abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68581369
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef bastibro het volgende:
Als ik zo de party lees dan heeft Joran weer niet bepaald gezwogen
En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?
De overboord waarheid?, de Thaise vrouwenhandel waarheid?
Waarom zou Joran eigenlijk al die makkelijk te achterhalen onzin vertellen?
Heb jij enig idee?
pi_68583715
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 02:11 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

En wat ga je nu geloven Bassie, nu Joran weer niet gezwoegen heeft?
De overboord waarheid?, de Thaise vrouwenhandel waarheid?
Waarom zou Joran eigenlijk al die makkelijk te achterhalen onzin vertellen?
Heb jij enig idee?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68601774
quote:
DEEPAK KALPOE VS PHILLIP C MCGRAW
Filing Date: 12/13/2006
Case Type: Defamation (Slander/Libel) (General Jurisdiction)
Status: Pending

"Future Hearings
05/06/2010 at 08:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Final Status Conference

05/17/2010 at 09:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Jury Trial"
http://www.refugeesunleashed.net/about8067-25.html
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:01:20 #244
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68604278
quote:
Tsja dat duurt nog ff he.
De Kaploe`s mogen dus naar de States komen voor een jury trial op 17 mei 2010.
pi_68609753
quote:
Dank je wel yyentle.
Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit.
Ik ga er van uit dat die jury gerechtigheid nastreeft en niet gemanipuleerd wordt!! Je kan alles verwachten in deze zaak

He Bassie, ik wacht nog op een antwoord, weet je nog, op die vragen wat Joran nou gedaan heeft volgens jou. Ik ben benieuwd.
Johan was net wakker, te zien aan zijn gaap, dus daar was niet veel van te verwachten.
Maar ja, de vraag was ook niet voor hem.

Slaap lekker
  zondag 3 mei 2009 @ 09:50:49 #246
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68611781
quote:
Op zondag 3 mei 2009 01:50 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Dank je wel yyentle.
Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit.
Ik ga er van uit dat die jury gerechtigheid nastreeft en niet gemanipuleerd wordt!! Je kan alles verwachten in deze zaak

He Bassie, ik wacht nog op een antwoord, weet je nog, op die vragen wat Joran nou gedaan heeft volgens jou. Ik ben benieuwd.
Johan was net wakker, te zien aan zijn gaap, dus daar was niet veel van te verwachten.
Maar ja, de vraag was ook niet voor hem.

Slaap lekker
Je las toch mee op SM?!

[ Bericht 0% gewijzigd door bastibro op 03-05-2009 10:01:38 ]
pi_68614522
quote:
Op zondag 3 mei 2009 09:50 schreef bastibro het volgende:

[..]

Je las toch mee op SM?!
O?
Dan weet jij meer dan ik
pi_68629287
Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:

Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.

• De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat.

• Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
    Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.

• Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
    Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
    Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
    Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.

• De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
    Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.

• De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
    Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
    Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
    Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
    Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
    Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.

• Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken.

• De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
    3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.

Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.

AYO!
  • I stand with the happy Island.
    pi_68633173
    Leuk stuk Jo.....en toen wist ik het; ik word schrijvert :-)
    --
    pi_68642372
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef mrBhimself het volgende:
    Leuk stuk Jo.....en toen wist ik het; ik word schrijvert :-)
    Niet echt mrB maar je kent het wel, adel verplicht, peer-pressure, dat soort dingen
    I stand with the happy Island.
    pi_68645141

Speechless!

Toppie JoB!

pi_68670920
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 08:15 schreef johan555 het volgende:
    Je zwamt maar weer wat buster
    Jij denkt dat als je Fok een paar Dcdtjes geeft (productiekosten 78 ¤ p/st) voor de Mr en Mrs Fok verkiezing dat je hier maar van alles kan roepen ? Nou echt niet buster !
    Hee dit pareltje van jochie had ik even gemist, "Dcdtjes" wasda en 78 euri per stuk da's geen kattepis johan, dure shit daar mogen ze wel dankbaar voor zijn.

AYO!
    pi_68695869
    enige vooruitzicht in de hooflijnen van het onderzoek van onze ringkabouter op aruba ???
    zou dat in 2015 zijn ??

verder vind ik het vreemd dat patrick van eem nog kontact heeft gezocht met joran, en weet iemand of joran nog zo stom is geweest om te antwoorden ???

en voor onze grootste fan , het sta nog steeds niet vast dat de kalpoe's onschuldig zijn, zoals ik al meer heb afgevraagd de tijden tussen 1:15 am en 1:55 toen het zeker was dat joran/ de kalpoe's en natalee in de auto zaten ( o jee dat weten we eigenlijk ook niet eens ) we de route niet weten , ook de tijden na 3:35 dacht ik tot 07:00 kan van alles gedaan en gebeurt zijn.

joran blijft gewoon dom, sommige hier denken daar anders over, maar als je jaap nodig hebt om je gokschulden op te lossen , zegt dat eigenlijk iets over het geweldige spel van joran de poker
    kortom die joran daar loopt het nog wel eens slecht mee af

verder geloof ik dat familie van der sloot zich helemaal heeft verwijdert van joran, of is er ook een site met :
    waarisanita ?? waarispaul ???
    pi_68696258
    citaatje :

Terror Jaap doorbreekt zijn stilzwijgen en praat openhartig over zijn omgang met Joran van der Sloot. DeGouden Kooi-winnaar lijkt behoorlijk trots dat hij het vertrouwen van Joran gewonnen heeft. "Hij had een grote gokschuld bij iemand bij wie je dat niet moet hebben, dus ik dacht 'als ik in je investeer krijg ik meer grip op je'. Ik heb hem gezegd, als ik je eenmaal help dat sta je bij me in het krijt. Dat heb ik heel slim gespeeld. Op een gegeven moment had ik hem zodanig in de tang dat hij geen nee meer kon zeggen", zo vertelt hij aanShownieuws. Joran gaat akkoord met een leugendetectortest voor Jaap's televisieprogramma.

Op het afgesproken tijdstip laat Joran het echter afweten. Jaap: "De hele productie was voorbereid dus ik heb hem gebeld en gezegd. "Je weet wat ik van je weet. Als jij je afspraak niet nakomt kan ik niet anders dan een docu maken over hoe jij me hebt opgelicht." Uiteindelijk heeft hij de leugendetectortest toch gedaan. Joran was volgens Jaap uiteindelijk niet heel gelukkig met de situatie. "Hij heeft er heel erg spijt van. Hij is ook meteen weg gegaan uit Nederland."

Jaap moet zijn onthullende programma nog steeds zien te verkopen.

bron: Msn Startlounge

wat ook opvalt is dat joran altijd heel erg veel spijt heeft, dat heeft hij alleen na interviews
    je kan je afvragen kan hij dat niet van te voren zien aankomen ??

als ik jaap was zou ik ook maar die docu maken , dubbele kans op centen
    pi_68696593
    Kijk het Keekje op het Arubaanse weekje trekt ook aandacht van de bange aapies:

linkie

De vertaling is natuurlijk Kudt with Pears

AYO!

[ Bericht 6% gewijzigd door JoBuster op 05-05-2009 16:29:52 ]
    pi_68699078
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef JoBuster het volgende:

[ afbeelding ]
    linkie

AYO!
    copyright !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , wat zou de americaanse vertaling hiervan zijn
    pi_68700511
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 19:00 schreef JoBuster het volgende:
    Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:

Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.

• De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat.

• Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
    Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.

• Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
    Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
    Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
    Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.

• De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
    Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.

• De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
    Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
    Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
    Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
    Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
    Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.

• Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken.

• De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
    3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.

Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.

AYO!
  • Dus wil je effe lachen check dan hier http://internetforumwars.blogspot.com
    pi_68701749
    http://www.telegraaf.nl/b(...)beslag__.html?p=37,1

Arrestatie en inval bij detectives

Dossiers Peter R. in beslag

HASSELT - De rijksrecherche heeft afgelopen week tijdens een inval bij een particulier recherchebureau diverse dossiers van misdaadjournalist Peter R. de Vries in beslag genomen. Een andere privédetective werd in dezelfde operatie gearresteerd wegens vermeende omkoping van politiefunctionarissen.

Dit melden diverse bronnen. De inval en arrestatie vonden plaats bij de particuliere recherchebureaus K-2 en Cipol in respectievelijk Hasselt en Doetinchem.

Volgens Sander van Betten, directeur van het bureau K-2, zijn er bij de huiszoeking in zijn bedrijf door acht rechercheurs van de rijksrecherche diverse computers en dossiers in beslag genomen.

Een deel van de ingevorderde dossiers heeft betrekking op zijn werkzaamheden voor het misdaadprogramma van Peter R. de Vries. Het betreft onder meer gedetailleerde informatie over de verblijfplaatsen van ontsnapte criminelen, waarover De Vries volgende maand een uitzending gepland heeft.
    Andere dossiers bevatten onderzoekswerk van bureau K-2 voor Edwin de Roy van Zuydewijn, de omstreden ex van prinses Margarita.

De doorzoeking bij Van Betten blijkt samen te hangen met de recente arrestatie van Ton Hendriks, directeur van het recherchebureau Cipol. Hendriks wordt ervan verdacht dat hij politiemensen heeft omgekocht voor inzage in geheime politieregisters. De detective zit volgens ingewijden al ruim een week vast. Onduidelijk is of de betrokken politiefunctionarissen eveneens zijn aangehouden.

Peter R. de Vries reageert gelaten op de inval bij zijn 'huisdetective'. "Er is naar mijn weten geen geheime informatie in beslag genomen. Ik wacht het onderzoek rustig af", aldus de televisiemaker, die naar eigen zeggen met Hendriks nooit zaken deed.

De rijksrecherche, belastmet opsporing van misdaden binnen het politieapparaat, was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.
    -------------------------------------------------
    pi_68701914
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef JoBuster het volgende:

[ afbeelding ]
    linkie

AYO!
    JoB, je wordt nog beroemd - bij de aapjes- maar ja, je moet ergens beginnen LOL
    pi_68703040
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
    JoB, je wordt nog beroemd [ afbeelding ] - bij de aapjes- maar ja, je moet ergens beginnen LOL
    Berucht zal je bedoelen, maar enniewee het is om je te bescheuren dat er een stelletje geriatrische Yanks mbv google translate het forum hier zitten te volgen.
    pi_68703244
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:26 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Berucht zal je bedoelen, maar enniewee het is om je te bescheuren dat er een stelletje geriatrische Yanks mbv google translate het forum hier zitten te volgen.

ach wie weet wordt nederlands wel zo een wereld taal , alleen mijn fouten vertalen lukt niet echt met dat google

dus keek op de week meer verhulde tekst gebruiken ,
    pi_68703348
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef OUWEFIETS het volgende:
    http://www.telegraaf.nl/b(...)beslag__.html?p=37,1

Arrestatie en inval bij detectives

Dossiers Peter R. in beslag

HASSELT - De rijksrecherche heeft afgelopen week tijdens een inval bij een particulier recherchebureau diverse dossiers van misdaadjournalist Peter R. de Vries in beslag genomen. Een andere privédetective werd in dezelfde operatie gearresteerd wegens vermeende omkoping van politiefunctionarissen.

Dit melden diverse bronnen. De inval en arrestatie vonden plaats bij de particuliere recherchebureaus K-2 en Cipol in respectievelijk Hasselt en Doetinchem.

Volgens Sander van Betten, directeur van het bureau K-2, zijn er bij de huiszoeking in zijn bedrijf door acht rechercheurs van de rijksrecherche diverse computers en dossiers in beslag genomen.

Een deel van de ingevorderde dossiers heeft betrekking op zijn werkzaamheden voor het misdaadprogramma van Peter R. de Vries. Het betreft onder meer gedetailleerde informatie over de verblijfplaatsen van ontsnapte criminelen, waarover De Vries volgende maand een uitzending gepland heeft.
    Andere dossiers bevatten onderzoekswerk van bureau K-2 voor Edwin de Roy van Zuydewijn, de omstreden ex van prinses Margarita.

De doorzoeking bij Van Betten blijkt samen te hangen met de recente arrestatie van Ton Hendriks, directeur van het recherchebureau Cipol. Hendriks wordt ervan verdacht dat hij politiemensen heeft omgekocht voor inzage in geheime politieregisters. De detective zit volgens ingewijden al ruim een week vast. Onduidelijk is of de betrokken politiefunctionarissen eveneens zijn aangehouden.

Peter R. de Vries reageert gelaten op de inval bij zijn 'huisdetective'. "Er is naar mijn weten geen geheime informatie in beslag genomen. Ik wacht het onderzoek rustig af", aldus de televisiemaker, die naar eigen zeggen met Hendriks nooit zaken deed.

De rijksrecherche, belastmet opsporing van misdaden binnen het politieapparaat, was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.
    -------------------------------------------------

weinig met zaak natalee holloway te maken dacht ik, verder is het een slechte zaak als particulier recherchebureau zomaar gegevens zouden krijgen, daar ging dit artikel meer over.
    pi_68704699
    Op zich niets nieuws. Zo werken zowel de particuliere bureau's als hun opdrachtgevers. Het is bekend dat Peter R ook van verschillende bureau's gebruik maakt; op zich niet vreemd. Het is overigens ook bekend dat Peter niet schroomt om op niet alledaagse manier aan de informatie te komen. Als ik mij goed herinner heeft o.a. Micha Kat hierover al eens gepubliceerd.
    --
    pi_68708515
    Zo te zien staat ALE internationaal toch prima aangeschreven:

Regionale conferentie Interpol op Aruba

pi_68711711
    Tja, maar ik weet niet of dat iets te maken heeft met hun professionele competenties of met het betere lobbywerk van Peter de Witte :-)
    Ik weet uit ervaring dat de locatie van dit type conferenties belangrijker is dan de kwaliteiten van de organisator. Nooit verkeerd een paar dagen conferentie op Aruba...toch?
    --
    pi_68712937
    Competentie, locatie, de lobby van de Witte in Chili, het zal allemaal wel bijgedragen hebben.

Maar je hebt gelijk een paar daagjes Aruba is nooit weg
    pi_68713155
    Precies en dat denken al die 'interpollers' ook. Misschien kunnen de aapjes nog iets op touw zetten om al die politieambtenaren een nieuw onderzoek te laten uitvoeren. Een soort 'Cluedo' in 5 dagen :-)
    --
    pi_68713790
    Ach het is dan 2011 mrB en als de trend mbt de aapjes zich doorzet dan is er daar tegen die tijd niemand meer om nog iets op touw te zetten.
    pi_68714793
    Het is aardig om te zien wat de invloed van de Holloway zaak is geweest op het nieuws en met name op het zoeken van informatie via Google. Via Google trends kun je die statistische informatie zichtbaar maken.

Zo levert het zoeken op 'Holloway en Aruba" deze informatie op.

Zoeken op "Joran van der Sloot" geeft deze informatie.

Enfin andere combinaties kunnen jullie zelf wel verzinnen.
    --
    pi_68718098
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef mrBhimself het volgende:
    Het is aardig om te zien wat de invloed van de Holloway zaak is geweest op het nieuws en met name op het zoeken van informatie via Google. Via Google trends kun je die statistische informatie zichtbaar maken.

Zo levert het zoeken op 'Holloway en Aruba" deze informatie op.

Zoeken op "Joran van der Sloot" geeft deze informatie.

Enfin andere combinaties kunnen jullie zelf wel verzinnen.
    probeer ook eens paul van der sloot ( als piekhoogte iets zegt is hij de dader in 2005 )
    en wat deed anita van der sloot ??? vele jaren later ??
    pi_68742196
    En wij ons maar afvragen waarom Jaap zijn programmatje niet verkocht krijgt, kijk zelf.

HIER een preview van Jaap's show
    pi_68744548
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef JoBuster het volgende:
    En wij ons maar afvragen waarom Jaap zijn programmatje niet verkocht krijgt, kijk zelf.

van mij mag het hoor , maar wat , waar en hoe is de link met natalee holloway ??

trouwens is niet anders dan dat ik tegenwoordig op tv zie , dus waarom jaap niet zijn programma kan slijten , is mij dan ook een raadsel.

echt vernieuwd is het niet maar dat heb je met die verjaaping van het tv aanbod , misschien dat jaap op een booreiland voor de kust kan gaan uitzenden
    pi_68751007
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef JoBuster het volgende:

'k zie niks

mis ik iets onmisbaars?
    pi_68751510
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef OUWEFIETS het volgende:
    'k zie niks

mis ik iets onmisbaars?
    Effe rechts afl 01 aanklikken en het vette varken rent je tegemoet
    pi_68753045
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:26 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

'k zie niks

mis ik iets onmisbaars?
    nee je mist totaal niets
    diepgaande interviews met jaap als rik velderhof
    pi_68754243
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Effe rechts afl 01 aanklikken en het vette varken rent je tegemoet
    'k zie 't al,
    quote:

"Alleen te zien met Microsoft Internet Explorer!"

pi_68754357
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef duikkie het volgende:

[..]

nee je mist totaal niets
    diepgaande interviews met jaap als rik velderhof
    bedankt.. zucht - wat een opluchting
    pi_68756515
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef OUWEFIETS het volgende:
    bedankt.. zucht - wat een opluchting
    Je mist er niet veel aan OUWEFIETS, een talentloos vet varken dat een kansloos programma probeert te presenteren.

Ik ben bang dat zelfs Joran dit doodgeboren showtje niet meer kan redden.
    pi_68759669
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

'k zie 't al,
    quote:

"Alleen te zien met Microsoft Internet Explorer!"

die heb je vast nog wel ergens , alhoewel het eigenlijk niet meer van deze tijd is zo microsoft te steunen, zo natalee holloway tijdperk
    pi_68759723
    alhoewel ik alleen deze zaak volg , viel het me gisteren op (omdat er weer eens een artikel in de krant stond) hoe lange vermist zaken toch op elkaar lijken. de jonge variant van natalee is wel die madelie van 3 jaar in portugal. daar is trouwens wel de familie onderzocht en heeft toch ook niet tot de oplossing geleid.

het gaat dus vooral verkeert als de politie, in de begin dagen zaken niet goed onderzoeken en dingen laat vallen, als dat gebeurt lijkt een zaak nooit opgelost te worden.

lering van de fouten zou goed zijn, je vraag je af of er wel international een richtlijn is ???
    pi_68760258
    http://925.nl/archief/200(...)feestjes-dit-weekend

Wat: Lezing Peter R. de Vries
    Wanneer: Woensdag 13 mei van 18.00 tot 21.00.
    Waar: Spaces in Amsterdam.
    Voor wie: Om het wetenschappelijke niveau van het gebouw waar 925 huist hoog te houden komt Peter een praatje houden waarin hij verteld over zijn heldendaden van ‘Mabelgate’ tot zijn aller grootste klapper, het pakken van mannetje Joran van der Sloot.
    U drinkt: Iets met koolzuur, zonder alcohol. Een misdaadjournalist blijft ten alle tijden scherp.
    Vips versus Zaalvulling: Members betalen 30,00 euro, de rest moet er nog maar in zien te komen.
    Om mee naar huis te nemen: Tips and thricks van Peter om in uw nabije omgeving de misdadiger te slim af te zijn.
    ----------------------

lol, een LEZING (whaah) van Peter over zijn heldendaden en zijn aller grootste klapper en het pakken van... ahh kreun, daar moet ik heen!
    pi_68760352
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 08:35 schreef OUWEFIETS het volgende:
    http://925.nl/archief/200(...)feestjes-dit-weekend

Wat: Lezing Peter R. de Vries
    Wanneer: Woensdag 13 mei van 18.00 tot 21.00.
    Waar: Spaces in Amsterdam.
    Voor wie: Om het wetenschappelijke niveau van het gebouw waar 925 huist hoog te houden komt Peter een praatje houden waarin hij verteld over zijn heldendaden van ‘Mabelgate’ tot zijn aller grootste klapper, het pakken van mannetje Joran van der Sloot.
    U drinkt: Iets met koolzuur, zonder alcohol. Een misdaadjournalist blijft ten alle tijden scherp.
    Vips versus Zaalvulling: Members betalen 30,00 euro, de rest moet er nog maar in zien te komen.
    Om mee naar huis te nemen: Tips and thricks van Peter om in uw nabije omgeving de misdadiger te slim af te zijn.
    ----------------------

lol, een LEZING (whaah) van Peter over zijn heldendaden en zijn aller grootste klapper en het pakken van... ahh kreun, daar moet ik heen!
    geloof jij dan in peter r de vries ??? kortom je komt er niet in

zomertijd ??? moet peter op de snabbeltoer ??
    pi_68764126
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 08:35 schreef OUWEFIETS het volgende:
    Laten we hopen dat die mafketel Steve Brown er geen lucht van krijgt want dan krijgt Peterrrrr weer een paar klappen.
    Zou men er Peterrrr ook een paar vraagjes mogen stellen na afloop van de lezing, ik kan er wel een paar kritische bedenken omtrent zijn grote "scoop" in de zaak van Natalee.

Trouwens effe iets heel anders, de al eerder door mij aangehaalde voorjaarsschoonmaak bij de bange aapjes draait op volle toeren. Klaas haalt flink de bezem erdoor en de ene na de andere zak wordt buiten gezet.
    Het meest recent weggepoetste vuiltje:

AYO!
    pi_68764632
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Laten we hopen dat die mafketel Steve Brown er geen lucht van krijgt want dan krijgt Peterrrrr weer een paar klappen.
    Zou men er Peterrrr ook een paar vraagjes mogen stellen na afloop van de lezing, ik kan er wel een paar kritische bedenken omtrent zijn grote "scoop" in de zaak van Natalee.

Trouwens effe iets heel anders, de al eerder door mij aangehaalde voorjaarsschoonmaak bij de bange aapjes draait op volle toeren. Klaas haalt flink de bezem erdoor en de ene na de andere zak wordt buiten gezet.
    Het meest recent weggepoetste vuiltje:

[ afbeelding ]

AYO!
    "de ene na de andere zak wordt buiten gezet" en "het meest recent weggepoetste vuiltje"

lachuhhh

JoB is de bom!!
    pi_68764756
    Snel weer effe terug naar De Zaak

De film gebaseerd op het boek vol leugens van Beth Holloway-Twitty-Reynolds is niet onverdeeld positief ontvangen om maar eens een understatement te gebruiken.

Check hier de commentaren op IMDB
    pi_68764906
    Oh wat een geweldig gevonden Jobuster !
    Je keekje op de week was ook niet helemaal volledig en erg selectief , je slaat jezelf helemaal over
    Hier een reactie op Jobusters post :

Josabitch
    at 14:48 on November 18th, 2008

JoBuster...you are a moron! Do you realize this or do you need my help to explain to you that you are a moron? Anyone who tries to defend this piece of crap deserves the same treatment as he does...5 minutes in a room with me and I think we'd be just fine you scum bag!
    Joran ADMITTED To killing Natalie you dip$#!%. Go jump off a bridge you loser and take vander Sloot with you (dad too). Burn in hell!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    http://www.nowpublic.com/(...)hout-country-part-ii
    Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
    pi_68765214
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef johan555 het volgende:
    Graag gedaan jochie we aim to please
    quote:
    Je keekje op de week was ook niet helemaal volledig en erg selectief
    Ik zou zeggen waag zelf eens een poging, je hebt voortaan vast meer tijd om hier te posten nu klaas je van SM heeft afgetrapt.

AYO!
    pi_68765947
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef johan555 het volgende:
    Je keekje op de week was ook niet helemaal volledig en erg selectief , je slaat jezelf helemaal over
    Hier een reactie op Jobusters post :

Josabitch
    at 14:48 on November 18th, 2008

JoBuster...you are a moron! Do you realize this or do you need my help to explain to you that you are a moron? Anyone who tries to defend this piece of crap deserves the same treatment as he does...5 minutes in a room with me and I think we'd be just fine you scum bag!
    Joran ADMITTED To killing Natalie you dip$#!%. Go jump off a bridge you loser and take vander Sloot with you (dad too). Burn in hell!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    http://www.nowpublic.com/(...)hout-country-part-ii
    En dan neem je dus een reactie van 18 november 2008
    Keep the faith!!
    pi_68766282
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef lookinforyou het volgende:
    En dan neem je dus een reactie van 18 november 2008
    Ach ja ons ventje hier is nu eenmaal niet het scherpste potlood uit de doos, maar voor de verandering zit er wel een linkje bij en dat is al heel wat
    pi_68770084
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ach ja ons ventje hier is nu eenmaal niet het scherpste potlood uit de doos, maar voor de verandering zit er wel een linkje bij en dat is al heel wat
    Ik lurk al een eeuwigheid mee hier.

Nieuwe feiten zullen er niet meer komen, denk ik zo.
    De zaak zal wel nooit opgelost worden.

Joran blijft dus onschuldig, totdat het tegendeel wordt bewezen en dat geldt ook voor de broertjes Kalpoe en pa van der Sloot.
    Keep the faith!!
    pi_68770602
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef lookinforyou het volgende:
    Ik lurk al een eeuwigheid mee hier.

Nieuwe feiten zullen er niet meer komen, denk ik zo.
    De zaak zal wel nooit opgelost worden.

Joran blijft dus onschuldig, totdat het tegendeel wordt bewezen en dat geldt ook voor de broertjes Kalpoe en pa van der Sloot.
    Ja er zit niet echt veel beweging meer in de zaak, het is eigenlijk wachten totdat het OM de zaak in de cold case lade stopt.

De Kalpoes zijn al geen verdachten meer en Joran zal dat over een tijdje ook niet meer zijn.

Het blijft jammer dat de zaak nooit is opgelost maarja dat gebeurt nu eenmaal.
    pi_68775234
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef lookinforyou het volgende:

onschuldig voor de wet is nog niet onschuldig hoor, je kan beter zeggen joran blijft lekker moeilijk doen de ene blunder na de ander, terror jaap en zijn verhaal vergeten zeker.

maar bij gebrek aan bewijs onschuldig zijn, is voor de media nog geen rede om alles wat joran doet nog effe te zeggen dat was die jongen die verdacht wordt natalee holloway te laten verdwijnen.

ook de kalpoe's zijn niet onschuldig, alleen zijn die zo verstandig om niet in de media te komen, of de zaak tegen dr. evil nog wat wordt ??????

kortom zolang natalee holloway vermist blijft, heeft joran de kalpoe's en pa van der sloot er last van, en het schijnt dat joran het nu toch wel een beetje vervelend gaat vinden al die aandacht iets over geen normaal leven kunnen hebben, grootte lol.
    pi_68775324
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ja er zit niet echt veel beweging meer in de zaak, het is eigenlijk wachten totdat het OM de zaak in de cold case lade stopt.

De Kalpoes zijn al geen verdachten meer en Joran zal dat over een tijdje ook niet meer zijn.

Het blijft jammer dat de zaak nooit is opgelost maarja dat gebeurt nu eenmaal.
    zal wel nooit een cold case worden , daar hebben we joran toch voor , die houdt het pad naar de media wel warm
    pi_68779018
    Er is een groot verschil tussen mediaaandacht en een cold case. Ik ben er vrij zeker van dat de zaak binnenkort de ijskast in gaat. Het moment dat Hans Mos naar St. Maarten gaat, zou wel eens voor het OM het moment kunnen zijn om actief met de zaak te stoppen.

Het is inderdaad vreselijk jammer dat het niet tot een oplossing is gekomen; niet op de laatste plaats natuurlijk voor familie en direct betrokkenen. Aan de andere kant zou het speculeren op de fora direct stoppen als de dader of daders bekend waren. Vandaf dat moment hebben er heel veel mensen heel veel tijd over; of dat nu zo gewenst is :-)
    --
    pi_68780037
    Ik zie dat 555 goed bezig is met bannen een een counter strike heeft uitgevoerd. Klaassend is gebanned!

Handig ook dat je hiervoor dezelfde tekst kunt gebruiken

Goed bezig 555
    --
    pi_68780556
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 18:11 schreef mrBhimself het volgende:
    Ik zie dat 555 goed bezig is met bannen een een counter strike heeft uitgevoerd. Klaassend is gebanned!

Handig ook dat je hiervoor dezelfde tekst kunt gebruiken
    Ja gevoel voor humor heeft ie onze johan

Bijkomend voordeel van het kopieren van de tekst is dat het de kans op Tokkie-engels vermindert.
    pi_68780654
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef duikkie het volgende:
    kortom zolang natalee holloway vermist blijft, heeft joran de kalpoe's en pa van der sloot er last van, en het schijnt dat joran het nu toch wel een beetje vervelend gaat vinden al die aandacht iets over geen normaal leven kunnen hebben, grootte lol.
    Die "grootte lol" begrijp ik niet zo goed duikkie, vindt jij het leuk dat mensen die mogelijk niets te maken hebben met de verdwijning van Natalee last blijven houden van bijvoorbeeld de media?

Of heb ik je opmerking niet goed begrepen?
    pi_68780706
    We zijn bijna aan het eind van reboundje 37 dus ik denk dat ik #38 er alvast maar effe ingooi.
    pi_68780778
    Nog 3 postjes
    pi_68780783
    Nog 2
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')