Beide op D66, bij de Kieskompas precies erop. Overigens had ik bij de Stemwijzer de SP als derde staan en bij de Kieskompas staat de SP er helemaal uit...quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef Linkpagina het volgende:
D66 (ben ik ook lid van). D66 kwam eruit bij de stemwijzer als nr 1 en bij de kieskompas als nr 2.
Ja hoor, grote kans dat de PVV de grootste partij wordtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:52 schreef Mainport het volgende:
Jeetje, werkelijk? Durf je dat ook in het echt te vertellen.
Eng hè, buiten FOK! ook een mening hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:52 schreef Mainport het volgende:
Jeetje, werkelijk? Durf je dat ook in het echt te vertellen.
4% voor 1 zetel. Er zijn 25 Nederlandse EP-zetels te verdelen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:10 schreef HPoi het volgende:
Hoeveel % v/d stemmen leveren trouwens 1 zetel op?
De partijen zijn alleen conservatief. In die zin is de uitkomst niet vreemd. Ik weet nog niet wat het uiteindelijk wordt.quote:
Waarom richt je dan geen eigen partij op?quote:Op zondag 26 april 2009 13:15 schreef Provinciaal het volgende:
Niet, er is werkelijk weer geen enkele partij waar ik het op alle belangrijke punten mee eens ben.
Daar heb ik echt geen behoefte aan.quote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Waarom richt je dan geen eigen partij op?
En de rest van Europa ook niet. Het laatste dat we nodig hebben is nog meer versnippering.quote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen behoefte aan.
post eens plaatjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:33 schreef tong80 het volgende:
Stem je op de partij die het meest voor europa doet of op de partij die de landsbelangen beschermt ?
Ik zou als Italiaan voor de tweede optie kiezen.
De partij van de Italiaanse premier Silvio Berlusconi doet met vier knappe maar politiek onervaren kandidaten mee aan de Europese verkiezingen. Het gaat om een oud-deelneemster aan de Miss Italië-verkiezing, twee actrices en een deelneemster aan het Italiaanse Big Brother.
De 27-jarige Barbera Matera is een van de vrouwen die het imago van Berlusconi's partij moeten verbeteren
Omdat de dames geen enkele politieke achtergrond hebben, worden ze in sneltreinvaart klaargestoomd voor de Europese politiek.
Bijlessen
In het hoofdkwartier van de partij van Berlusconi, Il Popolo della Libertà, kregen de vrouwen de afgelopen tijd bijlessen in onder meer Europese geschiedenis en financiën.
De lessen werden gegeven door de Italiaanse minister van Buitenlandse Zaken Franco Frattini, Defensie-minister Ignazio La Russa en premier Berlusconi zelf.
Big Brother
Een van de kandidaten is de 36-jarige oud-deelneemster aan Big Brother Angela Sozio. Zij en Berlusconi werden twee jaar geleden samen gefotografeerd terwijl ze in gezelschap van enkele andere meisjes, hand in hand wandelden in de buurt van de villa van de premier.
Volgens Berlusconi was dat ‘gewoon gastvrijheid’.
Miss Italië
Een andere kandidate is de 27-jarige Barbara Matera die in 2000 meedeed aan Miss Italië. Verder doen de actrices Eleonora Gaggioli (29) en de 30-jarige Camilla Ferranti mee. De laatste was presentatrice op de Italiaanse televisiezender Rai en verschillende keren halfnaakt op kalenders te zien.
Volgens Berlusconi zouden mooie vrouwen het imago van Italië en zijn partij verbeteren.
Dan moet je ook niet klagen dat er geen partij is die niet aan je "eisen" voldoet.quote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen behoefte aan.
Ik klaag niet, ik geef alleen aan dat ik niet zal stemmen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen dat er geen partij is die niet aan je "eisen" voldoet.
Niet mee eens.quote:Of je richt een eigen partij op of je stemt op een partij die voor het grootste deel aan je "eisen" voldoet of je kiest ervoor om labbekakkerig "dan maar niets te doen" - maar dan moet je nooit meer klagen dat de politiek niets doet.
Mensen hebben vaak wel wat beters te doen dan politieke partijen oprichten, dus jouw reactie is een dooddoener.quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen dat er geen partij is die niet aan je "eisen" voldoet.
Of je richt een eigen partij op of je stemt op een partij die voor het grootste deel aan je "eisen" voldoet of je kiest ervoor om labbekakkerig "dan maar niets te doen" - maar dan moet je nooit meer klagen dat de politiek niets doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |