Lief dagboek,Okeej mensen ik zal het even kort uitleggen:
Ik kom af en toe in onze stamkroeg hier in de buurt (daarmee bedoel ik echt 1 x in de 1 a 2 maanden).
Nu voegt mij enkele weken geleden 1 of ander vaag wijf toe... het gesprek ging net als volgt:
I = Ik VW= Vaag Wijf
VW: hooooiii (K)
I: heey,,, wie ben jij eigenlijk?
VW: Ik heb je vorige week met je gedanst tijdens het uitgaan (ik was nogineens uitgeweest maargoed

)
I: oww waar dan? In tappas (die naam was dom!)
VW: jaa daar jaa...
I: Okeeej
VW: Jaa ik wou je aan het einde van de avond nog vragen of je mee met me naar huis ging maar ik kon je nergens meer vinden... (huh?)
I: owww...
Na een kwartier met haar lullen komt er een heel vaag verhaal uit... ik schijn stom dronken te zijn geweest... met haar gedanst te hebben en gezoend.. Hier klopt het 1 en ander niet aan want:
Ik ga altijd met mijn 'zakenpartner' wat drinken daarzo, dat is meer om wat dingen te bespreken onder het genot van een koud biertje, zeker niet om ons helemaal lam te zuipen (wat daar ook nooit gebeurd) of om helemaal los te gaan... (want daarvoor ga ik altijd naar de stad met vrienden)
Het verhaal van mevrouw rommelt aan alle kanten... ik zou teveel hebben gezopen en haar niet meer herinderen ( ik weet de volgende dag altijd nog alles hoe dronken ik ook was dus dat is het ook niet).
Klacht: Vage
hoeren wijven die met nog vagere verhalen komen aanzakken
IK beschik over pics van desbetreffende chick