Idd dan hadden ze haar vanaf het begin al niet door laten gaan. Nu zeker niet haar ten koste laten gaan van zo'n vlegeltje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef Vicky het volgende:
pff weer dat verleden erbij.. om gek van te worden..
Je had hem al klaar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag gevierd worden!!!!!
dat ahd ik al gezegdquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef StefanKollaart het volgende:
START SPREADING THE NEWS: HE'S LEAVING TODAY
Tegenwoordig kun je niet meer zo makkelijk op de datum van de laatste post klikken zodat je meteen goed zit als je f5't.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je instellen he? Dat je maar 1 pagina hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef StefanKollaart het volgende:
START SPREADING THE NEWS: HE'S LEAVING TODAY
Doekje mag je houden. Gewoon gerechtigheid. Ik was net zo pissed toen ze Irma weg stemden hoor. En Rev n Ros hadden ook niet weggemogen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Scan, doekje?
*Heel fokquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Tasha het volgende:
Ligt het nu aan mij, of is half Fok blij dat Luisji er uit ligt?
That's the spiritquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Had stiekem de hoop dat ze door zou gaan!
De juryleden die over haar 'verleden' enzo begonnen deden dat juist om te zeggen dat ze het juist knap vinden dat ze dan alsnog meedoet. Ze zeiden er weinig negatiefs over.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een kutsmoes elke keer met die toekomst bladiebla
En hosselenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Anonymousz het volgende:
Hij kan weer chickies versieren
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Cee het volgende:
"Toch dat vuisje omhoog he liefie"
Hoi Wendy, loop een ravijn in.
Nou zeg, lighten up. Ik had je wel wat blijer verwachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doekje mag je houden. Gewoon gerechtigheid. Ik was net zo pissed toen ze Irma weg stemden hoor. En Rev n Ros hadden ook niet weggemogen.
Zeg ik ergens dat het negatief is?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De juryleden die over haar 'verleden' enzo begonnen deden dat juist om te zeggen dat ze het juist knap vinden dat ze dan alsnog meedoet. Ze zeiden er weinig negatiefs over.
Ach dan toch nog een happy ending voor iedereen. Stacy, luigi en rachelquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Karina het volgende:
Hij gaat eerst nog even met Stacey naar huis.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef StefanKollaart het volgende:
K vindt dit liedje van Bianca Ryan beter, echt een goede talentenshow met een goede jury xd
Zomfg, ga ik nu doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je instellen he? Dat je maar 1 pagina hebt.
Nee, maar het onterechte was dat Jamal vorige week dramatisch wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zeg, lighten up. Ik had je wel wat blijer verwacht![]()
Smaken verschillen. Ik vond R&R echt weinig.
Behalve patatmetfrietquote:
Dramahoer, wat een heerlijk woord eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef Dakota het volgende:
stacey staat nu de dramahoer uit te hangen , vastgeplakt aan haar luisjaano
Hatsekidee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week Hester, Jamal en Whatever er uit!!!!!!!
had ik eerst ook maar 1 pagina lezen op je mobiel is niet prettigquote:
stacey staat zometeen de slettige hoer uit te hangen, vastgebonden aan haar luisjaano's bedquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef Dakota het volgende:
stacey staat nu de dramahoer uit te hangen , vastgeplakt aan haar luisjaano
*STOMP OP JE OOG HENK*quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef StefanKollaart het volgende:
K vindt dit liedje van Bianca Ryan beter, echt een goede talentenshow met een goede jury xd
ja inderdaad, die gaan elkaar een troostbeurt gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef borisz het volgende:
Luigiano krijgt een afscheidsnacht bij Rookhuizen thuis.
Ze kijken niet naar één bepaald optreden. Logisch ook wel een beetje toch dat ze naar het geheel kijken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, maar het onterechte was dat Jamal vorige week dramatisch was
Hee... Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Starlie het volgende:
Hee... hij is 16.....Goh... dat had ik nog niet gehoord!
Hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Over 14 jaar weer zo'n gedrocht bij X-factor dus
Scan, zet die pot augurken eens weg. Doe eens gezellig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Even een herinnering aan Gordon's woorden over Luigiano eerder vanavond: "Die laatste noot helpt je regelrecht de finale in".
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Over 14 jaar weer zo'n gedrocht bij X-factor dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |