Kennedy speelt centraal achterin.quote:
Dat zou ik ook zijn geweest tegen PSV.... Ik geloof er niet in. AZ wil er ook goed op staan vanmiddag.quote:Op zondag 26 april 2009 11:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ is juist deze keer eens NIET de favoriet. Zij zijn al kampioen, hebben niks meer om voor te spelen en als ik op dit moment een Ajax-speler was zou ik echt tot op het bot gemotiveerd zijn om AZ helemaal kapot te spelen...
quote:
Dat wij hun zielig vinden, vinden hun rivaliteit. En hun blijven natuurlijk jaloersquote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
Net op Eredivisie live : "Ondanks de rivaliteit tussen Ajax enAZ is er veel respect voor Van Gaal". Rivaliteit? Heb ik iets gemist?
Ajax is tegenwoordig een rivaal van elke concurrentquote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
Net op Eredivisie live : "Ondanks de rivaliteit tussen Ajax enAZ is er veel respect voor Van Gaal". Rivaliteit? Heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze selectiefoto al eens gezien? Lijkt wel een begravenisbijeenkomst, al die strakke koppies.
Zaten Jan en Thomas toen nog in Peking ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze selectiefoto al eens gezien? Lijkt wel een begravenisbijeenkomst, al die strakke koppies.
Dachten we ook niet dat ze tegen PSV gemotiveerd zouden zijn en over lijken zouden gaan? Je kan kotsen op Affelay wat je wil, maar dat gozertje heeft wel zo'n arrogante "lijken" mentaliteit...quote:Op zondag 26 april 2009 12:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb er ook een slecht gevoel over maar aan de andere kant denk ik dat Ajax na de wedstrijd tegen psv wat recht te zetten heeft en over lijken zal gaan. Al helemaal als ze tegen de kampioen spelen.
de amsterdamse koorknaapjesquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ajax weet je het nooit. Als ze een tijdje goed spelen wordt je plotseling weer hopeloos teleurgesteld en als ze slecht spelen kunnen ze opeens weer de sterren van de hemel spelen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Dachten we ook niet dat ze tegen PSV gemotiveerd zouden zijn en over lijken zouden gaan? Je kan kotsen op Affelay wat je wil, maar dat gozertje heeft wel zo'n arrogante "lijken" mentaliteit...
Gecondoleerd met weer een jaar geen kampioenschap.quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
nu valt helemaal op dat gabri een klein opdondertje isquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal als je hem naast Maarten en Siem zetquote:Op zondag 26 april 2009 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
nu valt helemaal op dat gabri een klein opdondertje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |