Dat is Johan Vlemminx of zo, een extremistische Oranjefanquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die vent rechts is toch 1 of andere gast die in heel veel schijtreclame's heeft gewerkt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Johan Vlemminx of zo, een extremistische Oranjefan
ik had hem ook wat ahummm dunner verwachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik dacht dat Danny er heel anders uitzag. Dit had ik dus niet verwacht
Ik had echt een dikke nerd verwacht. Brilletje op etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik had hem ook wat ahummm dunner verwacht
Pic?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:20 schreef hondjes het volgende:
wie is die vrouw in rode t-shirt, is dat CC
Rudolf?quote:
Ja, waar dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met de tetten, duhquote:
Ik kan me niet voorstellen dat dit Rudolf is van L&C.quote:
Ja, hallo, wat heeft ze aan, wat voor haar, zég dan effeeeeeh!quote:
Volgens mij bellen de 70's en 60's ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:23 schreef NorthernStar het volgende:
De nineties belde, ze willen die vent in het witte pak terug
Naar mijn weten de blonde stoot in het rode truitje. Mét een beetje inkijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, hallo, wat heeft ze aan, wat voor haar, zég dan effeeeeeh!
Blond haar, rood/roze truitje, en de grootste tettenquote:
Ah, de grootstequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blond haar, rood/roze truitje, en de grootste tetten
Nee toch ? Dat zijn dezelfde tetten als tussen de appels net ?quote:
Duidelijk, geen rommel !quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:25 schreef yvonne het volgende:
Blond haar, rood/roze truitje, en de grootste tetten
quote:
Viel mij dus inderdaad ook opquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:25 schreef Stefan het volgende:
Peter Nuninga SMSt Vlemmix: KIJK NIET STEEDS IN DE CAMERA
Volgens mij is dit Mariell of niet?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is die dikke fokker met grote bril achter die fotocamera?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is die dikke fokker met grote bril achter die fotocamera?
Dementor toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef Espabilado het volgende:
Gast die foto's maakt is een fokker, zie je zo
Heeft geen crew shirtje aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Mariell of niet?
Nee Mariell heeft een crew-shirt aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef lies1958 het volgende:
de met dat rode tshirt is volgens mij die marielle
volgens mij de andere broer van claire en bramquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wie is die gene met dat plukkie schaamhaar op ze kin en die loopt als caveman?
Oke danquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
volgens mij de andere broer van claire en bram
Ja, die heet Johan Vlemmix.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:32 schreef FANN het volgende:
ik heb storing in beeld en geluid jullie ook?
Dementor is blond, dus moet die met dat blauwe ovehemd Maanvis zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:32 schreef D. het volgende:
Die bolle met camera is dus Maanvis of Dementor
ik ken beide niet, dus laat het gokken aan jullie over
Opgelostquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor is blond, dus moet die met dat blauwe ovehemd Maanvis zijn.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Dan zit Dementor nu naast CC![]()
En is die kale in dat witte shirt onze opper-Fokker!?
Ik begreep dat Jump die grote kale booskijkende gabber wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Is die vent in dat donkere shirt die bij Bart staat Jumparound?
Geen idee, fokker?quote:
Iemand die zichzelf is, en het waarschijnlijk zijn schouders ophaalt voor bekrompen mensjes die hem 'gek' noemen.quote:
Streepjes overhemdquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
Yep, ik had het dus goed, Tom zit in dat steepjes overhemd. Juud zit naast hem.![]()
Je dochter?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf is, en het waarschijnlijk zijn schouders ophaalt voor bekrompen mensjes die hem 'gek' noemen.
Zitten Juud en Dementor nu naast elkaar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja zei ik net, donker haar, bruin of zwart halflange broek
quote:
Mag niet van ome John.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef Day het volgende:
Huh, wat is de ware reden dat Huub niet komt?
quote:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whehehe Danny krijgt de wind van voren
Dus toch?quote:
Weet je uberhaupt wel hoe een telefoon werkt, Toetsen, draaischijf, ooit wel eens van gehoord?quote:
Andersom net zo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel hoe een telefoon werkt, Toetsen, draaischijf, ooit wel eens van gehoord?En danny die als een zak zout glazig zit aan te kijken
Wat zei hij precies?quote:
Nu ga je d'r niet meer versieren?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht altijd dat CC iemand van een jaar of 50 was.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef pluisje81 het volgende:
Is Danny zwanger? Of wil ie stiekem ijsmeis naar binnensmokkelen?
Iteejer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Edwinuss het volgende:
Wie is die gast constant naast Danny, die met dat grijze haar en een zwart shirt.
Dat is toch Iteejer?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Edwinuss het volgende:
Wie is die gast constant naast Danny, die met dat grijze haar en een zwart shirt.
iteejerquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Edwinuss het volgende:
die is continu in beeldquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand iteejer gespot, ik zoek 'm nog.
Zijn bodyguardquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Edwinuss het volgende:
Dan was ie al lang in beeld geweestquote:
die met dat grijze haar en een zwart shirt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand iteejer gespot, ik zoek 'm nog.
Helemaal mee eens wou hetzelfde zeggen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef lies1958 het volgende:
zo wat ziet die claire er heel erg goed uit zeg.
Je weet lekker nonchalant met zonnebrilletjequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:49 schreef pluisje81 het volgende:
Waarom ziet danny er niet een beetje casual/leuk gekleed uit?
En hij lijkt niet op de persoon in zijn avatarquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
die met dat grijze haar en een zwart shirt.
Brechtje ook, cap op pagina 3quote:
Dat deed SunChaser ook altijd op 3FMquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef Sneijder5 het volgende:
Ze stelt zich ook echt voor als copycat
ja dat heb ik ook...... dat vrolijke....quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef hondjes het volgende:
En toch maakt Huub weer de show, normaal mag ik hem echt niet zo, maar toch...
De bolle met de cameraquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vraag me dan toch af wie Maanvis dan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |