quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet wel andere dingen waar ze haar emotie in kwijt kan![]()
.
Vrees dat Grunn toch net te ver weg is om er voor 22:00 te zijn. Veel plezier dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ok mensen... Ik ben over een paar uurtjes terug... Even naar Hilversum!
je dipstick?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet wel andere dingen waar ze haar emotie in kwijt kan![]()
.
Limburg hier, dus ik zal het ook niet gaan halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat Grunn toch net te ver weg is om er voor 22:00 te zijn. Veel plezier dus
uuhhm, dat ga je idd niet halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Limburg hier, dus ik zal het ook niet gaan halen
hijs gewoon overdonderd, dat zou ik ook hebben als ik oog in oog met Eddie kom te staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Elize reageert beter op Henriiiiiiiiiii dan hij op zijn eigen aanbidster reageert.
Ik kan er in 20 minuten zijn als ik nu in de auto springquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Limburg hier, dus ik zal het ook niet gaan halen
En toch heb ik het gevoel dat het vanavond niet eens zo heel hard gaat, maar kan me vergissen :.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
jeetje ik ben er ff een gesprek lang niet en meteen 2 bladzijdes
tja, budgetquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
Had ik ook maar gasten als EliZe. Krijg ik André Pronk te schuiven!.
idd goeie plek om wat emotie af te reagerenquote:
Ik had het over de aanbidster die nog wel eens tijdens de Freaknacht belt. Dan duikt Henriiiiiiiiiii altijd weg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
hijs gewoon overdonderd, dat zou ik ook hebben als ik oog in oog met Eddie kom te staan
vergissingquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat het vanavond niet eens zo heel hard gaat, maar kan me vergissen :.
Niks ten nadele van Domien, maar ik mis Ekdom toch wel een beetje als EW-er..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat het vanavond niet eens zo heel hard gaat, maar kan me vergissen :.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het over de aanbidster die nog wel eens tijdens de Freaknacht belt. Dan duikt Henriiiiiiiiiii altijd weg.
Komt door basketbal, niet door de plaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren trouwens in de Martiniplaza de versie met de rappert gehoord en als je dan al die basketballers ziet dunken en raak schieten tijdens de warming-up dan is het niet eens zo'n slechte plaat met die rappert.
Domien is minder adrem dan Ekdom , dat merk je direct aan de flauwe grapjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Domien, maar ik mis Ekdom toch wel een beetje als EW-er..
Me2, je merkt zijn afwezigheid erg duidelijk. Tempo ligt lager en ook qua grappen is het en stuk minder. Qua muziek mis ook een echte Ekdom plaat..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Domien, maar ik mis Ekdom toch wel een beetje als EW-er..
De waarheid zit ergens in het middenquote:
Het eerste zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Komt door basketbal, niet door de plaat.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
Michiel doet een bejaarde midgetgolfer na![]()
[ afbeelding ]
God, mens, hoe doe je het toch? Scherp schieten, en dan nog zo snel ok..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
VLCquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
God, mens, hoe doe je het toch? Scherp schieten, en dan nog zo snel ok..
Tis een gavequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
God, mens, hoe doe je het toch? Scherp schieten, en dan nog zo snel ok..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Snel een emmer voor Hansquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
Voetbal:Toch nog een Limburgse club in de eredivisie volgend seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
Voetbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Voicstquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
[..]echt heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ben benieuwd of dat wat wordt op Pinkpopquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon springend door de kamer. Mijn god wat een plaat. WOEEEEEEEEHOE !!!
Gaat volgens mij heeeeeeeel vet wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat wat wordt op Pinkpop![]()
Denk `t ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat volgens mij heeeeeeeel vet worden.
checkquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Broekie het volgende:
Dit gaan ze zo niet redden in de tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |