Heb maar meteen even overdreven foto's gepakt om de klacht te verstevigenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Black-Death het volgende:
jaaa de bekende foto's zijn weer aanwezig
maar klacht gegrond, opmaaksletten
Guido'squote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef sappo het volgende:
wat is dat voor foto, met die 2 jongens die naast meisjes staan en hun gezicht bruin hebben gemaakt?
Dat zijn toch niet serieus wannabe azielzoekers?
Dat zijn Guido'squote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef sappo het volgende:
wat is dat voor foto, met die 2 jongens die naast meisjes staan en hun gezicht bruin hebben gemaakt?
snap ik, hoewel het een beetje voorspelbaar wordt zo.. maar dat maakt die foto's er niet minder lachwekkend omquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb maar meteen even overdreven foto's gepakt om de klacht te verstevigen
als je serieus die foto niet kent, kom je onder een hunnebed vandaan die net is opgegravenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef sappo het volgende:
Omdat iedereen denkt dat ze er vroeg bij moeten zijn, maak je later op de avond juist meer kans. Ik wel in ieder geval.quote:De knappe: Dit type hoort ongetwijfeld in de discotheek. Wil je zo'n type scoren, moet je er meestal vroeg bij zijn aangezien de hele avond op dit soort types gejaagd word. Zelf moet je er ook niet onverdienstelijk uitzien wil je enige kans maken.
Dat bedoel ik eigenlijk met een willekeurige dag, maar je vind ze overal wel. Zodra je in een discotheek bent schieten ze als paddestoelen uit de grondquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef 3lmo het volgende:
Moet je ook niet op willekeurige dagen uitgaan, maar op zaterdag/vrijdag/donderdag.Op donderdagavond is het trouwens stukker beter te doen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Nadinarama het volgende:
Als je in de disco wil scoren ben je zelf ook een slet. Ik ga lekker met mn meiden stappen, gewoon voor de fun. Leuk om met 'handsome' mannen te dansen, maar meer niet.
Ik pak zulkse chicks vroeg, daarna hoeven ze geen ander meer voor later op de avondquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Kleine voetnoot:
[..]
Omdat iedereen denkt dat ze er vroeg bij moeten zijn, maak je later op de avond juist meer kans. Ik wel in ieder geval.
Ik was even flauw, willekeurig in de zin van maandagavond en zo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk met een willekeurige dag, maar je vind ze overal wel. Zodra je in een discotheek bent schieten ze als paddestoelen uit de grond
Maar let op zodra een jongen met ze wil zoenen en/of meer, dan willen ze maar wat graagquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef 3lmo het volgende:
[..]_!
'maar meer niet'. Ik weet niet, misschien behoor je wel tot de eerste categorie.
Ja, absoluut, hahahahaha. Lijkt me af en toe wel heerlijk rustigquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef 3lmo het volgende:
[..]_!
'maar meer niet'. Ik weet niet, misschien behoor je wel tot de eerste categorie.
Begin van de avond bekijk ik altijd eerst m'n prooien, om er vervolgens voor te zorgen dat ik het meest vruchtbare wijfje van de kudde pak. En daar gaat wat tijd overheen. En vervolgens ga ik er overheen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik pak zulkse chicks vroeg, daarna hoeven ze geen ander meer voor later op de avond
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En daar gaat wat tijd overheen. En vervolgens ga ik er overheen.
Het zijn dan ook meestal de types die denken, mochten ze een jongen scoren in de discotheek, dat ze een relatie zullen krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar let op zodra een jongen met ze wil zoenen en/of meer, dan willen ze maar wat graag
Onderbouwquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Topic 1000000 hierover, alleen een beetje opgefleurd.
Carrot gays.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Dat zijn Guido's
Er zijn volledige topics aan hun gewijd. Zoek het maar op. je lacht je dood.
overigens terechte klacht maar even voor sluitingstijd regel is top
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef muay-toy het volgende:
Matig
De OP is gewoon een kopie van het breezertopic
Wat is een guido nu precies dan? ik zie alleen topics met oranje mannetjes en vreemde kapsels.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Marurk het volgende:
Hier dus: Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 23
Dat dat kan he hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef sappo het volgende:
[..]
Carrot gays.
Maar smeren blanke jongens serieus bruiningscreme op om op een neger te lijken? en zijn er serieus meisjes die met dat soort kneuzen om willen gaan?
Nee, Guido's zijn metrosexuele dudes on steroïden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:17 schreef sappo het volgende:
Zijn guidos het product van onze multiculturele samenleving?
Zij gingen niet bij de pakken neerzitten toen ze ondevonden dat de Nederlandse meisjes vaak gecharmeerd bleken van lichtgetinte jongens, en balde vervolgens de vuisten samen en zette een nieuwe modetrend op dat het algemeen geaccepteert moest worden dat zij met een oranje bruin kleurtje ook in de smaak moesten kunnen vallen? omdat een chirurgische ingreep om volledig neger te worden buiten hun budget lag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |