Oke, waar kunnen eigenlijk die voorstellen indienen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan, wie weet krijgen we dan nog heel verrassende voorkeuren
Ze lezen toch gewoon mee hier?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, waar kunnen eigenlijk die voorstellen indienen?
Mooi he en maar stoetelen ermee, gossie, nooit gekampeerd vermoed ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef Leandra het volgende:
Geweldig die Espressomachine en Senseo jongens...... half pak koffie in dat koffiefilter
Ach ja, mannen hequote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef Leandra het volgende:
Ze zetten het koffiefilter op een steelpannetje terwijl er een thermoskan naast staat.... ligt het nou aan mij of is het gewoon makkelijker om dat filter bovenop die thermos te zetten?
haha ze hebben het er wel overquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een goed moment om een paar flessen wijn open te trekken, om de dag wat te breken.
volgens mij was het rap das armasquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
Het nummer dat Bart net floot:
Freud luistert mee
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zou er bijna cognitieve dissonanties van krijgen.
Vlemmix is ook nog ergens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
zitten ze maar met 3 man? en dan later dat terrorjaap en andere komen ?
Vandaag komen Ruud (BB1) en Jaap, niet bekend wanneer ze komen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
zitten ze maar met 3 man? en dan later dat terrorjaap en andere komen ?
Verstopt in een grote hoop aarde hoop ik ?quote:
Ja en dat wil ik dus wel weten, hoe laat komen die twee!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vandaag komen Ruud (BB1) en Jaap, niet bekend wanneer ze komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |