Wtf, zit je mp3 speler in je onderbroek ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
In het weekend loop ik altijd voornamelijk in deze broek, want met mijn Nudies kroegen/discodisco doen wordt ook ranzig op den duur. Tevens, het koortje van mijn oortjes trekt mijn shirt omhoog.
Ja, ik vind het maar irritant als ik 'm boven mijn shirt heb. Blijf je er achter haken enzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:32 schreef LSD.tv het volgende:
[..]
Wtf, zit je mp3 speler in je onderbroek ofzo?
Edit: nevermind, ik neem aan dat hij naar je telefoon loopt in je hand
en de andere kant onder je shirt door naar je hoofd?
Dankje!quote:
Doe je shirt is uit je broek joh.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke H&M broek is dit? Heet het model Sliq ofzoiets?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:08 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
In het weekend loop ik altijd voornamelijk in deze broek, want met mijn Nudies kroegen/discodisco doen wordt ook ranzig op den duur. Tevens, het koortje van mijn oortjes trekt mijn shirt omhoog.
quote:
dit noemen we stijlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Japin het volgende:
Om voor de rest van mijn leven opbouwende kritiek te kunnen geven in dit topic bij deze 1 keer mijn outfit!
[ afbeelding ]
Foto van de zijkant met jasje aan ziet er een beetje raar uit, zit normaal niet zo maf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |