En er moet natuurlijk een de hardleerse Rebel zijn...quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef The_Dean het volgende:
En ze kennen me onderhand lang genoeg om te weten wie het doet
zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef PieterBas het volgende:
geeft je toch een goed gevoel.. zo'n fipo
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef Daph_ het volgende:
Terug van eten
En nu ga ik de laatste twee hoofdstukken van Harry Potter en de Relieken van de Dood lezen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:45 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. volgens mij heeft mijn xbox360.. een befaamde RROD...
en dat na een update?quote:
Gaat hij ook de Bunker in?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef jna het volgende:
Nu heb ik die kop van Danny wel weer genoeg gezien
wat kan ubisoft eraan doen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:41 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. Eerste mailtje naar Ubisoft gestuurd.. nu is Microsoft aan de beurt..
patch/dlc voor de spel gemaakt.. en daarna kapt het ding er mee.. en ik hoop dat ik niet de enige ben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat kan ubisoft eraan doen dan?
ah ok.. duidelijk. Maar goed, waarschijnlijk gaan zij je alleen doorverwijzen naar Microsoft. Over het algemeen is Microsoft wel lief in dat soort dingen. Je bent m waarschijnlijk ff kwijt alleen..quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
patch/dlc voor de spel gemaakt.. en daarna kapt het ding er mee..
Ik denk dat Ubi mij wel zal verwijzen naar Microsoft... Overigens had ik zojuist wel een RROD..quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. duidelijk. Maar goed, waarschijnlijk gaan zij je alleen doorverwijzen naar Microsoft. Over het algemeen is Microsoft wel lief in dat soort dingen. Je bent m waarschijnlijk ff kwijt alleen..
to do an internshipquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef MarijeH het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand wat stagelopen betekend in het engels?
Ok bedankt. Ik las het net op een vertaalsite. Dacht dat het iets anders was.quote:
dat had ik gelezenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Ubi mij wel zal verwijzen naar Microsoft... Overigens had ik zojuist wel een RROD..
je kan ook traineeship gebruiken, maar dat is meer voor na je studiequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ok bedankt. Ik las het net op een vertaalsite. Dacht dat het iets anders was.
Ach ja.. nog ruim 2 jaar garantie op dat ding.. dus zoals Nico al zei. dat het wel goed gaat komenquote:
da's ook wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. nog ruim 2 jaar garantie op dat ding.. dus zoals Nico al zei. dat het wel goed gaat komen
Dat is ook wel zo, maar je koopt zo'n ding niet om 'm een tijdje kwijt te zijn aan reparatie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef PieterBas het volgende:
Ja.. ach ja er zijn ergere dingen in de wereld.
Misschien ga ik dan wel iets aan mijn verdediging doen.
Niks aan overgehouden verder?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:33 schreef Psychonikeo het volgende:
Waarom laat ik me toch weer overhalen om naar de skihut te gaan?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig ben ik dronken genoeg om geen gekke dingen te doen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:33 schreef Psychonikeo het volgende:
skihutquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:33 schreef Psychonikeo het volgende:
PBquote:
Was ie stuk?quote:Mijn 360 doet het opeens weer
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:24 schreef PieterBas het volgende:
Nou gisteren na een update van xbox live en Hawx wel ja?
Gaar is datquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:15 schreef PieterBas het volgende:
Vanmorgen was het hier ook stralend mooi weer... nu behoorlijk bewolkt..
Wat moet je in godsnaam met 1.000 smsjes?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Puala het volgende:nu moet ik 10 euro meer gaan dokken per maand omdat mijn pa het nodig vind dat ik een sms bundel moet nemen van 1000 smsjes omdat ik te ver over mijn rekening zit dankzij mijn smsjes
quote:
ik sms 294 smsjes voor de 2e maand achtereen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met 1.000 smsjes?Die krijg je toch nooit op. Dat zijn 2,74 smsjes per dag
Oh, dat red ik ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
ik sms 294 smsjes voor de 2e maand achtereen..
Hoe doen jullie dat. Of jullie hebben vrienden natuurlijk. Dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
ik sms 294 smsjes voor de 2e maand achtereen..
iets meer dan 2,74 hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met 1.000 smsjes?Die krijg je toch nooit op. Dat zijn 2,74 smsjes per dag
Ik heb een rekening gehad van 77 euro..quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat red ik ook wel denk ik.
SMS belachelijk veel maar bel ook een hoop.
ikd eze maand 89, vorige maand 250 bijna.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een rekening gehad van 77 euro..
Ik ben uitgegaan van 1.000 op jaarbasis. Dan klopt het welquote:
1000 smsjes per maandquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gentquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier is het ook bewolkt.En daardoor enorm benauwd
Gisteren in Gent was het heerlijk
Ik was net te laat..quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie mijn post boven de jouwe.
ja maar het gaat op maandbasis natuurlijk. 2,74 sms per dag is niks natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben uitgegaan van 1.000 op jaarbasis. Dan klopt het wel![]()
1.000 per maand, komt neer op 32,85 per dag.
exactly my point.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was net te laat..
Maar goed.. Ik kom ook echt niet aan de 1000 smsjes per jaar...
We zijn niet anders van je gewendquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef jna het volgende:
Ik reageer weer een beetje te laat op alles merk ik al
klagen bij de politiequote:Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef eer-ik het volgende:
Er is rommelmart hier
Een of andere idioot staat echt de meest belachelijke muziek uit te kramen.
Volkszangers
ik was te druk met sms'enquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn niet anders van je gewend![]()
aanklagen voor slechte smaakquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, die gaan er niks aan doen.
't is overdag he, dan mag het
Zet je zelf ff je goede muziek "wat" harder.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, die gaan er niks aan doen.
't is overdag he, dan mag het
Er bestaan ook mensen die +1000 per maand sturen.. Ik kom amper op 150quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
exactly my point.
Daarom ging ik er ook vanuit dat het op jaarbasis was eigenlijk.
Ik krijg maar 80 euro per maand binnen, dus ik heb een redelijk probleem met zo'n rekening..quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ikd eze maand 89, vorige maand 250 bijna.
Maar goed, toen zat ik ook in afrique.
Wij hebben meer face-to-face contactquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die +1000 per maand sturen.. Ik kom amper op 150![]()
per jaar..
Dat ook niet eens..quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben meer face-to-face contact
Daarom ook diequote:
Nu nog nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die kosten me geen geld
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog niet.. Totdat ze opeens op Amsterdam Airport staan
29?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Retourtje Moskou - Amsterdam ¤ 255,-
Met de nachttrein enkele reis vanaf ¤ 29,-
check -> http://www.treinreiziger.(...)ight.php?naar=Moskouquote:
Met die laatste prijs rest nog maar 1 vraag.. heb jij dat over voor een wilde nacht?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Retourtje Moskou - Amsterdam ¤ 255,-
Met de nachttrein enkele reis vanaf ¤ 29,-
Ligt eraan wat er in die wilde nacht gebeurdquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Met die laatste prijs rest nog maar 1 vraag.. heb jij dat over voor een wilde nacht?
tweede klas. drie maanden van tevoren geboekt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:05 schreef PieterBas het volgende:
¤29 euro is wel heel erg goedkoop... wat zit je dan... vijfde klas?
das altijd zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:18 schreef Puala het volgende:
3 maanden lang ben ik wanhopig op zoek naar een baantje.. nu heb ik werk en mailen er 2 bedrijven of ik op gesprek kan komen
Wie weet heb ik nu iets voor in het weekend aan de haak geslagen. Lekker in ouwehands dierenparkquote:
2 baantjes meteen? of ga je dan deze opzeggen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie weet heb ik nu iets voor in het weekend aan de haak geslagen. Lekker in ouwehands dierenpark
2 baantjes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
2 baantjes meteen? of ga je dan deze opzeggen?
das wel lekker verdienen natuurlijk. Ook veel inleveren bij de belasting, Maar dat komt nog wel terug uiteindelijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
2 baantjes.
Ma-di-wo-vr in het bedrijf waar ik nu al werk
en dan za of zo in ouwehand
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:18 schreef Psychonikeo het volgende:
verdorie.. heb me toch een verdomd puick tennissetje aangeschaft
Ook als je echt aan het werk gaat...quote:
Ik ben <18 dan valt dat nog meequote:Op zaterdag 25 april 2009 17:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das wel lekker verdienen natuurlijk. Ook veel inleveren bij de belasting, Maar dat komt nog wel terug uiteindelijk
omgquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ff goed uitgepakt
Lekker setje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ff goed uitgepakt
Kapsalonquote:
Ik heb een racket van hetzelfde merk als dat jij gaat aanschaffenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker setje.
Wat voor racket heb je?
Wilsonquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een racket van hetzelfde merk als dat jij gaat aanschaffen![]()
Zowel voor tennis als voor badminton
Haha en het merk staat nog wel op het racket zelf ook...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Ik onthoud enkel de W altijd
Heb het racket al tijden niet meer in handen gehad. Tot de 2e van de middelbare gespeeld en daarna gestopt. Misschien wel weer een goed idee om het op te pakken. Zie net dat het me maar een 100 euro kost op jaarbasis..quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha en het merk staat nog wel op het racket zelf ook...
Ik heb in de tussentijd nog een paar andere merken gehad maar ik vind Wilson rackets toch het lekkerst spelen. Waarom weet ik eigenlijk niet, it's just the feelin'.
Vind een pot tennis altijd lekker. Leuke sport, altijd fijn om te doen. 100 euro is idd niet zo duur, ken wel sporten die een stuk meer kosten!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb het racket al tijden niet meer in handen gehad. Tot de 2e van de middelbare gespeeld en daarna gestopt. Misschien wel weer een goed idee om het op te pakken. Zie net dat het me maar een 100 euro kost op jaarbasis..
Helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind een pot tennis altijd lekker. Leuke sport, altijd fijn om te doen. 100 euro is idd niet zo duur, ken wel sporten die een stuk meer kosten!
Babolat racket. Was volgens de winkelier een goed racket om mee te beginnen. Heb er dan ook nog totaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker setje.
Wat voor racket heb je?
Ik vind het echt in leuk om te doen en volgens de leraar heb ik er talent voor. Jammer dat ik niet eerder ben begonnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit ook een beetje aan te denken om weer te gaan tennissen..
wanneer ga je daar weg?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:01 schreef eer-ik het volgende:
Ok, reading is over
Even de straat op om uit te zoeken waar de tyfusherrie deze keer vandaan komt.
Heb vanmiddag op een kamer gereageerd op de voorstraat via directwonen, verwacht dus niet eerder dan maandag een reply. Hoop echt van harte dat k dat kan krijgen. 20m2, stuk groter dan wat ik nu heb, voor 100 euro meer dan ik nu betaal. Ook nog eens midden in het centrum, toplocatie. Ik hoop écht superhard dat ik daar in kan, scheelt me echt een hoop kopzorgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het echt in leuk om te doen en volgens de leraar heb ik er talent voor. Jammer dat ik niet eerder ben begonnen
[..]
wanneer ga je daar weg?
Soort van modern belletje trekken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb vanmiddag op een kamer gereageerd op de voorstraat via directwonen, verwacht dus niet eerder dan maandag een reply. Hoop echt van harte dat k dat kan krijgen. 20m2, stuk groter dan wat ik nu heb, voor 100 euro meer dan ik nu betaal. Ook nog eens midden in het centrum, toplocatie. Ik hoop écht superhard dat ik daar in kan, scheelt me echt een hoop kopzorgen.
Geluid is weer weg, hield op precies toen ik de deur uitliep. Alsof ze het wisten
Mooi is dat ja. Maar volgens mij hou je wel een beetje in als je achter een diepe pal aan moetquote:
Lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Soort van modern belletje trekken?
Haha, dat denk ik ook wel.quote:Mooi is dat ja. Maar volgens mij hou je wel een beetje in als je achter een diepe pal aan moet
De club waar ik les heb heeft een aantal gravel banen en wat kunstgras banen. Heb voorlopig alleen nog gelest op dat kunstgras en heb van de winter een paar keer op hardcourt gespeeld in de zaal. Vind het buiten lekkerder inderdaad, maar moest wel even wennen aan het verschil in snelheid.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja
[..]
Haha, dat denk ik ook wel.
Waar speel je op? Ik hou zelf het meest van gravel, hoewel ik nog nooit op gras getennist heb. Vind hardcourt niet zo heel erg chill spelen maar ik ben sowieso meer van het buitentennis en lekker glijden over die gravellaag
Halve turkse pizza, de rest is morgen tijdens Ajax - az aan de beurtquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kapsalon
Alleen als ik een kapsalon op heb kan ik echt geen turkse pizza met shoarma meer op...
ik heb slechts 2 bammtjes op vandaag.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Halve turkse pizza, de rest is morgen tijdens Ajax - az aan de beurt
Vind het hele concept ook een beetje apart. Kijk als het nu een uur per dag zou zijn is het best te doen geloof ik. Dan krijg je hoogte- of dieptepunten.. maar dit is gewoon 24/7 kijken toch?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef eer-ik het volgende:
Die stream van the bunker is donders saai trouwens.
Zie die hele danny nergens ook.
weet niet, hou bet niet zo iun de gaten. Zag die header en dacht: ik kijk effe.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind het hele concept ook een beetje apart. Kijk als het nu een uur per dag zou zijn is het best te doen geloof ik. Dan krijg je hoogte- of dieptepunten.. maar dit is gewoon 24/7 kijken toch?
Oké, ik heb al wel een paar dingen er van gelezen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet niet, hou bet niet zo iun de gaten. Zag die header en dacht: ik kijk effe.
ik ben sowieso niet zo'n real live show kijker. as a matter of fact, ik kijk nooit tv.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, ik heb al wel een paar dingen er van gelezen..
Dat kan ik me dus niet voorstellenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet zo'n real live show kijker. as a matter of fact, ik kijk nooit tv.
quote:
Dat kan ik me voorstellen ja, maar goed, ik heb altijd buiten gevoetbald, dus dat ben ik wel gewend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Haha ja, dat verschil is best goed merkbaar idd.
Enige kutte van buitentennis vind ik dat je rekening moet houden met wind en zon.
Vooral die zon kan nog wel eens lastig zijn.
Petje op en je hebt nergens meer last vanquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Haha ja, dat verschil is best goed merkbaar idd.
Enige kutte van buitentennis vind ik dat je rekening moet houden met wind en zon.
Vooral die zon kan nog wel eens lastig zijn.
Het is toch al redelijk lang licht 's avonds?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Psychonikeo het volgende:
das waar, maar voorlopig toch geen last van met de training 's avonds
Jawel, maar half 10 begint de les en dan zal het de komende tijd wel lichter worden, maar zal de zon wel achter de bomen zitten gok ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is toch al redelijk lang licht 's avonds toch?
hmm, geen last van.quote:
Heb je groepsles, of one on one?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jawel, maar half 10 begint de les en dan zal het de komende tijd wel lichter worden, maar zal de zon wel achter de bomen zitten gok ik.
Dan heb je gelijk jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jawel, maar half 10 begint de les en dan zal het de komende tijd wel lichter worden, maar zal de zon wel achter de bomen zitten gok ik.
Ik vind programma's als NCIS, House, Numbers ed. nog wel te doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, geen last van.
Had wel last van de enorme pauperheid op tv, er zijn imo echt maar weinig kanalen met zinnige programma's.
Mja, House download ik altijd want het is me te traag op tv en ik haat reclames.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind programma's als NCIS, House, Numbers ed. nog wel te doen
Ow ben je er zo een. Dan zou ik idd maar lekker downloaden enzquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, House download ik altijd want het is me te traag op tv en ik haat reclames.
Zo ook Lost en Chuck, verder keek ik alleen Discovery of BBC, verder niks.
Twente wil het gewoon in een rechtstreeks duel tegen Ajax op de laatste speelronde beslissen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef jna het volgende:
Ajax mag blij zijn dat Twente ook niet goed bezig is laatste tijd anders waren ze allang kansloos geweest voor plek 2. Nu gelukkig nog in eigen hand
Het was dat mijn leraar niet voor linkshandige les kon geven...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het echt in leuk om te doen en volgens de leraar heb ik er talent voor. Jammer dat ik niet eerder ben begonnen
Volendam mag er van mij best in blijven.. Roda JC zal ik daarentegen niet eens missen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef Puala het volgende:
Volendam gaat lekker. 12 punten in 7 wedstrijden
beetje jammer danquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was dat mijn leraar niet voor linkshandige les kon geven...
Was de enige jeugdtrainer.. althans voor het beginners niveau..quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje jammer dan
Had je geen andere leraar kunnen krijgen die dat wel kon?
heel handigquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was de enige jeugdtrainer.. althans voor het beginners niveau..
lucquote:
ik ook, maar ben wel al een paar uur wakker.quote:
Ik was ook om 7 uur wakker, maar lag er dan ook al om 00:00 in.quote:Op zondag 26 april 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
Lekker luie zondag
Ben alweer anderhalf uur mijn bed uit
Ja, ik lag nog lekker. Via de PSP ff op FOK!quote:
Klopt maar daar moest je gister ook niet zijn. Gister was het grootste studentenfeest van de Benelux in Enschede..quote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat in Tilburg, daar is geen rochel te doen om die tijd.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt maar daar moest je gister ook niet zijn. Gister was het grootste studentenfeest van de Benelux in Enschede..
Have funquote:Op zondag 26 april 2009 13:51 schreef Daph_ het volgende:
Koffer gepakt, I'm all set!
Tot volgende week
Ja wel redelijk. Wil alleen nog iemand vragen of diegene boos op me is, maar weet niet hoe ik het moet doen.quote:
Waarom zou die persoon nog boos op je moeten zijn?quote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Wil alleen nog iemand vragen of diegene boos op me is, maar weet niet hoe ik het moet doen.
Tja da vraag ik me ook af.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom zou die persoon nog boos op je moeten zijn?
Wat was de reden dat ie uberhaupt boos was?
quote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef Californium het volgende:
hoi \1 kansloos persoon hieraan het werk op zondag
quote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan gewoon vragen.
jo, waarom was/ben je boos?
lucciequote:
ehm beterquote:
Met mij gaat het wel goed.quote:Op zondag 26 april 2009 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm beternet 2 dagen flink ziek geweest... nu weer wat beter
gelukkig
en met jou?
![]()
![]()
Huisje toe
kampioenen latje schietenquote:Op zondag 26 april 2009 17:58 schreef Psychonikeo het volgende:
best potje in den haag eigenlijk. Jammergenoeg niet in Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:06 schreef Psychonikeo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Weet ik niet. Wil wel een keer vragen waarom en of diegene boos is.quote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het met die persoon die boos was?
je ging toch mailen? Niet gedaan dus?quote:Op zondag 26 april 2009 18:42 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wil wel een keer vragen waarom en of diegene boos is.
Ja maar heb nog geen antwoord.quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je ging toch mailen? Niet gedaan dus?
ok.. we leven met je mee in ieder gevalquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja maar heb nog geen antwoord.Even afwachten dus.
Speelde hem op de xbox 360.. zieke shit.. ik maar sproeien als een malloot.. bleek er niks aan de hand te zijn...quote:
Hallo Marijequote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef MarijeH het volgende:
Zo heb net even gezocht naar een site die ik zocht. Helaas kon ik die niet vinden.![]()
PieterBas
Ben normaal niet zo van de shooters eigenlijk. Schrik me altijd te erg. En dat is weer niet zo goed voor mijn hart.quote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Speelde hem op de xbox 360.. zieke shit.. ik maar sproeien als een malloot.. bleek er niks aan de hand te zijn...
Met mij gaat het wel goed. En met jou?quote:
mwah.. maag is een beetje in de war en psychisch zit ik ook ff in een dipje.. maar dat gaat wel goed komenquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed. En met jou?
Hallo Deanquote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Goedenavond allen!
Cobra 11 is weer op tv
Ik heb weer tv
Cobra 11
RTL7, zondagavonden rond de klok van 21:00.quote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cobra 11
Welke zender, wanneer, hoelaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |