Voor elke poster die hij er afkrabt, twee nieuwe ophangen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef qonmann het volgende:
Moslim krabt blote vrouw van billboard
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft in Amsterdam-Oost sinds kort te maken met een gelovige moslim die met zijn blote nagels de reclameposters van billboards krabt.
Op de billboards maken sexy dames reclame voor het lingeriemerk Sapph. De man, Tarix Abdullah, zegt dat hij handelt "uit respect voor God". Hij zegt dat hij niets tegen vrouwen heeft, maar wel als ze niet meer aan hebben dan een beha en een slip. "Ik doe het om vrouwen en kinderen te beschermen die hier langskomen. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. Als ze de weg van God volgen, meer in het bijzonder van de islam, kunnen we het gevaar ontwijken", zo liet hij weten.
De Amsterdamse politie is van de actie op de hoogte, maar heeft nog niet ingegrepen. De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".
http://www.telegraaf.nl/b(...)llboard__.html?p=3,1
Ach ja, .als je het ergens niet mee eens bent neem je het recht gewoon in eigen hand en verniel je andermans spullen. Verder vind hij dat hij voor vrouwen moet denken.
je bent dus niet bekend met het effect van stickers die kleiner zijn dan de tieten/het decolleté dat ze moeten bedekken .. nou dan heb je wat gemist dus .. dat is namelijk best hilarischquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef vosss het volgende:
Pim had gelijk, het IS een achterlijke cultuur
Vrouwen mogen er niet sexy uit zien, maar moeten gewoon thuis blijven zitten, verstopt onder een burka en mogen niet met andere mannen praten en mogen geen tv kijken en onderwijs volgen.
Jaja, lekker dan, meneer Abdullah![]()
![]()
Als ik Sapph was dan bracht ik hem alle kosten in rekening. Vuile kutmoslim!
Uh, maat... DIT zijn de normen en waarden hier, als je daar niet mee om kan gaan moet je oprotten. Ik ben geen nazi, ik ben geen racist, sterker nog.. ik geloof in gelijke normen en waarden, maar als je er niet mee om kan gaan dat er soms een halfnaakte vrouw op straat hangt dan hoor je hier niet thuis, dat zijn immers de normen en waarden hier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef Ghazi het volgende:
Ik vraag me weleens af. De (blanke) mannen die hier tekeer gaan tegen deze man. Zijn ze werkelijk begaan met vrouwenrechten (dat vrouwen hun eigen keuzes moeten kunnen maken) of zijn ze gewoon bang dat ze een stukje bloot zullen moeten missen, als het gedachtegoed van deze man gemeengoed wordt? Want dan kun je immers niet verlekkerd naar halfnaakte seksobjecten kijken.
uuh .. je bent je bewust van het feit dat normen en waarden geen statisch gegeven zijn en dat die constant veranderen ? Zo lang is het nog niet geleden dat het ondenkbaar was om zulke billboards te plaatsen, in sommige gemeenten is het dat nog steedsquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef maniack28 het volgende:
Uh, maat... DIT zijn de normen en waarden hier, als je daar niet mee om kan gaan moet je oprotten. Ik ben geen nazi, ik ben geen racist, sterker nog.. ik geloof in gelijke normen en waarden, maar als je er niet mee om kan gaan dat er soms een halfnaakte vrouw op straat hangt dan hoor je hier niet thuis, dat zijn immers de normen en waarden hier.
Idd, kan je de hele biblebelt wel naar hun eigen land terugsturenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef moussie het volgende:
[..]
uuh .. je bent je bewust van het feit dat normen en waarden geen statisch gegeven zijn en dat die constant veranderen ? Zo lang is het nog niet geleden dat het ondenkbaar was om zulke billboards te plaatsen, in sommige gemeenten is het dat nog steeds
Boeit niet hoe lang het geleden is, het is nu "normaal", het mag volgens de wet dus als je het er niet mee eens bent rot je maar op. Je snapt toch wat ik bedoel, dus loop niet zo te zeveren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef moussie het volgende:
[..]
uuh .. je bent je bewust van het feit dat normen en waarden geen statisch gegeven zijn en dat die constant veranderen ? Zo lang is het nog niet geleden dat het ondenkbaar was om zulke billboards te plaatsen, in sommige gemeenten is het dat nog steeds
Echt, hoe druk kan je je maken zeg....... hij stond met zijn nagels het papier van een billboard van zeker 10 bij 5 meter af te pulken. Tis niet dat er een zelfmoordaanslag o.i.d. gepleegd is. Als mensen nu eens boven dit soort futiliteiten zouden staan......quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Boeit niet hoe lang het geleden is, het is nu "normaal", het mag volgens de wet dus als je het er niet mee eens bent rot je maar op. Je snapt toch wat ik bedoel, dus loop niet zo te zeveren.
Ik word ontzettend moe van al die jankerds die zich gediscrimineerd voelen... FUCK dat, sta erboven.. ik krijg ook vaak genoeg dingen naar mn hoofd gegooid (letterlijk en figuurlijk) alleen omdat ik een hanekam heb. Als mensen nou eens boven dit soort aantijgingen zouden staan ipv te janken over ieder dingetje wat ze kut vinden.
Face it, dit wordt geen islamitisch land, het is hier geen Mekka, we hebben hier onze eigen Hollandse normen en waarden.. leef er mee en accepteer dat sommige dingen anders zijn dan dat je ze het liefst zou zien of rot op.
Ow en als je WEL een positieve bijdrage wilt leveren in deze samenleving kan je beter in gesprek gaan met mensen dan dingen kapot maken of mensen doodslaan etc. etc.
Het heeft niks met reclame te maken.. nogmaals:quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef Yorrit het volgende:
waarom doe je zo driftig?
en waarom neem je het op voor reclame?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het heeft niks met reclame te maken.. nogmaals:
Er hangt een bord met een plaatje, dit is volledig volgens de wet. Vervolgens gaat een idioot die dit niet normaal vind het heft in eigen handen nemen en het reclamebord verwijderen omdat meneer het niet vind kunnen. Ik zeg als reactie daarop dat die meneer of moet accepteren dat de wereld hier niet is zoals hij wil dat het is of gewoon moet oprotten. Wat is daar raar aan?
Nu is het een reclamebord, de volgende keer is het een meid met een kort rokje...
Je snapt hem echt niet he? Het gaat niet om wat die persoon vind, dat zal me een worst wezen. Het gaat erom dat mensen moeten leren accepteren dat de wereld waarin ze leven nooit zo zal zijn zoals zij dat willen. Iedereen heeft een mening en die kan je in een normale conversatie gewoon uiten, maar je zal je moeten gedragen naar de normen en waarden van het land waarin je leeft... als je dat niet kan, rot je maar op... simpel..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:06 schreef Casos het volgende:
En als het over een paar jaar niet meer normaal is, mogen ze dan weer terugkomen? En worden degene die de billboarden nu normaal vinden, er dan uitgegooid?
Komt meneer weer met z'n hokjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
eens kijken of hier nog een linkse/islamitische speld tussen te krijgen is.
lol. l-e-z-e-n. ik wacht gewoon de reacties af. dat staat er.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt meneer weer met z'n hokjes
Ben ik nu rechts ofzo?
Hmmm krabben aan een poster staat kennelijk gelijk aan het weghalen van eem reclamebord. Verder zie ik het verschil niet zo tussen het spuitten van verf op muren (wat we grafiti noemen) en het krabben van een poster. Beide is vandalisme en beide is een methode om een statement te maken. Als de man in kwestie een vrome Moslim is dan zal hij met zijn tengels van een meid met een kort rokje afblijven. Vrouwen zijn namelijk onrein en ook 1 van de redenen waarom Moslims geen handen willen schudden met vrouwen. Iets wat overigens in de Bijbel en Torah ook voorkomt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er hangt een bord met een plaatje, dit is volledig volgens de wet. Vervolgens gaat een idioot die dit niet normaal vind het heft in eigen handen nemen en het reclamebord verwijderen omdat meneer het niet vind kunnen. Ik zeg als reactie daarop dat die meneer of moet accepteren dat de wereld hier niet is zoals hij wil dat het is of gewoon moet oprotten. Wat is daar raar aan?
Nu is het een reclamebord, de volgende keer is het een meid met een kort rokje...
Waarom moet je zoalshetis nou zo hard pwnen? Hij kwam alleen maar voor je op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt meneer weer met z'n hokjes
Ben ik nu rechts ofzo?
ik vond het ook nogal lachwekkend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom moet je zoalshetis nou zo hard pwnen? Hij kwam alleen maar voor je op.
je mag het toch gewoon niet eens zijn met een deel van de wereld zoals hij hier is? en dan is een dergelijk 'vernieling' van een reclameuiting een prima manier om dat te uiten, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar in hokjes kunnen denken. Hokjesdenkers verneuken de maatschappij.. zijn schapen met een bord voor hun kop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom moet je zoalshetis nou zo hard pwnen? Hij kwam alleen maar voor je op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |