En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef bastibro het volgende:
Als ik zo de party lees dan heeft Joran weer niet bepaald gezwogen![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:11 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?
De overboord waarheid?, de Thaise vrouwenhandel waarheid?
Waarom zou Joran eigenlijk al die makkelijk te achterhalen onzin vertellen?
Heb jij enig idee?
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.htmlquote:DEEPAK KALPOE VS PHILLIP C MCGRAW
Filing Date: 12/13/2006
Case Type: Defamation (Slander/Libel) (General Jurisdiction)
Status: Pending
"Future Hearings
05/06/2010 at 08:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Final Status Conference
05/17/2010 at 09:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Jury Trial"
Tsja dat duurt nog ff he.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.html
Dank je wel yyentle.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.html
quote:Op zondag 3 mei 2009 01:50 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Dank je wel yyentle.
Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit.
Ik ga er van uit dat die jury gerechtigheid nastreeft en niet gemanipuleerd wordt!! Je kan alles verwachten in deze zaak![]()
He Bassie, ik wacht nog op een antwoord, weet je nog, op die vragen wat Joran nou gedaan heeft volgens jou. Ik ben benieuwd.
Johan was net wakker, te zien aan zijn gaap, dus daar was niet veel van te verwachten.
Maar ja, de vraag was ook niet voor hem.![]()
Slaap lekker![]()
Niet echt mrB maar je kent het wel, adel verplicht, peer-pressure, dat soort dingenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef mrBhimself het volgende:
Leuk stuk Jo.....en toen wist ik het; ik word schrijvert :-)
Hee dit pareltje van jochie had ik even gemist, "Dcdtjes" wasda en 78 euri per stuk da's geen kattepis johan, dure shit daar mogen ze wel dankbaar voor zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:15 schreef johan555 het volgende:
Je zwamt maar weer wat buster
Jij denkt dat als je Fok een paar Dcdtjes geeft (productiekosten 78 ¤ p/st) voor de Mr en Mrs Fok verkiezing dat je hier maar van alles kan roepen ? Nou echt niet buster !
copyright !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , wat zou de americaanse vertaling hiervan zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef JoBuster het volgende:
Kijk het Keekje op het Arubaanse weekje trekt ook aandacht van de bange aapies:
[ afbeelding ]
linkie
De vertaling is natuurlijk Kudt with Pears
AYO!![]()
Dus wil je effe lachen check dan hier http://internetforumwars.blogspot.comquote:Op zondag 3 mei 2009 19:00 schreef JoBuster het volgende:
Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:
Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat. Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.![]()
De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken. De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.
Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.
AYO!
JoB, je wordt nog beroemdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef JoBuster het volgende:
Kijk het Keekje op het Arubaanse weekje trekt ook aandacht van de bange aapies:
[ afbeelding ]
linkie
De vertaling is natuurlijk Kudt with Pears
AYO!![]()
Berucht zal je bedoelen, maar enniewee het is om je te bescheuren dat er een stelletje geriatrische Yanks mbv google translate het forum hier zitten te volgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
JoB, je wordt nog beroemd [ afbeelding ] - bij de aapjes- maar ja, je moet ergens beginnen LOL
ach wie weet wordt nederlands wel zo een wereld taalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:26 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Berucht zal je bedoelen, maar enniewee het is om je te bescheuren dat er een stelletje geriatrische Yanks mbv google translate het forum hier zitten te volgen.
weinig met zaak natalee holloway te maken dacht ik, verder is het een slechte zaak als particulier recherchebureau zomaar gegevens zouden krijgen, daar ging dit artikel meer over.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef OUWEFIETS het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)beslag__.html?p=37,1
Arrestatie en inval bij detectives
Dossiers Peter R. in beslag
HASSELT - De rijksrecherche heeft afgelopen week tijdens een inval bij een particulier recherchebureau diverse dossiers van misdaadjournalist Peter R. de Vries in beslag genomen. Een andere privédetective werd in dezelfde operatie gearresteerd wegens vermeende omkoping van politiefunctionarissen.
Dit melden diverse bronnen. De inval en arrestatie vonden plaats bij de particuliere recherchebureaus K-2 en Cipol in respectievelijk Hasselt en Doetinchem.
Volgens Sander van Betten, directeur van het bureau K-2, zijn er bij de huiszoeking in zijn bedrijf door acht rechercheurs van de rijksrecherche diverse computers en dossiers in beslag genomen.
Een deel van de ingevorderde dossiers heeft betrekking op zijn werkzaamheden voor het misdaadprogramma van Peter R. de Vries. Het betreft onder meer gedetailleerde informatie over de verblijfplaatsen van ontsnapte criminelen, waarover De Vries volgende maand een uitzending gepland heeft.
Andere dossiers bevatten onderzoekswerk van bureau K-2 voor Edwin de Roy van Zuydewijn, de omstreden ex van prinses Margarita.
De doorzoeking bij Van Betten blijkt samen te hangen met de recente arrestatie van Ton Hendriks, directeur van het recherchebureau Cipol. Hendriks wordt ervan verdacht dat hij politiemensen heeft omgekocht voor inzage in geheime politieregisters. De detective zit volgens ingewijden al ruim een week vast. Onduidelijk is of de betrokken politiefunctionarissen eveneens zijn aangehouden.
Peter R. de Vries reageert gelaten op de inval bij zijn 'huisdetective'. "Er is naar mijn weten geen geheime informatie in beslag genomen. Ik wacht het onderzoek rustig af", aldus de televisiemaker, die naar eigen zeggen met Hendriks nooit zaken deed.
De rijksrecherche, belastmet opsporing van misdaden binnen het politieapparaat, was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.
-------------------------------------------------
probeer ook eens paul van der sloot ( als piekhoogte iets zegt is hij de dader in 2005 )quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef mrBhimself het volgende:
Het is aardig om te zien wat de invloed van de Holloway zaak is geweest op het nieuws en met name op het zoeken van informatie via Google. Via Google trends kun je die statistische informatie zichtbaar maken.
Zo levert het zoeken op 'Holloway en Aruba" deze informatie op.
Zoeken op "Joran van der Sloot" geeft deze informatie.
Enfin andere combinaties kunnen jullie zelf wel verzinnen.
van mij mag het hoor , maar wat , waar en hoe is de link met natalee holloway ??quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef JoBuster het volgende:
En wij ons maar afvragen waarom Jaap zijn programmatje niet verkocht krijgt, kijk zelf.
HIER een preview van Jaap's show
'k zie niksquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef JoBuster het volgende:
En wij ons maar afvragen waarom Jaap zijn programmatje niet verkocht krijgt, kijk zelf.
HIER een preview van Jaap's show
Effe rechts afl 01 aanklikken en het vette varken rent je tegemoetquote:
'k zie 't al,quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Effe rechts afl 01 aanklikken en het vette varken rent je tegemoet
bedankt.. zucht - wat een opluchtingquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef duikkie het volgende:
[..]
nee je mist totaal niets
diepgaande interviews met jaap als rik velderhof
Je mist er niet veel aan OUWEFIETS, een talentloos vet varken dat een kansloos programma probeert te presenteren.quote:
die heb je vast nog wel ergensquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
'k zie 't al,
quote:
"Alleen te zien met Microsoft Internet Explorer!"
geloof jij dan in peter r de vries ??? kortom je komt er niet inquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:35 schreef OUWEFIETS het volgende:
http://925.nl/archief/200(...)feestjes-dit-weekend
Wat: Lezing Peter R. de Vries
Wanneer: Woensdag 13 mei van 18.00 tot 21.00.
Waar: Spaces in Amsterdam.
Voor wie: Om het wetenschappelijke niveau van het gebouw waar 925 huist hoog te houden komt Peter een praatje houden waarin hij verteld over zijn heldendaden van ‘Mabelgate’ tot zijn aller grootste klapper, het pakken van mannetje Joran van der Sloot.
U drinkt: Iets met koolzuur, zonder alcohol. Een misdaadjournalist blijft ten alle tijden scherp.
Vips versus Zaalvulling: Members betalen 30,00 euro, de rest moet er nog maar in zien te komen.
Om mee naar huis te nemen: Tips and thricks van Peter om in uw nabije omgeving de misdadiger te slim af te zijn.
----------------------
lol, een LEZING (whaah) van Peter over zijn heldendaden en zijn aller grootste klapper en het pakken van... ahh kreun, daar moet ik heen!
Laten we hopen dat die mafketel Steve Brown er geen lucht van krijgt want dan krijgt Peterrrrr weer een paar klappen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:35 schreef OUWEFIETS het volgende:
lol, een LEZING (whaah) van Peter over zijn heldendaden en zijn aller grootste klapper en het pakken van... ahh kreun, daar moet ik heen!
"de ene na de andere zak wordt buiten gezet" en "het meest recent weggepoetste vuiltje"quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die mafketel Steve Brown er geen lucht van krijgt want dan krijgt Peterrrrr weer een paar klappen.
Zou men er Peterrrr ook een paar vraagjes mogen stellen na afloop van de lezing, ik kan er wel een paar kritische bedenken omtrent zijn grote "scoop" in de zaak van Natalee.
Trouwens effe iets heel anders, de al eerder door mij aangehaalde voorjaarsschoonmaak bij de bange aapjes draait op volle toeren. Klaas haalt flink de bezem erdoor en de ene na de andere zak wordt buiten gezet.
Het meest recent weggepoetste vuiltje:
[ afbeelding ]
AYO!
Graag gedaan jochie we aim to pleasequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef johan555 het volgende:
Oh wat een geweldig gevonden Jobuster !
Ik zou zeggen waag zelf eens een poging, je hebt voortaan vast meer tijd om hier te posten nu klaas je van SM heeft afgetrapt.quote:Je keekje op de week was ook niet helemaal volledig en erg selectief
En dan neem je dus een reactie van 18 november 2008quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef johan555 het volgende:
Oh wat een geweldig gevonden Jobuster !
Je keekje op de week was ook niet helemaal volledig en erg selectief , je slaat jezelf helemaal over![]()
Hier een reactie op Jobusters post :
Josabitch
at 14:48 on November 18th, 2008
JoBuster...you are a moron! Do you realize this or do you need my help to explain to you that you are a moron? Anyone who tries to defend this piece of crap deserves the same treatment as he does...5 minutes in a room with me and I think we'd be just fine you scum bag!
Joran ADMITTED To killing Natalie you dip$#!%. Go jump off a bridge you loser and take vander Sloot with you (dad too). Burn in hell!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
http://www.nowpublic.com/(...)hout-country-part-ii
Ach ja ons ventje hier is nu eenmaal niet het scherpste potlood uit de doos, maar voor de verandering zit er wel een linkje bij en dat is al heel watquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef lookinforyou het volgende:
En dan neem je dus een reactie van 18 november 2008
Ik lurk al een eeuwigheid mee hier.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ach ja ons ventje hier is nu eenmaal niet het scherpste potlood uit de doos, maar voor de verandering zit er wel een linkje bij en dat is al heel wat
Ja er zit niet echt veel beweging meer in de zaak, het is eigenlijk wachten totdat het OM de zaak in de cold case lade stopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef lookinforyou het volgende:
Ik lurk al een eeuwigheid mee hier.
Nieuwe feiten zullen er niet meer komen, denk ik zo.
De zaak zal wel nooit opgelost worden.
Joran blijft dus onschuldig, totdat het tegendeel wordt bewezen en dat geldt ook voor de broertjes Kalpoe en pa van der Sloot.
onschuldig voor de wet is nog niet onschuldig hoor, je kan beter zeggen joran blijft lekker moeilijk doen de ene blunder na de ander, terror jaap en zijn verhaal vergeten zeker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef lookinforyou het volgende:
Joran blijft dus onschuldig, totdat het tegendeel wordt bewezen en dat geldt ook voor de broertjes Kalpoe en pa van der Sloot.
zal wel nooit een cold case worden , daar hebben we joran toch voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ja er zit niet echt veel beweging meer in de zaak, het is eigenlijk wachten totdat het OM de zaak in de cold case lade stopt.
De Kalpoes zijn al geen verdachten meer en Joran zal dat over een tijdje ook niet meer zijn.
Het blijft jammer dat de zaak nooit is opgelost maarja dat gebeurt nu eenmaal.
Ja gevoel voor humor heeft ie onze johanquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:11 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie dat 555 goed bezig is met bannen een een counter strike heeft uitgevoerd. Klaassend is gebanned!
Handig ook dat je hiervoor dezelfde tekst kunt gebruiken![]()
Die "grootte lol" begrijp ik niet zo goed duikkie, vindt jij het leuk dat mensen die mogelijk niets te maken hebben met de verdwijning van Natalee last blijven houden van bijvoorbeeld de media?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef duikkie het volgende:
kortom zolang natalee holloway vermist blijft, heeft joran de kalpoe's en pa van der sloot er last van, en het schijnt dat joran het nu toch wel een beetje vervelend gaat vinden al die aandachtiets over geen normaal leven kunnen hebben, grootte lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |