Dat klinkt beterquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:10 schreef Messenga het volgende:
Jullie werken worden fulltime betaald guys
aah ok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
Als stagiair krijg je gewoon een part-time salaris terwijl je full-time werkt
sorryquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Mooi nummer idd Mess. En goed zo crazy, werd tijd
.
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je woensdag nog wel aan me gedacht?
We waren toch een half jaar samen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik denk elke dag aan je natuurlijk
Weet je wel waarom eigenlijk?
Niks mis met een sombrero! Die dingen zijn echt ideaal, je hebt geen enkele last van de zonquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:17 schreef krioro het volgende:
[..]. Ik zat net ook in de tuin, uit de wind, best warm
.
Als je last van de zon hebt moet je er niet in gaan zittenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks mis met een sombrero! Die dingen zijn echt ideaal, je hebt geen enkele last van de zon
Ik heb er nu trouwens binnen wel last van, 't wordt bijna te warm hier met de zon vol op de kamerquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Als je last van de zon hebt moet je er niet in gaan zitten
Mijn kamer zit altijd in het donker vanwege een grote boom, wel relaxed qua warmte!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb er nu trouwens binnen wel last van, 't wordt bijna te warm hier met de zon vol op de kamer
Eigenlijk moet ik een boom in een verplaatsbare bak hebben ja, goed idee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn kamer zit altijd in het donker vanwege een grote boom, wel relaxed qua warmte!
hoi hoiquote:
Ben je trots op ons?quote:
automatic_ gaat niet op kamersquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Messenga het volgende:
Gvd
Kom je iets voor 9 thuis, complete bende in huis.![]()
Afwas van 3 dagen, terwijl de vaatwasser leeg isBier overal en nergens. Gasten
Ja, maar toch... Ik zou daar niet tegen kunnen...quote:
Tilburg is wel leuker dan Roosendaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar toch... Ik zou daar niet tegen kunnen...
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Messenga het volgende:
Gvd
Kom je iets voor 9 thuis, complete bende in huis.![]()
Afwas van 3 dagen, terwijl de vaatwasser leeg isBier overal en nergens. Gasten
Ik zal een beetje in R'daal op kamers gaan... Beetje nutteloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tilburg is wel leuker dan Roosendaal
Jawelquote:
Jemie...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Daaaamn, de fitnessinstructice van m'n moeder draagt een armband van 750 euri ofzo. Ziek man. Ik zou zo'n ding nog niet om durven te doen, bang om 'm kwijt te raken
. (Sowieso, zou ik het 't geld er niet eens voor over hebben daar niet van).
Ooo nu ben ik jaloers! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen ik mag gaan slapen, jij zal net uit bed komen![]()
dat valt toch nog wel mee? heb wel veel duurdere gezien...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Daaaamn, de fitnessinstructice van m'n moeder draagt een armband van 750 euri ofzo. Ziek man. Ik zou zo'n ding nog niet om durven te doen, bang om 'm kwijt te raken
. (Sowieso, zou ik het 't geld er niet eens voor over hebben daar niet van).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |