Jaja tis watquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:40 schreef Pl0x het volgende:
bart: Ja een heel been weegt 20 kilo.
Danny: Hoe weeg je dat
Bart: Afhakken!
Ik stel voor, we geven ze een pim pam pet spel kadoquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:36 schreef Pl0x het volgende:
Ik wil leukere dingen zien dan aleen gesprekken.
Laat ze vechten ofzo of everclear dinken
Wat onhandig in de was.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Die trilhomo heeft alles wit aan, tot schoenen en sokken aan toe, maar zijn onderbroek is zwart.![]()
Ik stel voor dat het een intelligenter spelletje gaat worden.... Triviant, genus edition graagquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor, we geven ze een pim pam pet spel kado
Mag ook maar dan met de echte bewoners, gelijk zien wie er wat weetquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel voor dat het een intelligenter spelletje gaat worden.... Triviant, genus edition graag
Strak plan, wie weet krijgen we dan nog heel verrassende voorkeurenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mag ook maar dan met de echte bewoners, gelijk zien wie er wat weet
Oke, waar kunnen eigenlijk die voorstellen indienen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan, wie weet krijgen we dan nog heel verrassende voorkeuren
Ze lezen toch gewoon mee hier?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, waar kunnen eigenlijk die voorstellen indienen?
Mooi he en maar stoetelen ermee, gossie, nooit gekampeerd vermoed ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:04 schreef Leandra het volgende:
Geweldig die Espressomachine en Senseo jongens...... half pak koffie in dat koffiefilter
Ach ja, mannen hequote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef Leandra het volgende:
Ze zetten het koffiefilter op een steelpannetje terwijl er een thermoskan naast staat.... ligt het nou aan mij of is het gewoon makkelijker om dat filter bovenop die thermos te zetten?
haha ze hebben het er wel overquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een goed moment om een paar flessen wijn open te trekken, om de dag wat te breken.
volgens mij was het rap das armasquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
Het nummer dat Bart net floot:
Freud luistert mee
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zou er bijna cognitieve dissonanties van krijgen.
Vlemmix is ook nog ergens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
zitten ze maar met 3 man? en dan later dat terrorjaap en andere komen ?
Vandaag komen Ruud (BB1) en Jaap, niet bekend wanneer ze komen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
zitten ze maar met 3 man? en dan later dat terrorjaap en andere komen ?
Verstopt in een grote hoop aarde hoop ik ?quote:
Ja en dat wil ik dus wel weten, hoe laat komen die twee!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vandaag komen Ruud (BB1) en Jaap, niet bekend wanneer ze komen.
Ik ook, want met name Jaap wil ik graag zien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik dus wel weten, hoe laat komen die twee!
quote:
zou tof zijn als ie wat over dat gesprek met joran verteldquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook, want met name Jaap wil ik graag zien.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Toevallig, die boete/waarschuwing heb ik gister gehad
Was de omzetbelasting ook vergeten aan te geven
Ik ben (vanuit persoonlijke motieven) vooral benieuwd naar zijn eetstoornis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou tof zijn als ie wat over dat gesprek met joran verteld
Die heeft afgebeld/ is niet komen opdagen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt BB6 Jeroen nog naar de bunker?
De boete zelf niet zoveel, 1% van de totale vordering met een max van ¤ 1200 ofzo.quote:
200kg!!! OMGquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben (vanuit persoonlijke motieven) vooral benieuwd naar zijn eetstoornis.
Hij weegt inmiddels 200 kg.
en eerst was het meer ? of is zn stoornis juist dat ie is gestopt met eten ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben (vanuit persoonlijke motieven) vooral benieuwd naar zijn eetstoornis.
Hij weegt inmiddels 200 kg.
dit zijn ook niet de echte bewonersquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:24 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen. het is letterlijk BB BaggerBunker, vind er echt geen fuck aan van verveling gister maar uit gezet, hoop wel op leuke spannende gezellige streams met bloed aan de paal, herrie in de tent,rellen en dellen en een klein beetje spraakmakend maar tot nu toe lijkt het wel een bejaardehuys![]()
![]()
Toen hij uit de kooi kwam was hij blij met zijn gewichtsverlies van ongeveer 180 naar 170 kg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en eerst was het meer ? of is zn stoornis juist dat ie is gestopt met eten ?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen hij uit de kooi kwam was hij blij met zijn gewichtsverlies van ongeveer 180 naar 170 kg.
Ja weet ik ook wel, maar eerst zoveel beloven, die kwam en die kwam en wat komt er??? Alleen Jaap als ik het goed begrepen had, nou hoop op leuke streams want Bart wil te graag in de picture lijkt de BBB wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit zijn ook niet de echte bewonersdit zijn gewoon mensen die op tv willen
![]()
Mag hij bovenin het stapelbed? Of is dat wreed!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
200kg!!! OMG
Daar moet hij dus écht wat aan gaan doen.
en dat zijn de streams voor deze 3 dagen , ze doen weinig andersquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop op dikke escalerende ruzies als die echte groep erin zit, al zullen ze daar vast rekening mee gehouden gehebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, maar eerst zoveel beloven, die kwam en die kwam en wat komt er??? Alleen Jaap als ik het goed begrepen had, nou hoop op leuke streams want Bart wil te graag in de picture lijkt de BBB wel.
BaggerBartBunker, tot nu toe vind ik het 10 keer niks maar wat niet is kan nog komen he![]()
Van CBML. Zegt dat je wat?quote:
Gewoon een grote bek heeft die gozer voor de rest stelt hij weinig voor, mijn meningquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef Stranger het volgende:
Lekkere binnenkomer, eerste minuut al beginnen over iemand vermoorden.
Ach het is Ribas, die zegt wel vaker gekke dingen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef mazaru het volgende:
De Marokkaan dreigt met moorden, dat moeten we serieus nemen hoor
Ik heb het al op VOL gepost dus de JSF's zijn onderweg.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef mazaru het volgende:
De Marokkaan dreigt met moorden, dat moeten we serieus nemen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |