ja graag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:36 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Wil je het nog een keer horen, maar dan uitgebreider..? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Japin het volgende:
Om voor de rest van mijn leven opbouwende kritiek te kunnen geven in dit topic bij deze 1 keer mijn outfit!
[ afbeelding ]
Foto van de zijkant met jasje aan ziet er een beetje raar uit, zit normaal niet zo maf.
Je slaat de plank precies goed. Broek is een Nudie AJ trouwens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:59 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Is dat grijze shirt van Abercrombie of sla ik de plank nu totaal mis? Het geheel ziet er goed uit imo though.
Dat grijze shirt stond al in mijn winkelwagentje @ abercrombie.com. Ik vind het een simpel doch mooi shirt, denk dat ik mijn bestelling binnenkort maar even definitief ga maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:36 schreef Japin het volgende:
[..]
Je slaat de plank precies goed. Broek is een Nudie AJ trouwens.
Shirt zit inderdaad heerlijk, dus zeker nemen. Je kan eventueel wachten tot hij in de clearance komt, zal vast en zeker de helft schelen. Jjasje is zeker 4 jaar oud. Is van het merk Max N Djune, als ik dat google kom ik echt op een trieste site uit, het zal dus wel een gelukstreffer zijn geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Dat grijze shirt stond al in mijn winkelwagentje @ abercrombie.com. Ik vind het een simpel doch mooi shirt, denk dat ik mijn bestelling binnenkort maar even definitief ga maken.
Edit: waar komt dat jasje vandaan btw?
nee dit word hem niet vandaag... en dit heeft niets met smaak te maken maar gewoon totaal verkeerd gematch, de broek en schoenen zijn redelijk oke, maar gewoon verkeerd gecombineerd, volgende keer niet meer aantrekkenquote:
Slim Jim?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
In het weekend loop ik altijd voornamelijk in deze broek, want met mijn Nudies kroegen/discodisco doen wordt ook ranzig op den duur. Tevens, het koortje van mijn oortjes trekt mijn shirt omhoog.
strakke jeans blijven imo zo'n sullige indruk afgeven.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
In het weekend loop ik altijd voornamelijk in deze broek, want met mijn Nudies kroegen/discodisco doen wordt ook ranzig op den duur. Tevens, het koortje van mijn oortjes trekt mijn shirt omhoog.
Hoezo verkeerd gematcht?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee dit word hem niet vandaag... en dit heeft niets met smaak te maken maar gewoon totaal verkeerd gematch, de broek en schoenen zijn redelijk oke, maar gewoon verkeerd gecombineerd, volgende keer niet meer aantrekken
Oeh i like that!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Japin het volgende:
Om voor de rest van mijn leven opbouwende kritiek te kunnen geven in dit topic bij deze 1 keer mijn outfit!
[ afbeelding ]
Foto van de zijkant met jasje aan ziet er een beetje raar uit, zit normaal niet zo maf.
Eens. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet mijn smaak is, maar met de match is niets mis hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:12 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Hoezo verkeerd gematcht?
Ik heb gewoon een broek aan met een blouse en dan een zomerjas. Het is geen vest ofzo.
Mooi hoor!quote:
Is dat shirt de lookout mountain?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Japin het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, zit je mp3 speler in je onderbroek ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het maar irritant als ik 'm boven mijn shirt heb. Blijf je er achter haken enzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:32 schreef LSD.tv het volgende:
[..]
Wtf, zit je mp3 speler in je onderbroek ofzo?
Edit: nevermind, ik neem aan dat hij naar je telefoon loopt in je hand
en de andere kant onder je shirt door naar je hoofd?
Dankje!quote:
Doe je shirt is uit je broek joh.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke H&M broek is dit? Heet het model Sliq ofzoiets?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |