quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zo had Hitler toch ook bruine ogen en donker haar oid?
Hitler was rechts ... stop eens met die leugens..quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is inderdaad onmogelijk; Hitler was links en joden zijn smerige kapitalisten dus dat gaat niet samen.
Zie even de PI, Blues...quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hitler was rechts ... stop eens met die leugens..
Iemand heeft het je verkeerd uitgelegd.?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
zo is het mij uitgelegd toen ik een indische indo noemde, hoe zit het dan?
echt lachuh met jauw.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:16 schreef Mefistoteles het volgende:
Naar mijn idee heeft Wilders heel veel javaanse trekken.
Dit is geen stemmingmakerij om Wilders zwart te maken ....
eeeh minst crimineel? En al die dode Chinezen in containers dan? Komt dat ook door Dien Marokkaan?quote:Sowieso zijn aziaten wetenschappelijk gezien de minst criminele bevolkingsgroep dus mooi dat Wilders dat in zich heeft.
toch leuk dat je nog steeds geen Indo zegt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Iemand heeft het je verkeerd uitgelegd.?
Indo was vroeger een scheldnaam voor indo-europeanen .. dwz zij die zowel Europese als Indonesische voorouders hebben. Nu is het een geuzennaam van hen en de meeste Indische Nederlanders zijn van gemengde afkomst.
Dé grootstequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hell, NL was een van de grootste moslimlanden ter wereld met zo een 70 miljoen moslims, toen vochten we en zochten we manieren om ze bij ons te houden, nu beschuldigen we en vrezen we 1 miljoen moslims met het invoeren van de Sharia, overnemen van Nederland terwijl het er nog niet ééns 1 miljoen zijn.
Ik dacht 'ga ik het gokken of zoek ik het op'. Excuses dus. Maar goed, je posts worden in elk geval wel door iemand gelezen.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef Iblis het volgende:
[..]
Toen hadden we Snouck Hurgronje nog! Die tenminste wist dat we de Oelama's niet aan de tafel moesten noodden maar ze zeer gevoelig moesten slaan! En Van Heutsz natuurlijk, die er ook wel even met de zweep over ging, dat waren nog eens tijden!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Karma is natuurlijk ook zo’n vuig concept dat we uit verre landen hebben geïmporteerd en dat onze Joods-Christelijke cultuur verdringt! Wij hebben het nieuwe verbond Godes aanvaart en aan ons is de taak dit te verspreiden naar andere culturen, niet andersom.
Thans worden wij overspoeld door een tsunami van vreemdelingen, maar luctabimur et emergemus: Ik zeg u: dispereert niet, ontziet uw vijanden niet, want God is met ons! Dat is de VOC-mentaliteit, dat is wat wij nodig hebben. Geen Karma. Pfff.
Het is niet serieus bedoeld, Iblis kennende.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:13 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
[..]
Oei oei oei...
Eerst komen wij als trotse apen, die denken dat ze zelf de Vader zijn, een land binnen als een paard van Troje.
Daarna dwingen ze de indonezen op een laffe manier tot een soort van slavernij.
Op veel eilanden durfden we niet te vechten dus lieten dat door negers doen.
Ook verkrachtten we vrouwen en nu denken we dat we een "verbond Godes" hebben?
Desondanks hoor je indonezen nooit over het verleden.
Maar door wat jij zegt heb je het eigenlijk wel verdiend om als een absorptiekussen voor eventuele Indonesische woede te fungeren.
Ik ben niet links en niet rechts en ik kom ook niet uit indonesië maar op de een of andere manier heb ik wel medelijden met hoe jouw apetrots door lijden ontmantelt zal worden.
Volgens mij ben jij typisch zo iemand die zwarte ogen heeft en zwart haar maar zichzelf een geweldige Hollandse piraat vindt.
Bedenk wel dat als er hier geen negers en marokkanen waren jij hier de zwarte nikker was, nikker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |