Als je echt zo'n haast had, was je dat karretje al lang voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:20 schreef iFries het volgende:
Ik had haast , anders had ik het gedaan :-)
Idd, gewoon buitenom in de bocht inhalenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je echt zo'n haast had, was je dat karretje al lang voorbij gegaan.
Maar dat mag toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je echt zo'n haast had, was je dat karretje al lang voorbij gegaan.
Omdat koekblikkers dat niet doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje he, TS, wáárom groeten motorrijders elkaar áltijd. Echt áltijd. Zo van: Hey, hij heeft een motorIk heb een motor
HOOOI!!
of 'gave mannen' óf beren in een circus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef SeLang het volgende:
Motorrijders zijn babyboomer, 55+, of homo (of alledrie)
Das toch gezelluuuuuuugquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje he, TS, wáárom groeten motorrijders elkaar áltijd. Echt áltijd. Zo van: Hey, hij heeft een motorIk heb een motor
HOOOI!!
ja, dat is fucking gay.quote:
google eens op motorrijders groet :-)quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
HOOOI!!
Ik ben 23, jammer johquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef SeLang het volgende:
Vaak zijn het 55+ mannen die een excuus willen hebben om in een strakke leren broek rond te lopen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef SeLang het volgende:
Vaak zijn het 55+ mannen die een excuus willen hebben om in een strakke leren broek rond te lopen.
lol, je snapt zijn punt niet. ook jij loopt graag rond in strakke leren broeken, daar hoef je echt geen 55+ voor te zijn.quote:
klikquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:21 schreef iFries het volgende:
Ik rijd een Suzuki Bandit 600 :-)
[..]
google eens op motorrijders groet :-)
@cantfazeme toffe fiets!
Bedankt, nu mag ik mijn scherm schoonmakenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef SeLang het volgende:
Ik laat ze er nooit langsquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Baal je van motorrijders die je voorbij komen in de file?
en jij een been.quote:
Ja, maar dan net even wat minder gay.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
. Zo van: Hey, hij heeft een motorIk heb een motor
HOOOI!!
goede reden om je 2 wielig schuurijzer nog een keer te pakken toch? :-)quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:18 schreef iFries het volgende:
Rijd er een 80+er voor je in de geweldigste bocht van de ritIn een 45 km/h karretje
Weg mooi bochtje!
ies koeltoer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
HOOOI!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef B.E.D het volgende:
Motorrijders
Op een race-model: Kalende dudes met compensatiedrang.![]()
Op echte motoren, Harley's etc: coole dudes die graag rustig rondtouren.![]()
Als ik ooit een motor koop dan wordt het een Harley. Die zou ik dan wel flink opfokken en aanpassen zodat dat sloom lijkende ding je toch even leuk verbaast en je er ook op kan toeren als je wilt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef B.E.D het volgende:
Motorrijders
Op een race-model: Kalende dudes met compensatiedrang.![]()
Op echte motoren, Harley's etc: coole dudes die graag rustig rondtouren.![]()
Mooiweer rijders doen dat niet, niemand groet henquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
HOOOI!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |