quote:GRONINGEN - In de Beukenlaan in de stad Groningen heeft zondagmiddag een zolderbrand gewoed. De brandweer moest het dak openbreken om bij het vuur te komen; het blussen duurde ruim anderhalf uur.
Niemand van de bewoners raakte gewond, maar de schade aan de bovenste verdieping van het huis is groot. De naastgelegen huizen hebben last van rook- en waterschade.
'Allo 'Allo, toffe serie is datquote:
Coupling (mits de Britse versie) is inderdaad geweldig! We hebben de gehele serie in een week er door gejaagd hierquote:
Uiteraard de Britse versie, ik heb alle vier seizoenen op dvdquote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Coupling (mits de Britse versie) is inderdaad geweldig! We hebben de gehele serie in een week er door gejaagd hier
Ik weet niet hoeveel 2000shillingen is in euro's, maar ik had het me fijn bespaardquote:Op zondag 26 april 2009 06:45 schreef JH87 het volgende:
Oh nee joh, dat doet iemand met plezier voor je als je ze 2000 shillingen geeft.
quote:
Het ruikt nu wel lekker buiten!quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef Bob. het volgende:
Ik hou niet van kou.![]()
Maar verder goedemorgen enzo.
Youri vind het maar niks !quote:
Natte bomenquote:Op maandag 27 april 2009 10:53 schreef Bob. het volgende:
Hai Chips!
Waar ruikt het dan naar Freecell?
Beter is het over 5 minuten beter.quote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een schijtweer trouwens. Beter is het met koninginnedag beter.
Inderdaad. Ik verveel me de tering.quote:
Vooruitzichten zijn niet heel positief helaas.quote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een schijtweer trouwens. Beter is het met koninginnedag beter.
Hebbie geen hobbies?quote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verveel me de tering.
Wat heb je dan te winnen met mooi weer? Wulps rondhuppelde deernes met korte rokjes?quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zit hier alleen op kantoor.
Als het mooi weer was ging ik hier weg.quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heb je dan te winnen met mooi weer? Wulps rondhuppelde deernes met korte rokjes?
Dat is gemeen.quote:
Hum balen. Hier regent hetquote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is gemeen.Ik heb m'n nek al wel heel erg verbrand en m'n armen en ik ben helemaal lekgestoken door muggen. En ik heb de hele tijd last van m'n maag omdat ik m'n malariakuur de hele tijd bij de warme maaltijd vergeet in te nemen.
Zou maar zo kunnen dat ik morgen in plaats van een taart een geit voor m'n verjaardag krijg.quote:
Oh jee, ik meende het niet echt hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is gemeen.Ik heb m'n nek al wel heel erg verbrand en m'n armen en ik ben helemaal lekgestoken door muggen. En ik heb de hele tijd last van m'n maag omdat ik m'n malariakuur de hele tijd bij de warme maaltijd vergeet in te nemen.
Was je nou morgen jarig? En zo ja hoe laat is je feestje?quote:Op maandag 27 april 2009 11:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen dat ik morgen in plaats van een taart een geit voor m'n verjaardag krijg.
Dan pak ik zo de intercity richting Rwanda.quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef JH87 het volgende:
Morgen jarig ja! En zo'n geit overleeft een feest meestal niet.
En ik weet nog niet hoe laat, moet ook nog 600 km reizen morgen, over afrikaanse wegen. Wilde je nog snel vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |