quote:GRONINGEN - In de Beukenlaan in de stad Groningen heeft zondagmiddag een zolderbrand gewoed. De brandweer moest het dak openbreken om bij het vuur te komen; het blussen duurde ruim anderhalf uur.
Niemand van de bewoners raakte gewond, maar de schade aan de bovenste verdieping van het huis is groot. De naastgelegen huizen hebben last van rook- en waterschade.
'Allo 'Allo, toffe serie is datquote:
Coupling (mits de Britse versie) is inderdaad geweldig! We hebben de gehele serie in een week er door gejaagd hierquote:
Uiteraard de Britse versie, ik heb alle vier seizoenen op dvdquote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Coupling (mits de Britse versie) is inderdaad geweldig! We hebben de gehele serie in een week er door gejaagd hier
Ik weet niet hoeveel 2000shillingen is in euro's, maar ik had het me fijn bespaardquote:Op zondag 26 april 2009 06:45 schreef JH87 het volgende:
Oh nee joh, dat doet iemand met plezier voor je als je ze 2000 shillingen geeft.
quote:
Het ruikt nu wel lekker buiten!quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef Bob. het volgende:
Ik hou niet van kou.![]()
Maar verder goedemorgen enzo.
Youri vind het maar niks !quote:
Natte bomenquote:Op maandag 27 april 2009 10:53 schreef Bob. het volgende:
Hai Chips!
Waar ruikt het dan naar Freecell?
Beter is het over 5 minuten beter.quote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een schijtweer trouwens. Beter is het met koninginnedag beter.
Inderdaad. Ik verveel me de tering.quote:
Vooruitzichten zijn niet heel positief helaas.quote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een schijtweer trouwens. Beter is het met koninginnedag beter.
Hebbie geen hobbies?quote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verveel me de tering.
Wat heb je dan te winnen met mooi weer? Wulps rondhuppelde deernes met korte rokjes?quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zit hier alleen op kantoor.
Als het mooi weer was ging ik hier weg.quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heb je dan te winnen met mooi weer? Wulps rondhuppelde deernes met korte rokjes?
Dat is gemeen.quote:
Hum balen. Hier regent hetquote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is gemeen.Ik heb m'n nek al wel heel erg verbrand en m'n armen en ik ben helemaal lekgestoken door muggen. En ik heb de hele tijd last van m'n maag omdat ik m'n malariakuur de hele tijd bij de warme maaltijd vergeet in te nemen.
Zou maar zo kunnen dat ik morgen in plaats van een taart een geit voor m'n verjaardag krijg.quote:
Oh jee, ik meende het niet echt hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is gemeen.Ik heb m'n nek al wel heel erg verbrand en m'n armen en ik ben helemaal lekgestoken door muggen. En ik heb de hele tijd last van m'n maag omdat ik m'n malariakuur de hele tijd bij de warme maaltijd vergeet in te nemen.
Was je nou morgen jarig? En zo ja hoe laat is je feestje?quote:Op maandag 27 april 2009 11:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen dat ik morgen in plaats van een taart een geit voor m'n verjaardag krijg.
Dan pak ik zo de intercity richting Rwanda.quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef JH87 het volgende:
Morgen jarig ja! En zo'n geit overleeft een feest meestal niet.
En ik weet nog niet hoe laat, moet ook nog 600 km reizen morgen, over afrikaanse wegen. Wilde je nog snel vliegen?
Jij hebt ze ooit laten liggen.. ik heb er alleen iets te goed op gepast..quote:
Nou vooruit. Bedanktquote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Jij hebt ze ooit laten liggen.. ik heb er alleen iets te goed op gepast..
Tofheid, wanneer ga je?quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Grulez het volgende:
Zonet mn reis naar New York geregeld met mn pa
Tof zeg. Maak gelijk maar een lijst met bezienswaardigheden die je wilt zien en probeer wat sneller te leven, als een echte New Yorkerquote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Grulez het volgende:
Zonet mn reis naar New York geregeld met mn pa
Ik ben er 2 jaar geleden nog een paar dagen geweest, dus ik weet ongeveer van de hoed en de rand.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tof zeg. Maak gelijk maar een lijst met bezienswaardigheden die je wilt zien en probeer wat sneller te leven, als een echte New Yorker
Misschien ook nog even naar Boston. We hebben alleen voor de eerste week een hotel geboekt. Even snel alles geregeld vanmiddagquote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Je gaat lekker lang, dus dan kun je van alles genieten
Omdat ik met mn vader ga en het daarom ook een beetje functioneel moet, maar wel iets bijzonders (voor ons danquote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef 2cv het volgende:
Nog een speciale reden waarom je voor New York kiest ?
NYC staat niet op nummer 1 van mijn lijst met steden die ik nog wil bezoeken, maar als ik de kans kreeg zou ik die zeker niet afslaan ! Lijkt me tof !quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat ik met mn vader ga en het daarom ook een beetje functioneel moet, maar wel iets bijzonders (voor ons dan). NYC is een goede reisstad; makkelijk te bereizen (er naar toe en er in). Daarnaast vind ik het gewoon een vette stad, dus ik wilde er sowieso nog een keer weer naar toe.
Ik denk er precies hetzelfde overquote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
NYC staat niet op nummer 1 van mijn lijst met steden die ik nog wil bezoeken, maar als ik de kans kreeg zou ik die zeker niet afslaan ! Lijkt me tof !
Is dat toevallig die naast de Fuji-tei?quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef kikoooooo het volgende:
Pr 1 BRAND WONING avondwinkel sh saraff POELESTRAAT 47 GRONINGEN 757: 27-04-2009 22:01 | Brandweer | Groningen | Monitorcode (0401998)
Hopelijk valt de schade mee, ik moet daar nog wel eens een boodschap doen. Aardige mensen werken daar.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef kikoooooo het volgende:
yes. Scheen wel goed te fikken. Ik ben nooit thuis als er actie is verdomme. Mis dit soort dingen altijd.
Beter rollade, dan rollator, beter geen lade dan oplader.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:04 schreef 2cv het volgende:
Beter waterschade dan brandschade, beter geen schade dan waterschade.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Beter rollade, dan rollator, beter geen lade dan oplader.
Ik heb geen gazon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh is een lentebuitje. Goed voor je gazon
Maar het houdt ook nog wel even aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb geen gazon.![]()
Wel goed voor de voorruit van de auto, ik had geen ruitensproeivloeistof meer.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Friesland is op dat kaartje al ondergelopen, zie ik
Huisquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar gaan jullie morgenavond allemaal heen?
Saai. Ik ga bier. Maar waar weet ik nog niet.quote:
Ik kan ook de zieke baby op mijnrug knopen en de kroeg ingaan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Saai. Ik ga bier. Maar waar weet ik nog niet.
Lekker thuis zitten, haring in blik heeft meer ruimte dan de stapper op koninginnenacht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar gaan jullie morgenavond allemaal heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |