Als je echt zo'n haast had, was je dat karretje al lang voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:20 schreef iFries het volgende:
Ik had haast , anders had ik het gedaan :-)
Idd, gewoon buitenom in de bocht inhalenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je echt zo'n haast had, was je dat karretje al lang voorbij gegaan.
Maar dat mag toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je echt zo'n haast had, was je dat karretje al lang voorbij gegaan.
Omdat koekblikkers dat niet doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje he, TS, wáárom groeten motorrijders elkaar áltijd. Echt áltijd. Zo van: Hey, hij heeft een motorIk heb een motor
HOOOI!!
of 'gave mannen' óf beren in een circus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef SeLang het volgende:
Motorrijders zijn babyboomer, 55+, of homo (of alledrie)
Das toch gezelluuuuuuugquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje he, TS, wáárom groeten motorrijders elkaar áltijd. Echt áltijd. Zo van: Hey, hij heeft een motorIk heb een motor
HOOOI!!
ja, dat is fucking gay.quote:
google eens op motorrijders groet :-)quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
HOOOI!!
Ik ben 23, jammer johquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef SeLang het volgende:
Vaak zijn het 55+ mannen die een excuus willen hebben om in een strakke leren broek rond te lopen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef SeLang het volgende:
Vaak zijn het 55+ mannen die een excuus willen hebben om in een strakke leren broek rond te lopen.
lol, je snapt zijn punt niet. ook jij loopt graag rond in strakke leren broeken, daar hoef je echt geen 55+ voor te zijn.quote:
klikquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:21 schreef iFries het volgende:
Ik rijd een Suzuki Bandit 600 :-)
[..]
google eens op motorrijders groet :-)
@cantfazeme toffe fiets!
Bedankt, nu mag ik mijn scherm schoonmakenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef SeLang het volgende:
Ik laat ze er nooit langsquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Baal je van motorrijders die je voorbij komen in de file?
en jij een been.quote:
Ja, maar dan net even wat minder gay.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
. Zo van: Hey, hij heeft een motorIk heb een motor
HOOOI!!
goede reden om je 2 wielig schuurijzer nog een keer te pakken toch? :-)quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:18 schreef iFries het volgende:
Rijd er een 80+er voor je in de geweldigste bocht van de ritIn een 45 km/h karretje
Weg mooi bochtje!
ies koeltoer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
HOOOI!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef B.E.D het volgende:
Motorrijders
Op een race-model: Kalende dudes met compensatiedrang.![]()
Op echte motoren, Harley's etc: coole dudes die graag rustig rondtouren.![]()
Als ik ooit een motor koop dan wordt het een Harley. Die zou ik dan wel flink opfokken en aanpassen zodat dat sloom lijkende ding je toch even leuk verbaast en je er ook op kan toeren als je wilt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:14 schreef B.E.D het volgende:
Motorrijders
Op een race-model: Kalende dudes met compensatiedrang.![]()
Op echte motoren, Harley's etc: coole dudes die graag rustig rondtouren.![]()
Mooiweer rijders doen dat niet, niemand groet henquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
HOOOI!!
Het zit nou eenmaal lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol, je snapt zijn punt niet. ook jij loopt graag rond in strakke leren broeken, daar hoef je echt geen 55+ voor te zijn.![]()
Herkenbaar, maar dan op de racefiets. Op klimmetjes moeten remmen voor bejaardenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:18 schreef iFries het volgende:
Rijd er een 80+er voor je in de geweldigste bocht van de ritIn een 45 km/h karretje
Weg mooi bochtje!
Babyboomers zijn 55+, faalhaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef SeLang het volgende:
Motorrijders zijn babyboomer, 55+, of homo (of alledrie)
Jaloers, kuch kuch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
Motorrijders die denken dat ze de weg bezitten. Midlife crisis alert.
je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Als ik mezelf wil verplaatsen op een tweewieler pak ik wel de fiets.
Met je fiets mag je niet op de snelweg files inhalen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Als ik mezelf wil verplaatsen op een tweewieler pak ik wel de fiets.
Gut gut, alle motorrijders zijn ook al 45+ natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
Motorrijders die denken dat ze de weg bezitten. Midlife crisis alert.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan op de racefiets. Op klimmetjes moeten remmen voor bejaarden
Fietsen is een stuk mooier, geen herrie aan je kop en je kan bijna overal komen.quote:
Ik fiets met zo'n gangetje van 30 per uur. Dat ik er moe van word is de bedoelingquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef 2cv het volgende:
Het duurt wel ontzettend lang en je wordt er moe van.
Dan ben jij zon racefietser die ik met mn omafiets inhaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik fiets met zo'n gangetje van 30 per uur. Dat ik er moe van word is de bedoeling
Dan klim jij op je fiets, iFries op de motor en ik verkracht een ander transportmiddel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik fiets met zo'n gangetje van 30 per uur. Dat ik er moe van word is de bedoeling
Jij fietst 30 per uur op je omafiets?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dan ben jij zon racefietser die ik met mn omafiets inhaal
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan klim jij op je fiets, iFries op de motor en ik verkracht een ander transportmiddel.
Voor mij het zelfde. Echter, ik vind een motor gevaarlijk. Je broek is zo'n beetje de kreukelzone. En aangezien ik met mijn auto al meerder malen ergens bij omhoog gestuiterd ben wil ik niet weten hoe ik er uit zie als ik zoiets herhaal op een motorfiets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel meedere keren op een motor gezeten en het is wel zwaar kicken!
Klopt, ik heb met zulke snelheden ook liever wat kreukelzone om me heen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor mij het zelfde. Echter, ik vind een motor gevaarlijk. Je broek is zo'n beetje de kreukelzone. En aangezien ik met mijn auto al meerder malen ergens bij omhoog gestuiterd ben wil ik niet weten hoe ik er uit zie als ik zoiets herhaal op een motorfiets.
Lang genoeg om te komen waar ik wil komen, dus 15 min sowieso wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jij fietst 30 per uur op je omafiets?
Hoe lang hou je dat vol?
Motor rijden is ook gevaarlijk, de meeste worden minimaal 1x van hun fiets gereden, maar over het algemeen valt de schade wel mee, anders zou niemand meer rijdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor mij het zelfde. Echter, ik vind een motor gevaarlijk. Je broek is zo'n beetje de kreukelzone. En aangezien ik met mijn auto al meerder malen ergens bij omhoog gestuiterd ben wil ik niet weten hoe ik er uit zie als ik zoiets herhaal op een motorfiets.
Met een 2cv wil ik anders ook niet graag een botsing maken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:23 schreef iFries het volgende:
[..]
Gut gut, alle motorrijders zijn ook al 45+ natuurlijk
het is idd een hobby van wannabees. maakt niet uit welke motor de persoon rijdt. en aangezien de wegen in nederland niet als route 45 zijn, kan je nog wel eens wat vlees van het asfalt schrapen. of een hoofd zien rollen omdat de motorrijder even langs de vangrail schuurde.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Welnee.
Er zijn ook stoffige it'ers en boekhouders van 20+/30+ die op zondagmiddag erop uit trekken om uit de sleur te komen
Je zit een route ernaast, het moet 66 zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is idd een hobby van wannabees. maakt niet uit welke motor de persoon rijdt. en aangezien de wegen in nederland niet als route 45 zijn, kan je nog wel eens wat vlees van het asfalt schrapen. of een hoofd zien rollen omdat de motorrijder even langs de vangrail schuurde.
het was een grapje... langspeelplaat...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je zit een route ernaast, het moet 66 zijn.
Voor de highway to hell is het trouwens route 666.
Doe dan route 33, die is nog langzamer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was een grapje... langspeelplaat...
lol. relaxed touren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:46 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doe dan route 33, die is nog langzamer.
Ik fiets dat tempo op m'n racefiets makkelijk 3 uur achter elkaar, voor mij is dat een redelijk rustig tempoquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
Lang genoeg om te komen waar ik wil komen, dus 15 min sowieso wel.
dat bedoel ik. vroeger had je nog tourrijders. lekkert met de motort op rustige wegen touren. nu zijn het transportmiddelen geworden, maar dat past niet in nederland.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef B.E.D het volgende:
Het Nederlandse wegennet is sowieso niet geschikt om veilig met een motorfiets te berijden.
heb je ook een dikke lul?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik fiets dat tempo op m'n racefiets makkelijk 3 uur achter elkaar
Klein verschil toch?
weet je trouwens hoeveel benzine die slurpen. 1:7 en dan rij je zuinig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef zeemonster het volgende:
45 km karretjes, alleen met 80+ ers erin zijn ze nog enigzins acceptabel , maar dat sloeber uitschot wat er vaak inzit
.
sorry, ik ben niet zo'n melder.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef zeemonster het volgende:
Je kan het overigens ook hier melden : http://www.wateenaso.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |