Het wachten is op Martijn Krabbé, misschien dat hij even een muurtje kan omtrappen wat wel had moeten blijven staanquote:
leuk zo'n updatequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Juud79 het volgende:Dementor is al even in The Bunker. Heeft net samen met Bart eieren staan bakken.
Ow en de geverfde vloer is nog nat!
Spanning en sensatie in The Bunker, is de vloer op tijd droog voor vnvnd!!
Is een beetje moeilijk verven als er nog heel veel moet gebeuren aan de hardware en er dus mensen af en aan overheen moeten lopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch, vlak voor de kick-off nog even een vloer gaan verven...... mag er strax tijdens de rondleiding niemand overheen lopen
Opdracht 1: apekooien!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
Hilarisch, vlak voor de kick-off nog even een vloer gaan verven...... mag er strax tijdens de rondleiding niemand overheen lopen
Wat denk je van de chemische verfgeur? Je kunt er niet echt luchten. Maar das wel weer tof, als Jaap ineens out gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is al even in The Bunker. Heeft net samen met Bart eieren staan bakken.
Ow en de geverfde vloer is nog nat!
Spanning en sensatie in The Bunker, is de vloer op tijd droog voor vnvnd!!
Binnen mag alleen nog maar watergedragen verf gebruikt worden, dus schadelijk is het niet echt, maar het stinkt welquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat denk je van de chemische verfgeur? Je kunt er niet echt luchten. Maar das wel weer tof, als Jaap ineens out gaat.
Mij ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Lijkt me toch wel heel leuk om er mee te helpen
Leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mij ook!
Ik moet helaas gewoon werken vandaag, anders waren we samen in de auto gestapt vanochtend.
Hij blijft me vast wel updaten, dus als ik weer wat hoor post ik het hier.
Cc, doet jouw PC nog raar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is een beetje moeilijk verven als er nog heel veel moet gebeuren aan de hardware en er dus mensen af en aan overheen moeten lopen.
Die is al dood. Mijn probleem was iets anders: hij bleef hangen in het opstartproces. Komende week de harde schijf eruit halen en dan kan ik die data op mijn nieuwe laptop zetten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cc, doet jouw PC nog raar?
Ik kwam erachter dat sinds ik dat SQ had draaien, dat hij hier ook te pas en te onpas uit ging en vanzelf opstartte.
Nu heb ik die verwijderd en heb geen last meer.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Cc, doet jouw PC nog raar?
Ik kwam erachter dat sinds ik dat SQ had draaien, dat hij hier ook te pas en te onpas uit ging en vanzelf opstartte.
Nu heb ik die verwijderd en heb geen last meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |