Locatie, tijdstip, eventuele vrienden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Emi, keer vechten?
zonder natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Emimich het volgende:
Zonder of met wapens?
Zo, eindelijk je strafregels ingeleverd?quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo, eindelijk je strafregels ingeleverd?
En dit keer gaat het goed komen?quote:
Twijfel je daaraan dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dit keer gaat het goed komen?
Spot eens niet zo vaak met kanker joh.quote:
Als het de Toto geweest was had ik een 2'tje ingevuld.quote:
Aruba ofzo toch?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitoverwinning?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als het de Toto geweest was had ik een 2'tje ingevuld.
Sint Maarten, Princess Juliana Airport.quote:
Ait, closequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sint Maarten, Princess Juliana Airport.
Ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:34 schreef behangplakker het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
Wie heeft er ooit van de pedal coaster gehoord
![]()
Pfft, spuit 11.quote:
Kanker, jij ook weer terug?quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:51 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weekje parijs en lissabon achter de rug, eindelijk eens uitslapen
Beetje moeilijk ook dat liedje posten terwijl ik een maand gebanned was hè. Lees je in.quote:
Wtf? Hoax!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:24 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht al, wat heb ik er weinig notes bij. Maar nu snap ik het.quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:51 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weekje parijs en lissabon achter de rug, eindelijk eens uitslapen
ja, jij nog niet wegquote:
misschien heb je je wel gedragenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heb ik er weinig notes bij. Maar nu snap ik het.
Echt, why the fuck vraag je dat hier?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef postmortum het volgende:
Vaag wijf op msn dat.... pas mij eens de pm waarin dat wijf instaat
omdat hier allen bazen zitten die mij wel kennenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt, why the fuck vraag je dat hier?
Vraag het anders even aan daar TSquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
omdat hier allen bazen zitten die mij wel kennen![]()
Miyavi.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Miyavi treed op in Nederland op mijn verjaardag
Kankerstoer![]()
was er weer een gangbangquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemiddag! Rustig hier zo te zienik heb overal pijn van het feesten van gisteren en vannacht
Miyavi is mijn UIquote:
Ik las mister Miyagi.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Miyavi is mijn UI
Ik ga daar dus duidelijk wel heen, hoe die kerel gitaar speelt is echt waanzinnig!
yvonne kom er maar inquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb keierge pijn van voetbal.
Welke mooie SC-dame komt mij troosten?
Wat begrijp jij niet aan mooi en dame?quote:
Wat hedde gij amal gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb keierge pijn van voetbal.
Welke mooie SC-dame komt mij troosten?
Nou, ik kreeg opeens kramp in m'n bovenbeen, maar ik had geen zin om te wisselen dus ben er doorheen gerend ondanks de pijn, dacht dat het wel over zou gaan. Niet dus.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:37 schreef LudoSanders het volgende:
Brechtje! Nee beter nog, haar vriendin.
Ergens in zo'n de bunker topic, de TT geeft wel aan welke.quote:
Een professionele speler weet wanneer hij moet stoppen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg opeens kramp in m'n bovenbeen, maar ik had geen zin om te wisselen dus ben er doorheen gerend ondanks de pijn, dacht dat het wel over zou gaan. Niet dus.
Oja, ik heb ook nog geprobeerd wat tegenstanders van een ploeggenoot te halen in een redelijk mooi gevecht (ik vocht niet dus) en toen viel ik er weer op.
Ik ben niet professioneel, ik speel in de A1. En ik stop toch over een aantal weken dus nu nog ff genieten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef sezten het volgende:
[..]
Een professionele speler weet wanneer hij moet stoppen.
Leuk vechten tijdens een wedstrijdje zal je best vermaakt hebben toch
pijntjes gratis erbij
bunker ? wat is dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens in zo'n de bunker topic, de TT geeft wel aan welke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |