Mwah, je ziet'em regelmatig ook proberen door 2a3 man heen te willen lopen.. Dan mag'ie wel iets meer om zich heen kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 17:22 schreef Juk het volgende:
OEfff dit soort wedstrijden is altijd, ondanks dat het niet goed is, wel leuk om te kijken.
Maar wat een waardeloze eerste helft weer... Dat het 0-0 staat in de rust hebben we puur te danken aan een overactieve grensrechter. En die scheidsrechter zat er een paar keer echt flink naast.
Mooi om te lezen na de wedstrijd dat er met 4 man sterk op Biseswar wordt gekankerd over egoisme en geen rendement als je al weet dat ze keihard de mond wordt gesnoerd na 2 assists. Want je kan zeggen wat je wil, hij begint steeds meer die voorzetten er tussendoor te gooien. Voor een buitenspeler is het belangrijk om die variatie erin te houden. Elke keer de bal er voorbij gooien en dan gaan rennen trappen ze na 3 keer ook niet meer in.
Hij heeft gewoon een punt. Wordt er namelijk schijtziek van.quote:Op zondag 26 april 2009 17:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Achja, het is maar waar je je druk over maakt.
Misschien omdat ze Liverpool een toffe club vinden? Lekker boeiend wat ze aantrekken.quote:Op zondag 26 april 2009 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Waarom dragen zoveel Feyenoordsupporters Liverpoolshirtjes tijdens Feyenoordwedstrijden? Slaat toch nergens op?
Vind het niet zo erg als al het volk wat in een theedoek met mouwen rondlooptquote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Wordt er namelijk schijtziek van.
ik zag er een met Babel achteropquote:Op zondag 26 april 2009 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Waarom dragen zoveel Feyenoordsupporters Liverpoolshirtjes tijdens Feyenoordwedstrijden? Slaat toch nergens op?
Ik zal het zelf ook nooit doen, maar ik stoor me er niet echt aan, vaak zijn het ook nog shirtjes met Kuyt achterop. Heb 1 keer iemand gezien met een NL-elftal shirt, hem werd even 'vriendelijk' verzocht om het uit te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Wordt er namelijk schijtziek van.
Ja, want ik maak me er ook echt druk over.quote:Op zondag 26 april 2009 17:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Achja, het is maar waar je je druk over maakt.
Ja, je bent bij Feijenoord. Loop dan niet rond in een of ander shirt van een andere ploeg. En stoor me ook aan al die 110% anti truien, ja. Vaak zijn dat nog provincialen ook. Moet vast leuk zijn wanneer ze na de wedstrijd thuiskomen op het station en er groep joden staat.quote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Liverpool een toffe club vinden? Lekker boeiend wat ze aantrekken.
En dat begint hij toch steeds beter te doen vind ik. Aan het begin van het seizoen wist niemand wat hij blijkbaar kan, inclusief wijzelf, en dus kreeg hij relatief veel ruimte. Nadat iedereen hem die ballen erin zag krullen en zijn mannetje zag passeren speelt de tegenstander daar op in. Het heeft een paar weken geduurd maar hij snapt nu zelf ook dat hij niet meer in zijn uppie alles voorbij kan.quote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, je ziet'em regelmatig ook proberen door 2a3 man heen te willen lopen.. Dan mag'ie wel iets meer om zich heen kijken
Die vind ik triesterquote:Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, je bent bij Feijenoord. Loop dan niet rond in een of ander shirt van een andere ploeg. En stoor me ook aan al die 110% anti truien, ja.
Eigen ervaring toen je nog een jong happeltje was?quote:Vaak zijn dat nog provincialen ook. Moet vast leuk zijn wanneer ze na de wedstrijd thuiskomen op het station en er groep joden staat.
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, want ik maak me er ook echt druk over.!
Het slaat toch nergens op? Zie jij Liverpoolfans met Feyenoordshirtjes in Anfield zitten? Ik niet.
Is ook wel zo, je loopt gewoon voor lul vind ik. Maar dan nog, laat ze lekker voor lul lopen.quote:'T komt een beetje over alsof die supporters hun eigen club niet bijzonder genoeg vinden ofzo.
Hehe, nee. Ik ben al van jongs af aan een casual happeltje.quote:Op zondag 26 april 2009 17:38 schreef Keltie het volgende:
Eigen ervaring toen je nog een jong happeltje was?
quote:Op zondag 26 april 2009 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ik ben al van jongs af aan een casual happeltje.
Inderdaad, doe dan gewoon je Celtic shirt aan.quote:Op zondag 26 april 2009 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Gehe.. Afentoe een Feijenoordshirt, maar vind het niet zo nodig om m'n clubliefde met kleding uit te dragen.. Vind het opofferen van m'n rug wel zatquote:Op zondag 26 april 2009 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ik ben al van jongs af aan een casual happeltje.
Vergeet je broodtrommeletje ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gehe.. Afentoe een Feijenoordshirt, maar vind het niet zo nodig om m'n clubliefde met kleding uit te dragen.. Vind het opofferen van m'n rug wel zat
Die laat ik tegenwoordig thuis, samen met het pakje appelsap.quote:Op zondag 26 april 2009 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vergeet je broodtrommeletje ook niet.
En dan kan je daarna hand in hand met je pappa naar De Kuipquote:Op zondag 26 april 2009 18:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die laat ik tegenwoordig thuis, samen met het pakje appelsap.
Dat vind mama niet echt leuk maar snapt het ook wel nadat ze hoorde dat de stewards het afpakten.
Ze is wel blij, want nu hoeft ze alleen nog maar m'n Liverpoolshirt en 110% anti 020 trui te wassen en klaar te leggen.
Met m'n pet en m'n sjaal, ben het gekst van allemaal!quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En dan kan je daarna hand in hand met je pappa naar De Kuip.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met m'n pet en m'n sjaal, ben het gekst van allemaal!
Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef Palmboom313 het volgende:
de Vlemwat heeft die het fantastisch op de rails gekregen zeg. onder de Beek hadden we hier gewoon verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |