Ik zal je effe een link naar die "prive" foto's geven jochiequote:Op donderdag 30 april 2009 14:18 schreef johan555 het volgende:
Mag Buster hier zomaar Prive foto's plaatsen ?
huh ?? Er wordt hier inderdaad niet meer gefeest, bij jou in in Belgie wel? Daar weten ze zeker niet wat er gebeurd isquote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef johan555 het volgende:
De den dolder foto's moesten eraf
Dus waarom deze mogen blijven staan is me een raadsel
Maar hara zal we de feest dag vieren dat doen ze >daar zeker niet
België!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef johan555 het volgende:
In Belgie ? jij bent echt een mafketel ! Daar verkopen ze de "Party" ook zeker
Hee oud barrel, ga ns ff iemand anders stalken wil je!? Gielen ofzoo . .quote:
op passen de juf is weer terugquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen ophouden met de persoonlijke aanvallen. Ik ga straks dit deel helemaal teruglezen maar for now, houd eens op man.
Wat heb ik verkeerd gezegd dan eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef bastibro het volgende:
[..]
Hee oud barrel, ga ns ff iemand anders stalken wil je!? Gielen ofzoo . .
Je begint echt vervelend te worden, MOD !!!
En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef bastibro het volgende:
Als ik zo de party lees dan heeft Joran weer niet bepaald gezwogen![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:11 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?
De overboord waarheid?, de Thaise vrouwenhandel waarheid?
Waarom zou Joran eigenlijk al die makkelijk te achterhalen onzin vertellen?
Heb jij enig idee?
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.htmlquote:DEEPAK KALPOE VS PHILLIP C MCGRAW
Filing Date: 12/13/2006
Case Type: Defamation (Slander/Libel) (General Jurisdiction)
Status: Pending
"Future Hearings
05/06/2010 at 08:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Final Status Conference
05/17/2010 at 09:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Jury Trial"
Tsja dat duurt nog ff he.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.html
Dank je wel yyentle.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.html
quote:Op zondag 3 mei 2009 01:50 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Dank je wel yyentle.
Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit.
Ik ga er van uit dat die jury gerechtigheid nastreeft en niet gemanipuleerd wordt!! Je kan alles verwachten in deze zaak![]()
He Bassie, ik wacht nog op een antwoord, weet je nog, op die vragen wat Joran nou gedaan heeft volgens jou. Ik ben benieuwd.
Johan was net wakker, te zien aan zijn gaap, dus daar was niet veel van te verwachten.
Maar ja, de vraag was ook niet voor hem.![]()
Slaap lekker![]()
Niet echt mrB maar je kent het wel, adel verplicht, peer-pressure, dat soort dingenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef mrBhimself het volgende:
Leuk stuk Jo.....en toen wist ik het; ik word schrijvert :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |