Nee, hij maakt nu betere foto'squote:Op donderdag 7 mei 2009 13:33 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Leuk!![]()
heb je ook dat programmaatje waar mee je foto's naar wildvreemde kunt sturen en ontvangen? dat is echt grappig!
[ afbeelding ]
Hmmm ik zie het nu ook! Ik ben wel een beetje afgevallen maar die outfit flatteert denk ik gewoon niet zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:11 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je bent afgevallen vergeleken met hier
Zeer dope shirtquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:11 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Nieuwe foto-app voor Iphone:
[ afbeelding ]
Hoe heet die app?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:11 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Nieuwe foto-app voor Iphone:
[ afbeelding ]
Stomme vraag: Maar ben jij juist heel getraind of heel dun?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef Daantke het volgende:
Ik heb zo'n shirt van de C&A, met een hogere hals. Voor 8 euro oid
[ afbeelding ]
Deze is leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag trouwens ook wel een broeken hoor.
Heel smal, maar als ik zelf een foto van mijn shirt maak, is dat een beetje in een rare hoekquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Stomme vraag: Maar ben jij juist heel getraind of heel dun?
(Ik vind het mooi hoor!) Maar ik ben gewoon benieuwd!
Je hebt me doorquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Dat gekwijl over die meisjes die alleen maar hun stofjes willen showen en daarbij hun gezicht achterwege laten. Het lijkt wel de eerste keer dat je een meisje ziet.
En het is meneer voor jou.
nou hoe zou hij dat nou bedoelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit?
& bedankt karoltje & Queque.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het.. Ik moet me er niet mee bemoeien, MAAR ik vond het positief overkomen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit?
Wil je het nog een keer horen, maar dan uitgebreider..?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |