quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het over de aanbidster die nog wel eens tijdens de Freaknacht belt. Dan duikt Henriiiiiiiiiii altijd weg.
Komt door basketbal, niet door de plaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren trouwens in de Martiniplaza de versie met de rappert gehoord en als je dan al die basketballers ziet dunken en raak schieten tijdens de warming-up dan is het niet eens zo'n slechte plaat met die rappert.
Domien is minder adrem dan Ekdom , dat merk je direct aan de flauwe grapjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Domien, maar ik mis Ekdom toch wel een beetje als EW-er..
Me2, je merkt zijn afwezigheid erg duidelijk. Tempo ligt lager en ook qua grappen is het en stuk minder. Qua muziek mis ook een echte Ekdom plaat..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Domien, maar ik mis Ekdom toch wel een beetje als EW-er..
De waarheid zit ergens in het middenquote:
Het eerste zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Komt door basketbal, niet door de plaat.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
Michiel doet een bejaarde midgetgolfer na![]()
[ afbeelding ]
God, mens, hoe doe je het toch? Scherp schieten, en dan nog zo snel ok..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
VLCquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
God, mens, hoe doe je het toch? Scherp schieten, en dan nog zo snel ok..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |