Vertel en vergelijk met de Sharia.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Amerikaanse grondwet is ook een rekbaar begrip he. Daar zitten ook wel wat mazen in waar grif gebruik van wordt gemaakt.
want daar worden slachtoffers bestraft?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Amerikaanse grondwet is ook een rekbaar begrip he. Daar zitten ook wel wat mazen in waar grif gebruik van wordt gemaakt.
Het enige incident hier is waarschijnlijk dat de video is uitgelekt.quote:ncident'
Volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken van de VAE is er slechts sprake van een incident dat inmiddels is opgelost. "de incidenten in de video maken geen deel uit van een gedragspatroon. De politie heeft regels, beleid en procedures correct gevolgd", aldus een woordvoerder. De minister van Binnenlandse Zaken is een broer van sjeik Issa bin Zayed Al Nahyan.
Hahahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In Europa hebben we het zo'n 300 jaar geleden afgeleerd.
Nederlandse hulp? We hebben het hier niet over een of ander ontwikkelingsland. De steun van corrupte oliestaten in het Midden Oosten is ontzettend belangrijk voor de westerse operaties.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef vosss het volgende:
Het is een schande dat zulks soort land bevriend is met Nederland.
Als ik hier de scepter zou zwaaien zou ik per direct alle banden verbreken, alle nederlandse hulp stopzetten, import en export stoppen en direct alle openstaande schulden opeisen.
Dat die achterlijke mongolen maar lekker in hun kamelenvet gaarkoken
klopt. dat zijn sharia-landen die uiterst vroom miljarden toucheren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:43 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nederlandse hulp? We hebben het hier niet over een of ander ontwikkelingsland. De steun van corrupte oliestaten in het Midden Oosten is ontzettend belangrijk voor de westerse operaties.
oh, en ik die dacht dat wij westerlingen zich onrespectvol gedragenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt
de ladder is ongeveer zo
Adel
arabieren
westerlingen
dieren
pakistanen/afghanen etc.
en dat is meer dan erg
zoalshetis +1quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door de islam gesteund is omdat hij streng moslim is. gesteund als hij zich voelt door het boek met teksten direct van allah.
oh nee wacht, dat mag je niet zeggen... je moet meteen zegegn dat de amerikanen ook geen lieverdjes zijn, en de joden al helemaal. crapuul.
Ik vraag me ook af wat voor Nederlandse hulp er nog naar de VAE toegestuurd wordt. Investeringen door bedrijven mischien? Nederlandse baggerbedrijfjes? Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:43 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nederlandse hulp? We hebben het hier niet over een of ander ontwikkelingsland. De steun van corrupte oliestaten in het Midden Oosten is ontzettend belangrijk voor de westerse operaties.
Hoezo oorlogsmisdadigers? Volgens de VS zijn ze illegal combatants (wat wel iets anders is dan oorlogsmisdadigers imo), bovendien zijn het verdachten, geen daders!quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Bot13 het volgende:
Mensen die Amerika op dezelfde graad van terreur en civilisatie zetten als wat we op dit filmpje zien.
Het is toch echt een fijne lijn tussen oorlogmisdadigers martelen (volgens richtlijnen en met een overheid die van elke druppel waterboarding op de hoogte is) en later erkennen dat dat fout was (Obama schaamt zich kapot), en deze gefrustreerde zandmannetjes die met een SUV over een arme boer heenrijden. Flikker op, zeg.
Eens. Zodra het het bureaucratisch sadisme is, is het minder erg.quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Bot13 het volgende:
Mensen die Amerika op dezelfde graad van terreur en civilisatie zetten als wat we op dit filmpje zien.
Het is toch echt een fijne lijn tussen oorlogmisdadigers martelen (volgens richtlijnen en met een overheid die van elke druppel waterboarding op de hoogte is) en later erkennen dat dat fout was (Obama schaamt zich kapot), en deze gefrustreerde zandmannetjes die met een SUV over een arme boer heenrijden. Flikker op, zeg.
Geweld in naam van de islam heeft altijd al bestaan. Maar voor 2001 was het een ver van mijn bed show. Sinds 2001 is het dichterbij gekomen en toen pas zijn veel mensen in Nederland wakker geworden.quote:Op zondag 26 april 2009 11:16 schreef misteriks het volgende:
Ik ken niemand meer die nog veel begrip voor deze onverdraagzame en achterlijke godsdienst heeft. 10 jaar terug was dat nog anders; maar ze hebben het razendsnel zelf verknoeit
9/11 CIA/Mossad job.quote:Op zondag 26 april 2009 15:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Geweld in naam van de islam heeft altijd al bestaan. Maar voor 2001 was het een ver van mijn bed show. Sinds 2001 is het dichterbij gekomen en toen pas zijn veel mensen in Nederland wakker geworden.
Net zoals mensen in Nederland blind waren voor het "allochtonen-probleem" 20 jaar terug en men massal pas sinds 10 jaar geleden pas het allochtonenprobleem onder ogen ziet. Zo ook met de Islam. Men was eerst blind voor de gevaren van de islam, pas sinds 2001 begon men een beetje wakker te worden.
I
Overigens ken ik trouwens nog heel wat mensen die begrip hebben voor de religie van de vrede.
Geloof dat het inmiddels wel algemeen bekend is dat de CIA gevangenissen over de hele wereld heeft waar dingen gebeuren die niet te verdedigen zijn. Ik geloof niet dat dat de bedoeling van de Amerikaanse grondwet was...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vertel en vergelijk met de Sharia.
Toevallig is dat wel de realiteit waar de hele wereld in leeft, dus hoezo dat "die niet meer bestaat"?quote:Op zondag 26 april 2009 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
9/11 CIA/Mossad job.
Iedereen die daar nu nog niet achter is, houdt wanhopig vast aan een realiteit die niet meer bestaat. Old World Disorder faggots.
Dat was ook het eerste dat in mij opkwam.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:49 schreef Megumi het volgende:
Het zijn handelaren in olie. En daarom kunnen ze dit maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |