Haha gluren mag. Ik heb eerst Maatschappelijk Werk gedaan met een minor Pedagogiek. Ik heb nu Ontwikkelingspsychologie - de ene keer is het leuk en de andere keer is het minderquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja ff gluurbuur gespeeld! Psychologie! Dat is wel interessant! Niets zo ongrijpbaar als de menselijke psyche!
kijk dat is het verschilquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Howl het volgende:
[..]
En uiteindelijk kwam ik erachter dat het helemaal niets uitmaakte.
ontwikkelings psychologie vond ik echt super interresant en tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
Haha gluren mag. Ik heb eerst Maatschappelijk Werk gedaan met een minor Pedagogiek. Ik heb nu Ontwikkelingspsychologie - de ene keer is het leuk en de andere keer is het minderHaha.
En inderdaad, de menselijke psyche is soms heeél apart!
De mensen met steekje los zijn doorgaans de meest interessantste personen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
Haha gluren mag. Ik heb eerst Maatschappelijk Werk gedaan met een minor Pedagogiek. Ik heb nu Ontwikkelingspsychologie - de ene keer is het leuk en de andere keer is het minderHaha.
En inderdaad, de menselijke psyche is soms heeél apart!
En wat voor werk doe jij dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
De telefoon van de directeur gefixeddie pik helemaal blij
haha
schoenshopmeetquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil zwarte open hakjes idd
en missschien een leuk rood plat schoentje of met een klein hakje
het is voor een feest dus dan doe ik die platte in mn tas voor later
quote:Als het lekker ligt. en het is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de leukste eettafels die ik ken is gemaakt van oude steigerplanken![]()
Niet alle onderdelen hoor! Haha.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ontwikkelings psychologie vond ik echt super interresant en tof
Niet alleen dat, maar het is ook leuk om te kijken waarom mensen dingen doen & waarom ze bijvoorbeeld keuzes veranderen etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mensen met steekje los zijn doorgaans de meest interessantste personen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ang3l, misschien moet Rival eens mee een avondje stappen met je
You're welcomequote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef rival het volgende:
oh, en Liefie!
Nie jonguh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bed heeft spijlen, aan de voor EN achterkant!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Mijn bed ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nie jonguh!!![]()
Ik dans met je mee!quote:
voor de steigerplanken look ging ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
schoenshopmeet
Misschien als je toffe open rode hakjes vindt die goed bij de riem staan. Zou mogelijk ook leuk zijn.
[..]
Als het lekker ligt. en het is cool
Een van de leukste eettafels die ik ken is gemaakt van oude steigerplanken
Zo mooi is het als je die dingen ook de verkeerde kant uit kan sturen hè! Sommige mensen hebben gewoon een extra duwtje in de rug nodig om over te stappen van het martelen van dieren naar het vermoorden van mensen. Het is toch mooi als jij degene bent die dat duwtje kan geven!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar het is ook leuk om te kijken waarom mensen dingen doen & waarom ze bijvoorbeeld keuzes veranderen etc.
Ik denk niet dat ik die kant van de psychologie op wil hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo mooi is het als je die dingen ook de verkeerde kant uit kan sturen hè! Sommige mensen hebben gewoon een extra duwtje in de rug nodig om over te stappen van het martelen van dieren naar het vermoorden van mensen. Het is toch mooi als jij degene bent die dat duwtje kan geven!
Als mijn bed ook nog spijlen zou hebben dan sprong hij uit elkaar van tofheidquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Niet alle rode hakjes zijn dat. maar een aantal welquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor de steigerplanken look ging ik
en rode open hakjes vind ik snel hoerigen ik wil ze nog wel vaker aan kunnen en als je die onder een zwarte broek aan doet is het zo snollig vind ik
vandaar de zwarte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@auto, geen probleem. Fok-meet in de gaybar
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet alle rode hakjes zijn dat. maar een aantal wel![]()
haha hoerig is goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@auto, geen probleem. Fok-meet in de gaybar
En gaymeet dan kom ik ook!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Soms mag het best een beetje toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha hoerig is goed?
En gaymeet dan kom ik ook!
Heerlijk nummer!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
@auto, geen probleem. Fok-meet in de gaybar
Pien, kom der maar inquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaymeet? Onderscheid maken op basis van geaardheid hè! Discriminatie is het!
Ik wil geen gaymeetquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaymeet? Onderscheid maken op basis van geaardheid hè! Discriminatie is het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ja maar ik ben al een sloerie!quote:
quote:
ik kan er altijd goed om lachen. lekker foutquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!Draaien ze op 't Friso feest ook vaak
dat roept weer om meer foto'squote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik ben al een sloerie!
en loop altijd al zo te koop met mn tieten en zo
het moet niet te hoerig worden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen gaymeetfok-meet op gayfeest? zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg, ik heb ook nog nooit een pic van jou gezien hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen gaymeetDan gaan snuit en ik wel meeten if we're not wanted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
die zijn niet op fok te vinden. en gaan via de pmquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg, ik heb ook nog nooit een pic van jou gezien hoor![]()
laten we daar maar mee beginnen
Bedden zijn fijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Mijn bed heeft geen spijlen, maar het slaapt zo lekker...
HOIquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Hahahahaha ik val ook weer ergens binnen hoorgaat lekker hier he
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Hahahahaha ik val ook weer ergens binnen hoorgaat lekker hier he
Ach als hetero ben je niet welkom op een gaymeet!quote:Relatie Single
Seksualiteit Hetro
Kleur ogen Blauw
Hij is hetzelfde als jij, alleen via hyvesquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg, ik heb ook nog nooit een pic van jou gezien hoor![]()
laten we daar maar mee beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |