Yeah right. De meesten zijn arrogante trollen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef Lastpost het volgende:
Vond Italië juist tegenvallen, zowel in Rome als Milaan trouwens.
Tuurlijk liepen er voldoende mooie dames rond, maar die zie ik in menig andere stad ook.
In Stockholm liep er wel een berg geweldig lekkere wijven rond trouwens.
Verder vind ik dat in ons kikkerlandje in het noorden de mooiste dames rondwandelen.
Kunnen ze dan niet lekker wezen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:30 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Yeah right. De meesten zijn arrogante trollen.
Tja.. "bewezen".quote:
Als je op zoek bent naar golddiggers en sletjes...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef teknomist het volgende:
Ibiza-stad?
In Kopenhagen loopt anders ook veel lekkers rond. Denk dat ook bestwel wat meiden uit Malmö (Zweden) daar gaan stappen.quote:
Finsessen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef Perceptor het volgende:
Ik vond de helft van de Stockholmse vrouwen wel erg knap, de andere helft zou ik mn hond nog vanaf schoppen.
Ik heb goeie verhalen gehoord over Helsinki, mensen die daar waren geweest hadden het over "Finsessen".
Wat is er natuurlijk aan de chirurgisch aangepaste wezens die je daar vindt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef Buzz129 het volgende:
Voor natuurlijke schoonheid ga je natuurlijk naar Bangkok of naar Florianopolis in Brazilie. Geen discussie mogelijk!
Niets, maar dat soort moet je ook vermijden. En wat er dan over blijft zijn hele mooie Thaise vrouwen of een mix van Braziliaans temparement met een (zuid) Europees uiterlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is er natuurlijk aan de chirurgisch aangepaste wezens die je daar vindt?
Ik kan uit ervaring rapporteren dat het inderdaad beter is in Noorwegen, maar aangezien Stockholm een zeer mooie stad is inclusief mooie vrouwen krijgt dat het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn persoonlijke top 3:
1. Stockholm
2. Uppsala
3. Umea
Allemaal in Zweden. Overigens vonden de Zweedse mannen dat het in Noorwegen beter was, maar daar ben ik nog nooit geweest. Ze waren trouwens ook best te spreken over wat er allemaal in Amsterdam rondliep.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je alleen op vrouwelijk schoon uit bent, ga dan inderdaad naar Noorwegen en niet naar Zweden.
* boekt een ticket.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:39 schreef Fogel het volgende:
Als je alleen op vrouwelijk schoon uit bent, ga dan inderdaad naar Noorwegen en niet naar Zweden.
Oh ja! Het is alweer bijna 12 jaar geleden, maar dat is mijn #3.quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef PAA-053 het volgende:
Reykjavík, IJsland. Echt fantastisch. En ze gaan ook allemaal stijlvol gekleed, of juist in heel weinig
Ik ben nog nooit in Cali geweest, maar ik vond Bogota toch echt wel fantastisch als het om vrouwen gaat. Ik heb het idee dat vrouwen in Bogota natuurlijker zijn dan in Cali, minder plastische chirurgie en make up.quote:Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef DAMH het volgende:
Dat over cali hoor ik van iedereen dat dar de mooiste vrouwen rond lopen,, hopelijk zit ik daar over een paar weken en zal ik verslag uitbrengen
Dit dus :|quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Zat jij soms in een ander Macau dan ik?
Hij probeert netjes te zeggen: dames van lichte zeden. Gok ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef Hik het volgende:
En wat is in godsnaam "een hoog sociaal niveau"?
Volgens mij hebben die dames juist een héél hoog sociaal niveau...quote:Op woensdag 29 april 2009 21:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij probeert netjes te zeggen: dames van lichte zeden. Gok ik.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef Fogel het volgende:
Volgens tripadvisor is het antwoord Rome!
http://www.tripadvisor.co(...)-Press_Releases.html
Mhh, goed punt, in het artikel waar deze link als bron gaf stond dat, maar blijkbaar niet in deze press release zelf. Ik zal eens op zoek gaan of de hele lijst beschikbaar is waar ook steden die niet in de top 3 staan vertegenwoordigd zijn (want in het artikel hadden ze het ook over "Oslo had de op een na laatste plek voor ... ").quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:30 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]Leuk onderzoekje, maar waar zie je dat het Rome is?
(Ben ik nou zo moe?)
Het is wel een leuk artikel inderdaad. Als ik burgemeester van Parijs was zou ik me trouwens wel zorgen maken. Als je ziet hoe hoog Parijs scoort op "most overrated" en "unfriendliest".quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, goed punt, in het artikel waar deze link als bron gaf stond dat, maar blijkbaar niet in deze press release zelf. Ik zal eens op zoek gaan of de hele lijst beschikbaar is waar ook steden die niet in de top 3 staan vertegenwoordigd zijn (want in het artikel hadden ze het ook over "Oslo had de op een na laatste plek voor ... ").
Serieus? Hamburg? Dudequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef B-artt het volgende:
Ik zit op dit moment in Hamburg....en je kunt veel van de Duitsers zeggen maar mooie vrouwen hebben ze hier in overvloed.
1. Hamburg
2. Kopenhagen
3.....
Gaaf initiatief, Fogel! Ik ben benieuwd of je het krijgt toegestuurd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de correspondent van de Noorse krant een e-mail gestuurd en hij zei dat hij de hele dataset van tripadvisor had gekregen maar dat het niet in zijn volledigheid gepubliceerd was bij tripadvisor zelf en het meest relevante artikel als bron is gegeven (zodat je kan zien dat het niet het materiaal van de krant zelf is) en adviseerde me een mail te sturen naar tripadvisor om direct van hun de dataset te krijgen. Dat ga ik zo dus maar even doen
Ik vind Parijs vooral erg smerig, en met uiterst slechte faciliteiten (bijv geen standaard roltrappen in de metro; slechte bewegwijzering; slechte website stad Parijs), en indd gemiddeld niet bijzonder klantvriendelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef Hik het volgende:
Het is wel een leuk artikel inderdaad. Als ik burgemeester van Parijs was zou ik me trouwens wel zorgen maken. Als je ziet hoe hoog Parijs scoort op "most overrated" en "unfriendliest".(ben het er wel een beetje mee eens op zich).
Een grotere verzameling lelijke mensen dan daar ben ik zelden tegen gekomen.quote:
Ik haal je even uit de illusie, alle vrouwen hebben van nature harige armen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef Millitia het volgende:
Ik vond Rome erg tegenvallen. Harige armen zijn ook niet vreemd daar![]()
Voor vrouwen dan, neem ik aan, want Russische mannen zijn echt gruwelijk!quote:
Uiteraard (wat ook wel weer voordelen heeft...)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Voor vrouwen dan, neem ik aan, want Russische mannen zijn echt gruwelijk!
Mwoah. Ik was er vorige week en kan nou niet echt zeggen dat de vrouwen daar veel knapper zijn dan in de gemiddelde Nederlandse stad. Wel beter gekleedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |