Mijn kamer zit altijd in het donker vanwege een grote boom, wel relaxed qua warmte!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb er nu trouwens binnen wel last van, 't wordt bijna te warm hier met de zon vol op de kamer
Eigenlijk moet ik een boom in een verplaatsbare bak hebben ja, goed idee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn kamer zit altijd in het donker vanwege een grote boom, wel relaxed qua warmte!
hoi hoiquote:
Ben je trots op ons?quote:
automatic_ gaat niet op kamersquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Messenga het volgende:
Gvd
Kom je iets voor 9 thuis, complete bende in huis.![]()
Afwas van 3 dagen, terwijl de vaatwasser leeg isBier overal en nergens. Gasten
Ja, maar toch... Ik zou daar niet tegen kunnen...quote:
Tilburg is wel leuker dan Roosendaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar toch... Ik zou daar niet tegen kunnen...
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Messenga het volgende:
Gvd
Kom je iets voor 9 thuis, complete bende in huis.![]()
Afwas van 3 dagen, terwijl de vaatwasser leeg isBier overal en nergens. Gasten
Ik zal een beetje in R'daal op kamers gaan... Beetje nutteloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tilburg is wel leuker dan Roosendaal
Jawelquote:
Jemie...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Daaaamn, de fitnessinstructice van m'n moeder draagt een armband van 750 euri ofzo. Ziek man. Ik zou zo'n ding nog niet om durven te doen, bang om 'm kwijt te raken
. (Sowieso, zou ik het 't geld er niet eens voor over hebben daar niet van).
Ooo nu ben ik jaloers! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen ik mag gaan slapen, jij zal net uit bed komen![]()
dat valt toch nog wel mee? heb wel veel duurdere gezien...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Daaaamn, de fitnessinstructice van m'n moeder draagt een armband van 750 euri ofzo. Ziek man. Ik zou zo'n ding nog niet om durven te doen, bang om 'm kwijt te raken
. (Sowieso, zou ik het 't geld er niet eens voor over hebben daar niet van).
Thnxquote:Op zaterdag 25 april 2009 07:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nu ben ik jaloers! Slaap lekker!
Zeker wel, ik ben er alleen afgehaaldquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:37 schreef Tegan het volgende:
@PierreTT: Jij hebt nooit op de kaart gestaan, dus ik weet niet waar ik je moet toevoegen.
Ik heb een backup van alle oude kaarten, en ik heb je nog niet ontdekt. Of ik ben heel scheelquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben er alleen afgehaaldIk stond bij Korvelplein
Ik was er gistermiddag en toen hing er reclame dat ze zondag open warenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef VoreG het volgende:
Is de super de boer op het st annaplein (of dat plein daarvoor iig) morgen open? Normaal wel op de koopzondag, maar op de website staat dat het dicht is.
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef liefie_ het volgende:
ow pfew want ik kom in tijd nood vandaag en deze week
Ook van goede wijn voel je je na "een paar flessen" wel beroerd hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
ow man ik voel me slecht! gisteren een paar flessen wijn soldaat gemaakt met wat vrienden, niet eens goedkope, maar iedereen voelt zich beroerd vandaag...
denk dus dat er toch iets mis mee was...
nu maar weer zonnebril op en stilzitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |