Haha gluren mag. Ik heb eerst Maatschappelijk Werk gedaan met een minor Pedagogiek. Ik heb nu Ontwikkelingspsychologie - de ene keer is het leuk en de andere keer is het minderquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja ff gluurbuur gespeeld! Psychologie! Dat is wel interessant! Niets zo ongrijpbaar als de menselijke psyche!
kijk dat is het verschilquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Howl het volgende:
[..]
En uiteindelijk kwam ik erachter dat het helemaal niets uitmaakte.
ontwikkelings psychologie vond ik echt super interresant en tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
Haha gluren mag. Ik heb eerst Maatschappelijk Werk gedaan met een minor Pedagogiek. Ik heb nu Ontwikkelingspsychologie - de ene keer is het leuk en de andere keer is het minderHaha.
En inderdaad, de menselijke psyche is soms heeél apart!
De mensen met steekje los zijn doorgaans de meest interessantste personen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
Haha gluren mag. Ik heb eerst Maatschappelijk Werk gedaan met een minor Pedagogiek. Ik heb nu Ontwikkelingspsychologie - de ene keer is het leuk en de andere keer is het minderHaha.
En inderdaad, de menselijke psyche is soms heeél apart!
En wat voor werk doe jij dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
De telefoon van de directeur gefixeddie pik helemaal blij
haha
schoenshopmeetquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil zwarte open hakjes idd
en missschien een leuk rood plat schoentje of met een klein hakje
het is voor een feest dus dan doe ik die platte in mn tas voor later
quote:Als het lekker ligt. en het is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de leukste eettafels die ik ken is gemaakt van oude steigerplanken![]()
Niet alle onderdelen hoor! Haha.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ontwikkelings psychologie vond ik echt super interresant en tof
Niet alleen dat, maar het is ook leuk om te kijken waarom mensen dingen doen & waarom ze bijvoorbeeld keuzes veranderen etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mensen met steekje los zijn doorgaans de meest interessantste personen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ang3l, misschien moet Rival eens mee een avondje stappen met je
You're welcomequote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef rival het volgende:
oh, en Liefie!
Nie jonguh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bed heeft spijlen, aan de voor EN achterkant!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Mijn bed ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nie jonguh!!![]()
Ik dans met je mee!quote:
voor de steigerplanken look ging ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
schoenshopmeet
Misschien als je toffe open rode hakjes vindt die goed bij de riem staan. Zou mogelijk ook leuk zijn.
[..]
Als het lekker ligt. en het is cool
Een van de leukste eettafels die ik ken is gemaakt van oude steigerplanken
Zo mooi is het als je die dingen ook de verkeerde kant uit kan sturen hè! Sommige mensen hebben gewoon een extra duwtje in de rug nodig om over te stappen van het martelen van dieren naar het vermoorden van mensen. Het is toch mooi als jij degene bent die dat duwtje kan geven!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar het is ook leuk om te kijken waarom mensen dingen doen & waarom ze bijvoorbeeld keuzes veranderen etc.
Ik denk niet dat ik die kant van de psychologie op wil hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo mooi is het als je die dingen ook de verkeerde kant uit kan sturen hè! Sommige mensen hebben gewoon een extra duwtje in de rug nodig om over te stappen van het martelen van dieren naar het vermoorden van mensen. Het is toch mooi als jij degene bent die dat duwtje kan geven!
Als mijn bed ook nog spijlen zou hebben dan sprong hij uit elkaar van tofheidquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Niet alle rode hakjes zijn dat. maar een aantal welquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor de steigerplanken look ging ik
en rode open hakjes vind ik snel hoerigen ik wil ze nog wel vaker aan kunnen en als je die onder een zwarte broek aan doet is het zo snollig vind ik
vandaar de zwarte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@auto, geen probleem. Fok-meet in de gaybar
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet alle rode hakjes zijn dat. maar een aantal wel![]()
haha hoerig is goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@auto, geen probleem. Fok-meet in de gaybar
En gaymeet dan kom ik ook!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Soms mag het best een beetje toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha hoerig is goed?
En gaymeet dan kom ik ook!
Heerlijk nummer!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
@auto, geen probleem. Fok-meet in de gaybar
Pien, kom der maar inquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaymeet? Onderscheid maken op basis van geaardheid hè! Discriminatie is het!
Ik wil geen gaymeetquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaymeet? Onderscheid maken op basis van geaardheid hè! Discriminatie is het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ja maar ik ben al een sloerie!quote:
quote:
ik kan er altijd goed om lachen. lekker foutquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!Draaien ze op 't Friso feest ook vaak
dat roept weer om meer foto'squote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik ben al een sloerie!
en loop altijd al zo te koop met mn tieten en zo
het moet niet te hoerig worden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen gaymeetfok-meet op gayfeest? zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg, ik heb ook nog nooit een pic van jou gezien hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen gaymeetDan gaan snuit en ik wel meeten if we're not wanted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
die zijn niet op fok te vinden. en gaan via de pmquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg, ik heb ook nog nooit een pic van jou gezien hoor![]()
laten we daar maar mee beginnen
Bedden zijn fijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Mijn bed heeft geen spijlen, maar het slaapt zo lekker...
HOIquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Hahahahaha ik val ook weer ergens binnen hoorgaat lekker hier he
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Hahahahaha ik val ook weer ergens binnen hoorgaat lekker hier he
Ach als hetero ben je niet welkom op een gaymeet!quote:Relatie Single
Seksualiteit Hetro
Kleur ogen Blauw
Hij is hetzelfde als jij, alleen via hyvesquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg, ik heb ook nog nooit een pic van jou gezien hoor![]()
laten we daar maar mee beginnen
Eeeej broxiequote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is hetzelfde als jij, alleen via hyves
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ach als hetero ben je niet welkom op een gaymeet!
huh?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is hetzelfde als jij, alleen via hyves
Dat jouw foto ook via hyves te vinden is & die van hem ookquote:
Ach ja, dan vieren we de wekelijkse bondage nacht toch gewoon in mijn bed?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Mijn bed heeft geen spijlen, maar het slaapt zo lekker...
oeh pm me ff een linkquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat jouw foto ook via hyves te vinden is & die van hem ook
quote:
Vind je spoorzoekertje niet leuk?quote:
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:50 schreef Adolecens het volgende:
Zo, weer terug!![]()
Heb net zelf filet american gemaakt, best lekker en goed gelukt moet ik zeggen
Lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:50 schreef Adolecens het volgende:
Heb net zelf filet american gemaakt, best lekker en goed gelukt moet ik zeggen
ik heb vakantie hequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vind je spoorzoekertje niet leuk?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef rival het volgende:
Trouwens angel?
ik zie nergens de spijlen?
[ afbeelding ]
Hmm... Kan je dan wel je PMbox openen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb vakantie he
vandaag span ik me zo min mogelijk in
Hoe ga je de meeters van zaterdag vinden dan?quote:
En mijn liefste mannetje wat doe je dan precies voor werk? Telefoons en laptop fixen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me serieus goed er door
Dat probleem met de laptop van die manager voor zijn neus opgelost
En die telefoon van de directeur ook meteendie zat er ook naast
Voel me meteen het mannetje
Huh, hoezo dat? Ik ben geen vriendjes met haar hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
al gedaan. die 200+ contacten van jou doorspitten duurt me een beetje te lang
Ik kan niet komen morgen helaasquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hoe ga je de meeters van zaterdag vinden dan?
Ook een mooi kleurtje ja!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?
Heeft het dan ook nog zo'n mooi kleurtje of is het meer grijzig?
Waar maak je dat eigenlijk van?
oh, ik dacht van welquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat? Ik ben geen vriendjes met haar hoor
Systeembeheerderquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En mijn liefste mannetje wat doe je dan precies voor werk? Telefoons en laptop fixen?
Nee... Zij is vriendjes met iemand waar ik vriendjes mee ben (jaja, lekker duidelijk) en zodoende had ik haar gevondenquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ja, dan vieren we de wekelijkse bondage nacht toch gewoon in mijn bed?
Ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Zij is vriendjes met iemand waar ik vriendjes mee ben (jaja, lekker duidelijk) en zodoende had ik haar gevonden
Wat kostte die laptop en wat voor merk telefoon?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me serieus goed er door
Dat probleem met de laptop van die manager voor zijn neus opgelost
En die telefoon van de directeur ook meteendie zat er ook naast
Voel me meteen het mannetje
O ja even voor de duidelijkheid hè meiske! Ik leg de knopen hè!quote:
Toevalligquote:
Okeeé!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef liefie_ het volgende:
ow momentje auto
die pmboxn zijn zoooo klein
Ik heb haar voor iets anders nodig hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik a.h.v. de foto zien in welke hoek de camera hangt!
Je hebt toch geen filmpjes he?
huh via wie heb jij mij dan gevonden?quote:
ja jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb haar voor iets anders nodig hoor
ik doe een wilde gok!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh via wie heb jij mij dan gevonden?
Neeheequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja even voor de duidelijkheid hè meiske! Ik leg de knopen hè!
Kek!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook een mooi kleurtje ja!![]()
Rundertartaar Mayonaise Een paar augurkjes Beetje knoflook Paprika poeder Peper & Zout Tabasco Worcestersaus Mosterd Scheutje olie
En dan op smaak brengen
Zelfde manier als auto_quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh via wie heb jij mij dan gevonden?
Dat is wel heel wild!quote:
Wat vang je bruto per maand?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Systeembeheerder
Dit is trouwens best interessant om te lezen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenica
Ik volgde toen nog niet echt de actualiteiten
nee duh e jwas toen 2 of zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Systeembeheerder
Dit is trouwens best interessant om te lezen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenica
Ik volgde toen nog niet echt de actualiteiten
Vostro 1700 en een nokia E71...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat kostte die laptop en wat voor merk telefoon?
Wat een kudt vraagquote:
Bitch.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dan gaan snuit en ik wel meeten if we're not wanted.![]()
Echt een vraag van en waarom wil je dat weten wat doet er dat toe dit leidt alleen tot piemel op tafel gooien en meten gedrag.quote:
kaikyaku kaniquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja even voor de duidelijkheid hè meiske! Ik leg de knopen hè!
ja maar ik ebdoel via wie?quote:
Een soort val?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vond je dat van mij dan geen goed idee? gewoon doen alsof het een straight meet is
Ik vind het alleen leuk als je MY bitch bentquote:
Even terzijde gelaten dat er niets mis is met je piemel op tafel gooien... dat is een vrij normale vraag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt een vraag van en waarom wil je dat weten wat doet er dat toe dit leidt alleen tot piemel op tafel gooien en meten gedrag.
Ik ben al lang blij dat het die van 12 op 13 April niet isquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Laatst opgenomen datum (toen was de tape vol) is de nacht van 17 op 18 april.
die kan je je nog herinneren?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Mail:
Hey you,
de DJ's hebben besloten ... JIJ hebt gewonnen dus jij staat vanavond op de gastenlijst. Neem je iemand mee? Laat dat dan ff weten, dan zet ik je er +1 op.
Tot vanavond!
Inge
Vrijkaartjes voor Friso
wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Is nu iedereen hier aan het bekeren ofzo?
Volgens mij niets...quote:
Ik ben al onderdanig aan een ander. Sawry!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk als je MY bitch bent
Ik krijg +/- 800 euro per maand. Ok, ik ben de underdog! Over naar meer belangrijkere zaken!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo schaam je je ervoor?
je praat altijd over prijzen e.d.
tot nu?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het die van 12 op 13 April niet is
Ik heb zover 2 prijzen genoemd...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo schaam je je ervoor?
je praat altijd over prijzen e.d.
tot nu?
Kinky hoor rivalquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
TOT 18 april. ben al aant filmen vanaf februari
heh.. he prolly cheatedquote:
Ach da's al de 4e keer dat ik vrijkaartjes heb gehad.quote:
En je hebt hem gewoon laten winnen omdat hij een Fok!ker is zekerquote:
Waarom niet? Wat maakt het een kudt vraag voor je?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb zover 2 prijzen genoemd...
En dat was voor die hardloop schoenen en de hartslag meter...
En dat ging er gewoon om het afwegen wat het beste was om te doen
En natuurlijk ga ik mijn maand salaris niet op een internetforum gooien ?!
ik had het dus goed geraden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach da's al de 4e keer dat ik vrijkaartjes heb gehad.
3x omdat ik reageer op hun mailing. Moet je weer 1 of ander nr insturen wat met het thema te maken had.
Het was nu Lightning, en ik haat Greased Lightning (zo voor de hand liggend ook) dus khad Lightning Crashes van Live.
Die andere x gratis was uh.... om wat anders
Euj!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:16 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Lekker knetterhard mijn oude Happy Hardcore door mijn speakers laten knallen, ik heb zin in de zomer!
en je tv, en en mobiel, etc etc etcquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb zover 2 prijzen genoemd...
En dat was voor die hardloop schoenen en de hartslag meter...
En dat ging er gewoon om het afwegen wat het beste was om te doen
En natuurlijk ga ik mijn maand salaris niet op een internetforum gooien ?!
Spannend genoeg om het er over te gaan hebben?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die andere x gratis was uh.... om wat anders
quote:
Ik ga vanavond misschien even voor schoenen wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Zo even lekker de stad in denk ik.... Hardloopschoenen kopen, even bij De Slegte kijken en dan straks naar de wasserette ()
Via auto_ en dan dezelfde persoonquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik ebdoel via wie?
via dezelfde persoon als auto?
wist niet dat je die kende
Zeker nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo en geschrokken van mijn fotootje noukje?
Omdat het gewoon persoonlijk is ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat maakt het een kudt vraag voor je?
Ga zo door en je zult spruitjes eten!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond misschien even voor schoenen weg![]()
En ik wil BBQ-en
Ik heb trouwens een Happy Hardcore cd in de auto
Daar heb ik geen prijzen van genoemd, geloof ikquote:
Eeej buurmannekequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:16 schreef Ludootje het volgende:
¡Hola!
Lekker knetterhard mijn oude Happy Hardcore door mijn speakers laten knallen, ik heb zin in de zomer!
Hetzelfde, maar dan gewoon rijden....quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil in de auto zitten, raampje open, zonnebril op, muziek aan en op weg naar huis
We zijn er bijna !quote:
Jij wil naar Brabant rijdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dan gewoon rijden....
Moet jij het vangenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef Ludootje het volgende:
Ik vang best veel geld per maand en ik kan nog steeds nauwelijks rondkomen...
Ik wil geen spruitjes eten Ludootje!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga zo door en je zult spruitjes eten!
ow grappig, dan moet auto je getipt hebbenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Via auto_ en dan dezelfde persoon![]()
[..]
Zeker niet
op de motor zitten en lekker toerenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil in de auto zitten, raampje open, zonnebril op, muziek aan en op weg naar huis
kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow grappig, dan moet auto je getipt hebbenanders gok je wel meteen goed
naja ik heb de saaiste hyves ooit
Eeuuhhhmmm, misschien.quote:
wij eten vanavond pannekoekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil geen spruitjes eten Ludootje!
3 stuks helaas.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's gezien en zij alleen de profiel foto volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog door een man uitgesproken ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:14 schreef Belsezar het volgende:
Mijn naam en wild komen weer langs zie ik
Misschien?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuuhhhmmm, misschien.
Vanavond eerst maar eens naar AlmereMaar dan is het geen raampje open en zonnebril op weer meer...
Eeeej Qquote:
Dat smaakt ook wel.. Maar toch wil ik BBQ-enquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet jij het vangen?
Bij mij wordt het keurig op mijn rekening gestort
In beide gevallen: Het was slechts een zgn. "figure of speech".quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil geen spruitjes eten Ludootje!
Ik heb toch geen tijd om naar de kapper te gaan, te shoppen, te dansen, naar Brabant te rijden én naar Almere. Dat lukt niet op één avondquote:
Ik snap hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In beide gevallen: Het was slechts zgn. "figure of speech".
Lag hij niet in je bedquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej Q
was nog opzoek naar jou vanacht......
Okequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om naar de kapper te gaan, te shoppen, te dansen, naar Brabant te rijden én naar Almere. Dat lukt niet op één avond![]()
Zondag zie je me weer
Ook nog eens!quote:
Op de weg naar R'dam hebben ze me nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik vergeef je! Pas je op voor de bonnen?![]()
jij snapt het!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dan gewoon rijden....
Succes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarree ik gaat naar me gesprek toe
fijne middag
![]()
haha tuurlijk nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's gezien en zij alleen de profiel foto volgens mij
Je bent toch niet boos he liefie
Mooooi!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de weg naar R'dam hebben ze me nog niet gevonden![]()
fijne middag
![]()
Ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha tuurlijk niet
als je dat soort dingen niet wil, moet je geen hyves hebben
en mn fotos zijn toch heet
dan word het echt tijd voor nieuwe schoenenquote:
Of ik doe even mijn slofjes aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan word het echt tijd voor nieuwe schoenen
Maar dat wist je toch al?quote:
fijne middag
![]()
ach ik vind het zelf ook grappig om andere te begluren dus jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt
Ik ben ook maar toevallig bij je uit gekomen, omdat Tommy zichzelf versprak
Kinky!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach ik vind het zelf ook grappig om andere te begluren dus jadan mag je dat ook terug verwachten haha
alleen mogen we ze niet zienquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha tuurlijk niet
als je dat soort dingen niet wil, moet je geen hyves hebben
en mn fotos zijn toch heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijf het stug herhalen!quote:
Hihi dat is ook zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach ik vind het zelf ook grappig om andere te begluren dus jadan mag je dat ook terug verwachten haha
dan zal ik hem voor de vorm eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi dat is ook zo
Maar zonder hem had ik je niet gevonden
Mja... nou, voor 25% dusquote:
Al klaar voor je weekend?quote:
quote:
dawgje!quote:
Terecht!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
blijf het stug herhalen!
autorijden is![]()
dus als ik iemand zoiets hoor zeggen beaam ik dat meteen
Ik had niet anders verwacht!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Immer. Het gaat een uitermate druk en puikend weekend worden.
Ga je batsen, Q.?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
dawg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ola Noukie.
Kap eens met dat 'je'. Dat is net zo uit den boze als de D.
vind je me niet lief?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik blijf jou ook gewoon rhu noemen. Dat andere neem ik niet in de mond.
Damn, ja! Jij ook?quote:
Niet zo selectief lezen! Je weet wel wat ik van je vind.quote:
Gemotiveerd? Wasda?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
jullie gaan best hard.
ik word een beetje gestoord van mezelf. kan me zo niet concentreren. Ben ik met iets bezig, en dan zie ik iets liggen ofzo en dan ga ik wat anders doen en dan probeer ik te bedenken wat ik aan het doen was en dat lukt dan weer nietzucht.... gaat erg langzaam dat werken zo
concentratieproblemen zijn soms best vervelend.... en dan was ik net even gemotiveerd maar dat zakt zo wel weg zeg maar
BIjna weekend!quote:
zeg ik blijf op en top vrouw hequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zo selectief lezen! Je weet wel wat ik van je vindt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Enorm.
dat zei mijn ex ook altijd zodra ik mijn broek naar beneden liet zakken
Het komt door het weer, het kan niet anders.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
jullie gaan best hard.
ik word een beetje gestoord van mezelf. kan me zo niet concentreren. Ben ik met iets bezig, en dan zie ik iets liggen ofzo en dan ga ik wat anders doen en dan probeer ik te bedenken wat ik aan het doen was en dat lukt dan weer nietzucht.... gaat erg langzaam dat werken zo
concentratieproblemen zijn soms best vervelend.... en dan was ik net even gemotiveerd maar dat zakt zo wel weg zeg maar
Ja, relax inderdaad.quote:
Op en top vrouw spelen is voor jou niet zo moeilijk he.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg ik blijf op en top vrouw hedat hoort
Niet verwacht van jou, dawgjequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zo selectief lezen! Je weet wel wat ik van je vindt.
spelen?!?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, relax inderdaad.
[..]
Op en top vrouw spelen is voor jou niet zo moeilijk he.
dat ie mij lief vind niet?quote:
Dat was wel duidelijk ja!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, geil he, dan ben ik niet zo bij de pinken, weinig bloed in mijn hersenen, jeweet.
Nee liefie_, hij maakte een foutjequote:
Ook dát was duidelijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef dawg het volgende:
Damn, mijn vrijdagmiddagbui is ook gearriveerd zeg.
jij wil niet met mij spelen, dat is te veel voor je oudjequote:
Is het definitief, morgen?!quote:
Ja, ik heb nu even een nieuw slachtoffer gevondenquote:
ik heb het altijdquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Het komt door het weer, het kan niet anders.Hier ook, iedereen heeft er last van!
Haha, ik ben helemaal niet oud. Dat is slechts jouw associatie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij wil niet met mij spelen, dat is te veel voor je oudje![]()
Het is ook altijd hetzelfde met je hèquote:
dat is echt zoooo'n oude mensen antwoordquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, ik ben helemaal niet oud. Dat is slechts jouw associatie.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is echt zoooo'n oude mensen antwoord
inbox is weer leeg hoor
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is echt zoooo'n oude mensen antwoord
inbox is weer leeg hoor
Nee, kan niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op het strand zitten in scheveningen. kom je ook?
Maak een briefje met daarop wat je allemaal moet doen en ga dat één voor één doen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:16 schreef Murmeli het volgende:
pff ik word er echt sjaggo van van dat niet kunnen concentreren, ben helemaal het overzicht over mn werk kwijt
Het is vrijdagmiddag. Het is veel te mooi weer. En ik moet ook maar eens wat gaan doen....quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
jullie gaan best hard.
Huh! Jij bent gek! Waarom?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik werk officieel tot half 4 en zeg net tegen mijn baas dat ik best tot 6 uur kan zitten
I pitty people who have no lifequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik werk officieel tot half 4 en zeg net tegen mijn baas dat ik best tot 6 uur kan zitten
quote:
quote:
Ja zeg, ik blijf bezig iedereen corrigeren als ik daaraan beginquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan niet eens de spelfout van Ang3l opmerken.
Heb je het wel gezien dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf bezig iedereen corrigeren als ik daaraan begin
dat is een hele grote lijst en daar moet ik even uithalen wat ik moet doen. het is bij ons niet zo makkelijk dingen stuk voor stuk afwerken. loopt altijd veel door elkaar enzo. is geen probleem verder hoor, zo moeilijk is mijn werk niet, alleen voor deze chaoot is het een dramaquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maak een briefje met daarop wat je allemaal moet doen en ga dat één voor één doen...
Uiteraardquote:
Jaweeel, maar ik piTTyde de fool ook altijd alquote:
Bijna hèquote:
En ubernaturlich: I ain't going on no planequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, Ang3l's versie loopt niet lekker he. I pity the fool is het enige juiste.
I love it when a plan comes together.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ubernaturlich: I ain't going on no plane![]()
Edit: getting
Ik heb even geen roddels...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben we nog wat nuttigs te vertellen op deze saaaiiiee vrijdagmiddag?!
Ik heb mijn tuinhuisje opgeruimdquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
Enige belangrijke is dit moment, zon en een lekker ijsje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn "baas" zat een beetje in de problemen want degene die tot 6 werkt heeft deze week vakantie.quote:
Zoals gewoonlijk nietquote:
Jammer!quote:
Have fun! Tot morgen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
het is tijd om naar huis te gaan en te gaan hardlopen
Dat is nuttig, maar of het nuttig was te vertellenquote:
Ik ben het ermee eens, na mijn kapper-bezoek ga ik een lekker ijsje halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
Enige belangrijke is dit moment, zon en een lekker ijsje.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn "baas" zat een beetje in de problemen want degene die tot 6 werkt heeft deze week vakantie.
Door tot 6 te werken kon ik hem echt uit de brand helpen.
EN zo compenseer ik de uren die ik woensdag er niet ben omdat ik dan naar een autoveiling ga om auto's in te kopen voor mijn garage.
hij blij, ik blij!
Jullie maken geen nieuwe denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan niet auto, doe er wat aan.
Reden voor een feestje ja!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
Goed nieuws!
http://www.spitsnieuws.nl(...)ocs_gaan_dood_1.html
Wel oud, zie ik nu pas..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |