Dat is mooi om te horenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Jungle-Turk het volgende:
[..]
Van mij ( ben ook een moslim) mogen vrouwen dragen wat ze willen.
Vind je ook dat mensen (mannen en vrouwen) er voor mogen kiezen om helemaal niets te dragen? Waarom wel of waarom niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Jungle-Turk het volgende:
[..]
Van mij ( ben ook een moslim) mogen vrouwen dragen wat ze willen.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Vind je ook dat mensen (mannen en vrouwen) er voor mogen kiezen om helemaal niets te dragen? Waarom wel of waarom niet?
Ok, dus in het openbaar mogen ze niet wat ze willen?quote:Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef Jungle-Turk het volgende:
[..]ik bedoel, ze mogen dragen wat ze zelf uitkiezen. Van mijn part mogen ze naakt, als ze dat maar niet openbaar doen, gewoon in hun huis of op een naakt strand.
Mag wel, als het maar niet helemaal naakt is.quote:Op zondag 26 april 2009 00:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Ok, dus in het openbaar mogen ze niet wat ze willen?
ja, precies ! ondanks ik 'n stevige portie sarcasme in je reply ontdek, kan het me geen bal meer schelen ! Ik ben van dieprood naar eenvoudig eigenbelang geevolueerd met de jaren ! daar heeft ons politieke establishment voor gezorgd ! Ik ben nog steeds de kracht die me van zo'n inzicht voorzag dankbaarquote:Op zondag 26 april 2009 00:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dan is het maar fijn dat jij precies weet wat het beste is dat het leven te bieden heeft en dat er dan ook nog eens uit weet te halen. Hulde voor jou.
Waarom mogen ze in het openbaar (bijvoorbeeld in het winkelcentrum) van jou wel alles aan doen wat ze willen, maar mogen ze er niet voor kiezen om helemaal niets aan te doen?quote:Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef Jungle-Turk het volgende:
[..]ik bedoel, ze mogen dragen wat ze zelf uitkiezen. Van mijn part mogen ze naakt, als ze dat maar niet openbaar doen, gewoon in hun huis of op een naakt strand.
Omdat dat niet mag van de wet? Verstoring van de openbare orde.quote:Op zondag 26 april 2009 00:42 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom mogen ze in het openbaar (bijvoorbeeld in het winkelcentrum) van jou wel alles aan doen wat ze willen, maar mogen ze er niet voor kiezen om helemaal niets aan te doen?
Waarom niet geheel naakt?quote:Op zondag 26 april 2009 00:40 schreef Jungle-Turk het volgende:
[..]
Mag wel, als het maar niet helemaal naakt is.
neen, denk aub ook aan je medeburgers die zich ih openbaar willen openbarenquote:Op zondag 26 april 2009 00:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Ok, dus in het openbaar mogen ze niet wat ze willen?
relax dude ! binnen enkele jaren heb je het ook wel door ! Ik heb met je gemeen dat een te groot hart nooit in dank wordt aanvaardquote:
Nooit gezien ? Jezus red op decolleté en kruis .. op zich best wel grappig bij van die grote tieten, daar is de stikker net niet groot genoeg, verwarrend voor de plakkers .. moe'k nou 2 of 3 doen .. hilarischquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Nooit gezien ? Jezus red op decolleté en kruis .. op zich best wel grappig bij van die grote tieten, daar is de stikker net niet groot genoeg, verwarrend voor de plakkers .. moe'k nou 2 of 3 doen .. hilarisch
Maar moslims mogen wel hele groepen ongelovigen stigmatiseren door te weten dat zij in de Hel zullen branden. Kokend water zal over de gezichten van ongelovigen worden gegoten. De huid van ongelovigen zal worden gebakken en geroosterd. De ingewanden van ongelovinge zullen eruit vallen, De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en met hun gezichten tegen de grond. De harten van ongelovigen zullen worden verminkt en vergaan. Dat is hoe moslims hele groepen ongelovigen stigmatiseren.quote:Op zondag 26 april 2009 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
je mag natuurlijk nooit zeggen: "zielige stinkmoslim!". want dat klopt niet. want hij is moslim. want er zijn zoveel soorten moslims, want ze zijn niet allemaal slecht, want je stigmatiseert door het negatief benoemen van één moslim de hele groep.. snap jij het nog?
Ik snap niet wat het bovenstaande met een idioot te maken heeft die aan een poster krabt.quote:Op zondag 26 april 2009 02:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar moslims mogen wel hele groepen ongelovigen stigmatiseren door te weten dat zij in de Hel zullen branden. Kokend water zal over de gezichten van ongelovigen worden gegoten. De huid van ongelovigen zal worden gebakken en geroosterd. De ingewanden van ongelovinge zullen eruit vallen, De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en met hun gezichten tegen de grond. De harten van ongelovigen zullen worden verminkt en vergaan. Dat is hoe moslims hele groepen ongelovigen stigmatiseren.
Maar owee als een ongelovige een spotprent over profeet Muhammed (vzmh) maakt, dan schreeuwen ze meteen moord en brand.
Deze directeur gaat over lijken om met zijn producten in het nieuws te komen. Guerillamarketeer. Het zou me niks verbazen als ie Abdullah zelf heeft ingehuurd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef qonmann het volgende:
De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |