ga je met je vent op pad?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]ik denk dat ik niet eens ga shoppen vandaag
zoooo lam ben ik haha
Vanavond nog lekker een ouderwetse date
Er zijn anders genoeg secretaresses die rond een uur of 11 's avonds nog gebeld worden door hun baasquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lees anders ook ff wat er onder staat
ik lijk wel ziek hequote:
juist daarom riep ik hell no!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lees anders ook ff wat er onder staat
Jij stuurt fucking 1300 sms'jes per maand?!?!?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n "onbeperkt" bundel, ideaal10 euro voor 1000 smsjes
[..]
Ik zat vorige maand op 1300, deze maand rond de 1000
ja maar hun baas heeft net wat andere problemen als mijn leerlingenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg secretaresses die rond een uur of 11 's avonds nog gebeld worden door hun baas
Ik kwam woensdag langs Tilburg (met de trein!) en toen dacht ik aan je toen ik de ijssalon zag. Lief he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lijk wel ziek he
misschien ga ik toch wel even straks
ik snap dan ook niet waarom mensen zoveel sms`jes sturen oke als je vriendin/vriend hebt zal het vanzelf wel iets op lopen maar 1000 sms`jes in de maand. dat is 1000 delen door 30/31 kom je al zo ongeveer uit op 33 smsjes per dag!quote:
of je hebt een zakenreis gepland.. en je baas is dus onderweg..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg secretaresses die rond een uur of 11 's avonds nog gebeld worden door hun baas
dat is echt wel anders hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
juist daarom riep ik hell no!
als jij je leerlingen al mee naar huis neemt, en je daar druk om maakt...
hoe gaat dat dan als je voor een persoon of (meestal) een groep mensen ALLES moet regelen..
echt ALLES. en daar dus ook verantwoordelijk voor bent.
je maakt je nu al druk om ex leerlingen waar je geen verantwoordelijkheid voor draagt
Er moet dan inderdaad nog veel gedaan worden aan afstand & nabijheid...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
juist daarom riep ik hell no!
als jij je leerlingen al mee naar huis neemt, en je daar druk om maakt...
hoe gaat dat dan als je voor een persoon of (meestal) een groep mensen ALLES moet regelen..
echt ALLES. en daar dus ook verantwoordelijk voor bent.
je maakt je nu al druk om ex leerlingen waar je geen verantwoordelijkheid voor draagt
Dat zou je denken hè, als je er geen ervaring mee hebt.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar hun baas heeft net wat andere problemen als mijn leerlingen
en het is een volwassen man dat scheelt ook al
Mij hoef je het niet uit te leggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
of je hebt een zakenreis gepland.. en je baas is dus onderweg..
denk dat je dan thuis ook nog nadenkt of je alles wel goed geregeld hebt. zal alles goed gaan. als hij nu maar niet in de problemen zit daar.. enz
Hell noquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef liefie_ het volgende:
en het is een volwassen man dat scheelt ook al
Sinds kort dus een vriend. En daar gaan meestal aardig wat smsjes op een dag naartoe. Hoewel het de laatste 2 weken ofzo weer minder lijktquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik snap dan ook niet waarom mensen zoveel sms`jes sturen oke als je vriendin/vriend hebt zal het vanzelf wel iets op lopen maar 1000 sms`jes in de maand. dat is 1000 delen door 30/31 kom je al zo ongeveer uit op 33 smsjes per dag!
Dat zou dus 24 - 7 uur slaap 17 uur mogelijke sms tijd.
dus 33 / 17 zijn dus 2 sms`jes in het uur.
nee ik gaf nog even wat voorbeelden!quote:
valt mee tochquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij stuurt fucking 1300 sms'jes per maand?!?!?!![]()
Dat zijn er 43 per dag!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 23
Dat filmpje. Die gast OMFG
quote:
JIJ?!?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik gaf nog even wat voorbeelden!
ik ging met een dir secr. jezus ik raakte in de stress van haar baan
in vergelijking met mijn sms gedrag wat ongeveer zo`n 2 sms in de week is zou dit betekenen:quote:
Ik merk ook wel dat ik vééé en vééél meer sms als ik een nieuw meisje heb, of daar aan het werken ben....quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sinds kort dus een vriend. En daar gaan meestal aardig wat smsjes op een dag naartoe. Hoewel het de laatste 2 weken ofzo weer minder lijktNah ja, hoe dan ook. Daarom moest ik wel abo erbij nemen anders gaat het echt mis en heel erg bezuinigen op het smsen lijkt me ook geen optie want ik spreek en zie hm al zo weinig.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kwam woensdag langs Tilburg (met de trein!) en toen dacht ik aan je toen ik de ijssalon zag. Lief he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |