ja 4 weken voor het trouwen dus en dat is 6 meiquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef _Bar_ het volgende:
als ik het zo snel lees, zijn die copy's niet gelijk nodig,maar wel voor de trouwdata.
trouwen ze voor de Gemeente Delft dus?quote:
Kostenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef _Bar_ het volgende:
dat zijn toch de normale kosten voor een id, wel of geen spoed vicky
nee klopt, maar ik wil Amber dan ook maar meteen in mijn paspoort zetten. Die staat nu nog helemaal nergens in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
trouwen ze voor de Gemeente Delft dus?
Nouja het staat er vrij expliciet dus dat wordt aanvragen I guess![]()
wellicht even informeren naar de levertijd van een IDkaart en een paspoort. Als je verder de komende paar jaar niet Europa uitgaat maakt het eigenlijk niets uit wat je neemt... en je kunt ook allebei hebben mocht je dat willen
maar als je het maandag gelijk aan gaat vragen dan zou het in principe min of meer op tijd-ish klaar moeten zijn toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja 4 weken voor het trouwen dus en dat is 6 mei
dat ehb ik ook al tegen mijn zusje gezegd maar volgens haar kan dat dus weer niet..quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar als je het maandag gelijk aan gaat vragen dan zou het in principe min of meer op tijd-ish klaar moeten zijn toch?
Wellicht dat je de ambtenaar van je zusje kunt bellen en zeggen dat jouw kopietje twee dagen later komt ofzo.
waarom geen id voor Amber ook gelijk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee klopt, maar ik wil Amber dan ook maar meteen in mijn paspoort zetten. Die staat nu nog helemaal nergens in.
M. heeft het allebei, maar dat vind ik ook weer zo overdreven
Misschien is dat een beetje huwelijksstress? Gewoon proberen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat ehb ik ook al tegen mijn zusje gezegd maar volgens haar kan dat dus weer niet..
zal het morgen nog maar een keer aan d'r vragen
heb ik ook wel aan zitten denken... maar het geld groeit me ook niet op mijn rug...quote:
Niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
En ik zou eerlijk gezegd ook gelijk een eigen paspoort laten maken denk ik. Niet alle landen accepteren een bijschrijving bij 1 van de ouders in het paspoort dus ach
Iedere jongere die na 1.1.2006 14 jaar wordt, krijgt een gratis eerste identiteitskaart. Je kunt de kaart bij de gemeente aanvragen acht weken voordat je 14 jaar wordt of zolang je nog 14 jaar bent. Er gelden drie voorwaarden om een gratis identiteitskaart te krijgen:quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb ik ook wel aan zitten denken... maar het geld groeit me ook niet op mijn rug...
ik hoop het.. maar zoals gezegd, er zitten feestdagen tussen he...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef Popples het volgende:
gewoon gaan aanvragen vicky als het goed is heb je hem dan gewoon optijd.
en dat geldt dus nog lang niet voor Amber... dat duurt nog een jaartje of 10quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Iedere jongere die na 1.1.2006 14 jaar wordt, krijgt een gratis eerste identiteitskaart. Je kunt de kaart bij de gemeente aanvragen acht weken voordat je 14 jaar wordt of zolang je nog 14 jaar bent. Er gelden drie voorwaarden om een gratis identiteitskaart te krijgen:
je moet in de gemeente van aanvraag zijn ingeschreven als bewoner;
je moet op of na 1.1.1992 geboren zijn;
je mag niet eerder een gratis Nederlandse identiteitskaart hebben ontvangen.
ben ik ook van plan. Vraag morgen wel ff naar het telefoonnummer van de ambtenaar van de burg. stand die ze hebben.. dan ga ik wel bellen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gewoon bellen of het goed is dat dat kopietje later wordt ingeleverd, meestal zijn ze daar niet zo gek moeilijk in, zolang het maar 2 weken voor de huwelijksdatum is ingeleverd
Nee, onder andere de VS niet, maar er zijn meer landen die daar moeilijk over doen.quote:
Hier is het gemeente ook een paar uurtjes op zaterdagochtend open, misschien ook bij jullie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik hoop het.. maar zoals gezegd, er zitten feestdagen tussen he...
Ambtenaren zijn ws 1 en 4 mei ook vrij en dan gaat eht heeeeeeel lastig wordne..
nou ja, heb mijn moeder al een mailtje gestuurd... en praat morgen wel ff met mijn zusje...
nee zo maar, had vorige week een poging gedaan appeltaart te bakken en toen stond de oven te hoog, dus verbrand. En had vandaag een leuk kinderkookboek gekocht voor mijn dochter en daar stond een recept in voor kwarktaart. Moeders wou dat gelijk proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef Raissa het volgende:
Lekker Faja, speciale gelegenheid? Ben jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |