Denk dat de politie vrij weinig kan met 'een oudere kerel met een labrador in het park'?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Anne het volgende:
Kun je het niet via de politie spelen o.i.d.? De regel is toch dat een hond altijd aangelijnd moet zijn?
Ja, door die kerel te slaan gaat zijn hond wel van de mijne af inderdaad. Goed idee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:18 schreef Luiaerdt het volgende:
Ehm gebruik de knuppel eens op de eigenaren? die hond is slecht opgevoed en die mensen moeten er voor zorgen dat dat beest aan de lijn blijft.
Misschien vlak voordat die hond op jouw hond vliegt een puntertje met je schoen onder zn reet gevenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, door die kerel te slaan gaat zijn hond wel van de mijne af inderdaad. Goed idee.
Als jouw hond mijn hond zou bijten kreeg eerst dat beest toch echt een flinke trap hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je mijn hond zou meppen met een knuppel.
Dan zeg ik één keertje zachtjes "stellen".
En dan zullen we wel zien wat er van komt.
Lutser. Als hondenbezitter zou je moeten weten dat je het baasje aan moet pakken.
Dus als een hond steeds die van jou aanvalt laat jij dat beest lekker bezig en gaat met het baasje kleppen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je mijn hond zou meppen met een knuppel.
Dan zeg ik één keertje zachtjes "stellen".
En dan zullen we wel zien wat er van komt.
Lutser. Als hondenbezitter zou je moeten weten dat je het baasje aan moet pakken.
Staat er niet in de eerste regel dat ie niet dood moet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef luciferist het volgende:
leverworst met rattengif, wel zorgen dat jouw hond het niet opeet.
Ik hoop het. Kom eens langs? Kan ik eindelijk alle knpv trainingen in praktijk zien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jouw hond mijn hond zou bijten kreeg eerst dat beest toch echt een flinke trap hoor.
Jij vindt het ok dat jouw hond anderen aanvalt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kom eens langs? Kan ik eindelijk alle knpv trainingen in praktijk zien.
Lijkt me best leuk om mijn hond te zien bijten in iemand met een grote bek die voor de verandering geen beschermende kleding draagt.
Heb je wel mooi de slechtst getrainde hond die er is, als ie niet aangelijnd andere honden aanvalt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kom eens langs? Kan ik eindelijk alle knpv trainingen in praktijk zien.
Lijkt me best leuk om mijn hond te zien bijten in iemand met een grote bek die voor de verandering geen beschermende kleding draagt.
Whateverquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn hond het recht heeft om niet door jouw hond aangevallen te worden, en dat ík het recht heb om hem daar tegen te verdedigen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn hond altijd aangelijnd.
Maar ja ik vind dat mijn hond het recht heeft op zelfverdediging tegen dierenmishandeling
Spelen is iets anders dan aanvallen.quote:Op op het hondenuitlaatveld speelt mijn hond gewoon met grote en kleine honden. We hebben hier zelf nog een Shi tzu rondlopen. Maar sommige honden liggen elkaar nu eenmaal beter dan andere honden. Die beesten hebben ook karakter en soms een goede en soms een slechte dag. Het gaat hier ook niet specifiek over mijn hond. Maar honden van anderen moet je gewoon niet meppen.
quote:Kijk TS is gewoon vreselijk watje omdat ze die man niet kan overtuigen op welke manier dan ook.
Ja, of de hond is kut.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
Een valse labrador? Wow dan moet ie echt wel een kutbaas hebben
Dat lijkt me ook ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
Een valse labrador? Wow dan moet ie echt wel een kutbaas hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |