag was ook niet voor hem.

Slaap lekker
  zondag 3 mei 2009 @ 09:50:49 #246
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68611781
quote:
Op zondag 3 mei 2009 01:50 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Dank je wel yyentle.
Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit.
Ik ga er van uit dat die jury gerechtigheid nastreeft en niet gemanipuleerd wordt!! Je kan alles verwachten in deze zaak

He Bassie, ik wacht nog op een antwoord, weet je nog, op die vragen wat Joran nou gedaan heeft volgens jou. Ik ben benieuwd.
Johan was net wakker, te zien aan zijn gaap, dus daar was niet veel van te verwachten.
Maar ja, de vraag was ook niet voor hem.

Slaap lekker
Je las toch mee op SM?!

[ Bericht 0% gewijzigd door bastibro op 03-05-2009 10:01:38 ]
pi_68614522
quote:
Op zondag 3 mei 2009 09:50 schreef bastibro het volgende:

[..]

Je las toch mee op SM?!
O?
Dan weet jij meer dan ik
pi_68629287
Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:

Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.

• De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat.

• Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
    Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.

• Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
    Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
    Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
    Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.

• De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
    Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.

• De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
    Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
    Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
    Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
    Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
    Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.

• Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken.

• De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
    3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.

Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.

AYO!
  • I stand with the happy Island.
    pi_68633173
    Leuk stuk Jo.....en toen wist ik het; ik word schrijvert :-)
    --
    pi_68642372
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef mrBhimself het volgende:
    Leuk stuk Jo.....en toen wist ik het; ik word schrijvert :-)
    Niet echt mrB maar je kent het wel, adel verplicht, peer-pressure, dat soort dingen
    I stand with the happy Island.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')