Thnxquote:Op zaterdag 25 april 2009 07:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nu ben ik jaloers! Slaap lekker!
Zeker wel, ik ben er alleen afgehaaldquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:37 schreef Tegan het volgende:
@PierreTT: Jij hebt nooit op de kaart gestaan, dus ik weet niet waar ik je moet toevoegen.
Ik heb een backup van alle oude kaarten, en ik heb je nog niet ontdekt. Of ik ben heel scheelquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben er alleen afgehaaldIk stond bij Korvelplein
Ik was er gistermiddag en toen hing er reclame dat ze zondag open warenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef VoreG het volgende:
Is de super de boer op het st annaplein (of dat plein daarvoor iig) morgen open? Normaal wel op de koopzondag, maar op de website staat dat het dicht is.
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef liefie_ het volgende:
ow pfew want ik kom in tijd nood vandaag en deze week
Ook van goede wijn voel je je na "een paar flessen" wel beroerd hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
ow man ik voel me slecht! gisteren een paar flessen wijn soldaat gemaakt met wat vrienden, niet eens goedkope, maar iedereen voelt zich beroerd vandaag...
denk dus dat er toch iets mis mee was...
nu maar weer zonnebril op en stilzitten!
quote:Grote ravage na verkeersongeval in Tilburg
TILBURG: Vanmiddag heeft omstreeks 14.20 uur een gecompliceerd verkeersongeval plaats gevonden op de Midden Brabantweg (de weg van Waalwijk naar Tilburg)
De toedracht van het ongeval is vermoedelijk als volgt: Net voor Tilburg is vanmiddag, op de rijbaan met twee rijstroken, voor het verkeer gaande van Waalwijk in de richting van Tilburg een kop-staart ongeval ontstaan met twee auto's. Ten gevolge van deze aanrijding zijn beide auto's over de middenberm doorgeschoten naar de andere rijbaan met eveneens twee rijstroken, voor het verkeer gaande vanuit Tilburg in de richting van Waalwijk. Een van deze auto's kwam vervolgens op deze rijbaan nog in aanrijding met drie andere auto's. Drie auto's belandden in een greppel. Er kwamen ambulances, een traumheli en brandweerlieden ter plaatse. Enkele slachtoffers zaten bekneld en moesten uit hun benarde positie worden bevrijd. De weg werd in beide richtingen afgesloten. Verkeersongevallenanalisten zijn ter plaatse gekomen om een sporenonderzoek in te stellen. Vanuit de politieheli zijn overzichtfoto's gemaakt.
Er werden drie slachtoffers naar het ziekenhuis vervoerd. Het gaat om een 52-jarige vrouw uit Tilburg. Zij heeft in elk geval een hersenschudding. Een 25-jarige Tilburgse werd naar het ziekenhuis vervoerd met nekklachten en een 62-jarige vrouw uit Oss had last van klachten op haar borst. Verder hebben verpleegkundigen ter plaatse nog enkele betrokkenen behandeld voor lichte verwondingen.
Ooo lekker!quote:Op maandag 27 april 2009 06:50 schreef Crazy-M het volgende:
pfff nog steeds brak haha
Gister efteling geweest. Was best wel rustig
Langste wachtrij was 40 min voor de bobslee,
en daarna de vliegende hollander met 25 min wachtrij
Rest kon je overal bijna zo doorlopen, minimale wachtrij.
Ja, lekker is dat altijd, ik vind de efteling dan op zijn leukstquote:Op maandag 27 april 2009 06:50 schreef Crazy-M het volgende:
pfff nog steeds brak haha
Gister efteling geweest. Was best wel rustig
Langste wachtrij was 40 min voor de bobslee,
en daarna de vliegende hollander met 25 min wachtrij
Rest kon je overal bijna zo doorlopen, minimale wachtrij.
de 3 gezusters, maar dat is al wel wat langer geleden...quote:Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een jaar of twee geleden is er daar toch ook een pand compleet in de as gelegd?
Ja een kater herken ik wel, maar dit was toch gewoon echt beroerd zijn... En iedereen had het, ook iemand die maar 3 glazen op had!quote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook van goede wijn voel je je na "een paar flessen" wel beroerd hoor
samsam ook inmiddels ?quote:Op maandag 27 april 2009 07:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere, lees net dat HvB en SamSam in Breda zijn afgefikt... Heb daar jaren geleden nog gewerkt!
Grote brand in centrum Breda
Wel bizar is de 4e keer ofzo dat bij SamSam brand is.
is dus NIET de samsam alleen de hart van bredaquote:Op maandag 27 april 2009 07:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere, lees net dat HvB en SamSam in Breda zijn afgefikt... Heb daar jaren geleden nog gewerkt!
Ik zag je al vreemd postenquote:Op maandag 27 april 2009 07:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik ga misschien volgende week..quote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
Auto en Ophelia, was inderdaad lekker. En dan ook nog het weer dat eigenlijk perfect was
zon schijnt ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |